Xboxlife forum

Gamehubs - Bliver mit spil taget i tolden?

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Hvad er der sket når jeg har bestilt hos Gamehubs?

Jeg har skulle betale told af mit spil
7
16%
Mit spil er gået igennem uden told
26
60%
Jeg har endnu ikke modtaget mit spil, og det er bestilt for mere end 3 uger siden
1
2%
Jeg har købt 5 eller flere spil uden at betale told
5
12%
Jeg har købt 5 eller flere spil, og et eller flere er blevet taget i tolden
4
9%
 
Afgivne stemmer : 43

Re: Flere spil igennem uden problemer

Indlægaf CaBoOzE » 25. jan 2008 13:47

cigi silk skrev:Jeg vil prøve med UPS .... der tror jeg ikke der er de samme problemer.

Mit spil er ikke blevet taget i tolden, men UPS' levering stinker da maks!

Bestilte i sidste uge. 2-3 dages levering. Fint nok, jeg kan sagtens vente. Så ankommer det til Danmark allerede i mandags. Cool nok. Så skriver De at de vil komme med det mandag eftermiddag. Jeg er herhjemme, og venter på de kommer. Ingen dukker op. Derefter får jeg en mail om at de glemte det på deres lager i Glostrup. De vil derefter levere det tirsdag (heldigvis er jeg hjemme hele ugen). De kommer heller ikke tirsdag, viser sig at de har glemt det på deres lager igen. Dette sker igen Onsdag, hvor De også glemmer det på deres lager. Torsdag vil De så levere spillet. Men nej, De vælger at sende det til Kolding (jeg bor på sjælland). Så nu skal det først tilbage på Glostrup (det glemmer de sikkert også) og derefter til Sydsjælland hvor jeg bor. De siger at De regner med at levere d. 30. Januar.

Klaphatte hvis du spørger mig :lol:
Billede
CaBoOzE
Niveau 3
 
Indlæg: 238

Brugeravatar

Re: Flere spil igennem uden problemer

Indlægaf Neonode » 25. jan 2008 14:05

Shit en lorte service..God at se det ikke kun er Post DK den er galt med.. Tror illusionen om, at alt bliver godt hvis post dk ikke stod for så meget opdeling er brast her!
Neonode
Moderator
 
Indlæg: 2376
By: Rødovre


Indlægaf Gosser » 25. jan 2008 14:07

Hahaha! Trist historie for dig, men man kan da godt få sig et lille grin af den ringe service :lol:
Gosser
Niveau 7
 
Indlæg: 5174


Indlægaf Kayniel » 25. jan 2008 15:26

Undgå for alt i verden UPS. Der skete noget af det samme, da jeg bestilte min Ipod igennem dem.
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf Chief Madsen » 25. jan 2008 15:37

Alle mine er gået fint igennem, 3-4 tror jeg. Men mit Mass Effect røg i tolden. Fuskede lidt, de hoppede ikke på den, men jeg endte med at betale 155, som var efter de nye satser.

Kender dog nogle som har bestilt siden gamehubs har påstået at det er sikkert, så nu ser jeg lige hvad der sker med deres spil. For der er altså en del spil som jeg gerne så sidde i min X360... :D
Chief Madsen
 


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster