Xboxlife forum

coolshop.dk

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

Indlægaf Kaninus » 29. mar 2005 15:26

Hmm... problemet med den side er at man stort set aldrig får svar når man skriver til dem. Så hvor stor er chancen for at ens besked/afbestilling er registreret???? Jeg ville ringe til dem, så er du sikker på at de svarer. (Eller det gjorde de i hvert fald da jeg ringede) Nummeret er 96 35 20 20.
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Indlægaf Hej! » 7. apr 2005 12:16

Hej igen,

Gammel tråd, ved jeg godt.

Nu har jeg ventet på spillet i snart en måned og min ordrestatus er stadigvæk "åben". Så jeg har lige ringet til dem og sagt at jeg gerne ville afbestille det, og det heller ikke noget problem overhovedet. Det var faktisk en meget flink ekspedient. Han beklagede meget og regnede med at han ville få det hjem i næste uge, men jeg afbestilte det alligvel.

Har nu bestilt det på www.boxgame.net. Dem har jeg rigtig gode erfaringer med. Tæt kundekontakt, hurtig svar, hurtig forsendelse og de er næsten altid de billigste. Bl.a. også der jeg har mit Halo 2 LE fra.
Hej!
Niveau 2
 
Indlæg: 107


Indlægaf Kaninus » 7. apr 2005 21:23

Det er det jeg siger.... du kan ikke regne med noget af det der står på deres side... Man skal ringe... min ordre stod som afsluttet i næsten 1½ uge inden jeg fik min vare... Og så langsomme er postdk sq alligevel ikke.
JA.... Jeg ER en pige ;)

Billede
Kaninus
Niveau 4
 
Indlæg: 775


Foregående

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron