Xboxlife forum

Lidt utroværdig sælger på QXL

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Lidt utroværdig sælger på QXL

Indlægaf player_2 » 13. dec 2007 22:39

Dette er ikke en reklame for at man skal købe hans spil/ting, men mere en lille advarsel da de virker lidt suspekte

http://auktioner.qxl.dk/Mascot01

Det kunne godt ligne en svindler... fordi at:

Brugeren har ikke lavet nogle handler på den side og lige pludselig sætter han en masse ting til salg (37 varer med flere i hver)

Men kan ikke afhente nogen af tingene om man så boede lige ved siden af :-)

Han vil ikke sende med efterkrav, da han siger at han har dårlige erfaringer med at sende på efterkrav, men han har jo ikke solgt noget før??

Der er 37 annoncer og mange af tingene er der 10 af

Alle varene er sat til at slutte enten d. 18 Dec eller den 19 Dec. så man har ikke mulighed for at at høre om andres erfaringer ved handlen da betaling også skal ske inden for 3 dage

Der er heller ingen af dem der har "Køb nu" Så det tyder lidt på at han ikke vil lave nogle handler før omkring d. 18-19

Jeg kan godt finde flere grunde til at jeg tror at det er FUB, men jeg lader det lige ligge

Tror at det er en der lige skal tjene måske 1.000.00 på sine auktioner og så lige tage en tur til udlandet eller sådan noget

Bare hver på vagt

http://auktioner.qxl.dk/Mascot01
Senest rettet af player_2 13. dec 2007 22:42, rettet i alt 1 gang.
player_2
Niveau 4
 
Indlæg: 461

Brugeravatar

Indlægaf tue69 » 13. dec 2007 22:41

He he - har godt set ham derinde, og når der kommer sådan nogle nye folk spørger jeg altid om man kan afhente, og det fik jeg så at vide af ham at jeg ikke kunne = no deal fra min side.

Lige når det angår internethandler så lader jeg tvivlen komme til gode altid, så kan man trods alt kun blive positivt overrasket.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf devilboy » 13. dec 2007 22:42

nok 1, som har haft lange fingre :D
Billede
devilboy
Niveau 7
 
Indlæg: 4291


Indlægaf skitzofraen » 13. dec 2007 22:44

Jamen så lad da for guds skyld være med, at linke til ham herinde... har på fornemmelsen, at der er et par stykker herinde, som ikke er alt for hurtige i hovedet ;)
skitzofraen
Niveau 7
 
Indlæg: 4978


Indlægaf player_2 » 13. dec 2007 22:50

tue69 skrev:He he - har godt set ham derinde, og når der kommer sådan nogle nye folk spørger jeg altid om man kan afhente, og det fik jeg så at vide af ham at jeg ikke kunne = no deal fra min side.

Lige når det angår internethandler så lader jeg tvivlen komme til gode altid, så kan man trods alt kun blive positivt overrasket.


Ja, præcis så godt at du havde skrevet der inde..

Jeg har også skrevet til han om jeg kunne afhente.. bare for at tjekke ham, havde slet ikke tænkt mig at afhente noget i Svendborg

devilboy skrev:nok 1, som har haft lange fingre :D

Ja tyv, eller falsk eller også er den god nok..

Det kan jo være at han er ærlig nok
player_2
Niveau 4
 
Indlæg: 461

Brugeravatar

Indlægaf Khaine775 » 13. dec 2007 22:55

Hehe, en masse smart elektronik og så til sidst - en barnevogn. :)
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Thomas.Madsen » 13. dec 2007 22:57

Man kunne vel afgøre om det er hælervarer ved at bede ham om at sende et billede af kvitteringen?
Thomas.Madsen
Niveau 7
 
Indlæg: 2242


Indlægaf tue69 » 13. dec 2007 23:00

Thomas.Madsen skrev:Man kunne vel afgøre om det er hælervarer ved at bede ham om at sende et billede af kvitteringen?


Shhh Thomas - det er meget sjovere at gætte på om han er en skumler... :lol:
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Thomas.Madsen » 13. dec 2007 23:04

Undskyld! Men det virker sgu lidt sjovt;
http://www.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=524045528

Fupmaskotten skrev:Nej det er ikke muligt at afhente selv... Havde du været min nabo kunne det ikke lade sig gøre... Alle varer bliver sendt med Post Danmark...
Thomas.Madsen
Niveau 7
 
Indlæg: 2242


Indlægaf Khaine775 » 13. dec 2007 23:05

Thomas.Madsen skrev:Undskyld! Men det virker sgu lidt sjovt;
http://www.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=524045528

Fupmaskotten skrev:Nej det er ikke muligt at afhente selv... Havde du været min nabo kunne det ikke lade sig gøre... Alle varer bliver sendt med Post Danmark...


Ja det virker lidt mærkeligt.
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Indlægaf Thomas.Madsen » 13. dec 2007 23:11

Måske er han bare ualmindeligt grim, så han ikke tør at vise sig.. Ligesom Frank Hvam i Casper & Mandrilaftalen, hvor han har fået limet corn-flakes i hele sylten...

Eller han kunne være meget svært autistisk, så han var udsædvanligt menneskesky...


(Her menes ingen disrespekt og/eller harm over for autister, blot skrevet for komisk effekt, da det er så overdrevet suspekt. Hvis jeg støder nogen, så på forhånd, undskyld!)
Thomas.Madsen
Niveau 7
 
Indlæg: 2242


Indlægaf tue69 » 13. dec 2007 23:14

Ha ha ha...

"kiss me girls" :lol:
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Indlægaf Thomas.Madsen » 13. dec 2007 23:15

"Kiss meeeeeeeeeeeeeee!"
Thomas.Madsen
Niveau 7
 
Indlæg: 2242


Indlægaf tesoo » 13. dec 2007 23:20

Khaine775 skrev:Hehe, en masse smart elektronik og så til sidst - en barnevogn. :)



Han skulle jo have noget at køre alle "de lånte" varene væk i :D
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Indlægaf Khaine775 » 13. dec 2007 23:31

tesoo skrev:
Khaine775 skrev:Hehe, en masse smart elektronik og så til sidst - en barnevogn. :)



Han skulle jo have noget at køre alle "de lånte" varene væk i :D


Ah ja, det er selvfølgelig rigtigt :)

På et tidspunkt sætter han vel også en 14-fods container til salg.
Billede
Khaine775
Niveau 7
 
Indlæg: 2274


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron