Xboxlife forum

Getmore??

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Getmore??

Indlægaf CakeMan DK » 17. jul 2008 18:23

Nogen der har nogle oplevelser gode/dårlige med at handle på getmore.dk, de har lyst til at dele med mig?

På forhånd tak for hjælpen :)
Grufuld
CakeMan DK
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf caps-iii » 17. jul 2008 18:25

Jeg købte engang en controller der inde. Fik den efter 2 dage. Super service der inde.
Billede
caps-iii
Niveau 7
 
Indlæg: 2493


Indlægaf Jakabov » 17. jul 2008 18:25

Billede
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Indlægaf Jacob Schrøder » 17. jul 2008 18:26

Prøv at google Getmore klage eller RMA ;) Så længe dit produkt ikk ska byttes er de okay - ellers ikke :P
Jacob Schrøder
Niveau 5
 
Indlæg: 835
By: Aalborg


Indlægaf CakeMan DK » 17. jul 2008 18:28

Jeg siger tak for de hurtige svar :)
CakeMan DK
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf Jakabov » 17. jul 2008 18:35

Kaptajn Kodyl skrev:Prøv at google Getmore klage eller RMA ;) Så længe dit produkt ikk ska byttes er de okay - ellers ikke :P


Tjek nu lige fx. Trustpilot. Der er rettet op på mange ting, fx. har de fået deres E-mærke igen. Så det var da en ubrugelig statement at komme med.

Jeg købte engang en vare i Netto der var for gammel, jeg handler der aldrig igen!... Kan du se pointen?

Du skulle gerne kunne handle der uden problemer, grufuld. Den nemmeste måde at finde ud af hvordan de er at handle med, er at prøve.
Jakabov
Niveau 7
 
Indlæg: 4917
By: Vodskov


Indlægaf Spartan117 » 17. jul 2008 18:37

Har handlet der flere gang og jeg har også skulle bytte en vare en enkelt gang, det hele gik rigtig godt.
Spartan117
Niveau 7
 
Indlæg: 2676


Indlægaf Rotator » 17. jul 2008 18:43

Jakabov skrev:
Kaptajn Kodyl skrev:Prøv at google Getmore klage eller RMA ;) Så længe dit produkt ikk ska byttes er de okay - ellers ikke :P


Tjek nu lige fx. Trustpilot. Der er rettet op på mange ting, fx. har de fået deres E-mærke igen. Så det var da en ubrugelig statement at komme med.

Jeg købte engang en vare i Netto der var for gammel, jeg handler der aldrig igen!... Kan du se pointen?

Du skulle gerne kunne handle der uden problemer, grufuld. Den nemmeste måde at finde ud af hvordan de er at handle med, er at prøve.


Bare fordi de har forsøgt at rette op på fordums skavanker, så skal man bare stole på dem?
Det svarer jo til at få passet sin kat hos den nabo der skød din hund, bare fordi han har solgt sit jagtgevær, ikk? :D

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic. ... torder=asc
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Indlægaf frostwolf » 17. jul 2008 19:17

getmore har for mig været den bedste online butik angående hardware, der har aldrig været nogle problemen, hverken med bytte eller noget andet.
Det er uden tvivl jeg butik jeg klart vil anbefale at bruge.
frostwolf
Niveau 6
 
Indlæg: 1404


Indlægaf CakeMan DK » 17. jul 2008 19:36

Jeg har bestilt der nu, så nu må jeg se hvordan det går, skal nok skrive her :D
Senest rettet af CakeMan DK 19. jul 2008 19:08, rettet i alt 1 gang.
CakeMan DK
Niveau 4
 
Indlæg: 723


Indlægaf Tep0y » 17. jul 2008 20:57

Købte en harddisk derinde. Fik den dagen efter - med gratis levering. Ganske fin service jeg oplevede.
Billede
Tep0y
Niveau 7
 
Indlæg: 2128


Indlægaf lummerkrog » 18. jul 2008 07:57

Vil dog lige nævne at jeg har en kammerat der måtte vente 7 arbejdsdage på levering af en harddisc de havde på lager... personligt har jeg dog aldrig haft problemer med dem...
lummerkrog
Niveau 4
 
Indlæg: 427


Indlægaf Jeffe » 18. jul 2008 08:05

Getmore er altid mit førstevalg.
Jeffe
Niveau 2
 
Indlæg: 153


Indlægaf utopi » 18. jul 2008 08:45

Kaptajn Kodyl skrev:Prøv at google Getmore klage eller RMA ;) Så længe dit produkt ikk ska byttes er de okay - ellers ikke :P


Er ret enig i dette. Jeg har modtaget en brugt telefon med ridser osv. Deres support sagde at det måtte man forvente når man bestilte i en netbutik hvor man kunne levere varen tilbage. Jeg sendte derefter telefonen tilbage og købte den et andet sted. Jeg vil sku selv have lov til at lave den første ridse ;-)
utopi
Niveau 2
 
Indlæg: 133


Indlægaf StoneColdO » 18. jul 2008 09:03

JEg har købt en telefon, Nokia N95 GB, og Getmore var så flink at sende mig en telefon, som er blevet fremstillet i sydafrika beregnet til det afrikanske marked og som er blevet solgt til Mauritius.

Den havde de så fået hjem, åbnet pakken, lagt dansk software på, og sendt til mig.

Sjovt nok var de riiimelige hurtige til at kreditere den handel, da jeg gjorde dem opmærksom på det vist ikke er helt normal god forretningsskik.
Billede
StoneColdO
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron