Xboxlife forum

snydt ? rasmus ?????

Her har du muligheden for at dele dine erfaringer om diverse spil shops!

snydt ? rasmus ?????

Indlægaf mr. gamer » 5. dec 2006 19:26

Først vil jeg sige at jeg måske skriver det her lidt tideligt men da jeg er meget bekymret kan jeg ikke vente :(

Jeg overførte igår 2050,- for 1 xbox+lidt gøjl

og så sagde han så at han ville sende pakken idag, så skrev jeg til ham på msn, og spurgte om han havde fået sendt boxen afsted, han skrev at han havde fået den sendt afsted, så kom jeg i tanke om at jeg ikke havde givet ham min addresse. i hvertfald ikke hvad jeg kan se i mine skrevende beskeder på MSN. så jeg spurgte ham hvilken addresse han havde sendt boxen til, 30 sec. loggede han af, og har sendt ham 3 e-mails, og der har hver gang stået E-mail coudent be delivered.
så får mistanke til at han bare har slettet sin mail ?

bliver lidt bange :P da jeg har sparet og til mit nye legetøj i langtid :P da man ikke får det helt vilde i SU 1000bobs :P så ville værer lidt neder at have smidt så mange penge ud.

så Rasmus skriv lige en PB hvis der er tale om en misforståelse ?

er der andre der har handlet med ham ? han hedder vist o0perdersen0o ?
mr. gamer
Niveau 5
 
Indlæg: 803


Indlægaf CaioN » 5. dec 2006 19:31

Man kan vel trække pengene tilbage, med hjælp fra banken, hvis det gøres inden de er brugt?

Jeg har ikke handlet med personen, men på den anden side, jeg har aldrig handlet med nogen jeg ikke kender (altså brugte varer) :D
Billede
FINISH THE FIGHT
CaioN
Niveau 7
 
Indlæg: 2119


Indlægaf Neonode » 5. dec 2006 19:35

CaioN skrev:Man kan vel trække pengene tilbage, med hjælp fra banken, hvis det gøres inden de er brugt?

Jeg har ikke handlet med personen, men på den anden side, jeg har aldrig handlet med nogen jeg ikke kender (altså brugte varer) :D


Nej man kan ikke overfører penge tilbage!!!!

Man må da håbe han ikke havde fået den sendt, men så fordi han måske var lidt flov over ikke at have fået det gjort, så bare sagt ja! (Og senere givet post dk skylden) Da han så fandt ud af han heller ikke have din adresse, havde han jo pludselig lort op over begge øre og blev nødt til at logge af, fordi han ikke kunne rede sig ud af den længere!!

Men han kan jo stadig ikke sende den, når han ikke har din adresse eller har du sendt den i en mail??
Senest rettet af Neonode 5. dec 2006 19:39, rettet i alt 1 gang.
Neonode
Moderator
 
Indlæg: 2376
By: Rødovre


Indlægaf I1DI TreFull » 5. dec 2006 19:37

sikke en nar
I1DI TreFull
Niveau 4
 
Indlæg: 746


Indlægaf LinearZ » 5. dec 2006 19:37

derfor jeg aldrig handler på et forum ;)

eller... handler kun med dem som jeg har snakket med i et stykke tid og er blevet "venner" med
ikke nogen der tilfædigt vil sælge mig noget ;)

men håberda i finder ud af det eller du får pengene tilbage
LinearZ
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf mr. gamer » 5. dec 2006 19:38

men håber bare det er mig der er lidt paranoid.. men syntes det virker lidt suspekt :(
mr. gamer
Niveau 5
 
Indlæg: 803


Indlægaf Neonode » 5. dec 2006 19:40

mr. gamer skrev:men håber bare det er mig der er lidt paranoid.. men syntes det virker lidt suspekt :(


Tror jeg ville have haft det på samme måde!!
Neonode
Moderator
 
Indlæg: 2376
By: Rødovre


Indlægaf Kustoden » 5. dec 2006 19:40

Du fik vel hans navn og adresse? Hvis du bliver snydt i sådanne sager og har betalt med kreditkort kan din bank hjælpe dig med at få pengene hjem igen. Find alle oplysninger du har om personen og kontakt din bank. Kontakt derefter politiet hvis ikke banken vil / kan gøre noget. Du kan eventuelt søge hjælp på www.forbrug.dk eller www.forbrugerraadet.dk

Det er en god idé altid at tjekke om navn og tlf stemmer på krak, og kontakte personen telefonisk inden du handler så store beløb!
Kustoden
Niveau 0
 
Indlæg: 19


Indlægaf tesoo » 5. dec 2006 19:41

Har lige købt en 360 controller af ham :shock:
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Indlægaf Kayniel » 5. dec 2006 19:42

Send Rudy efter hans dame ^^
http://share.xboxlife.dk/file/nzg4zjgzmwvhmdu2zdy0zdfiymm2y2mymty5nmu1owi.jpg
Kayniel
Niveau 7
 
Indlæg: 2038

Brugeravatar

Indlægaf hanZen » 5. dec 2006 19:43

Det er derfor der er et rating system på sitet. Så kan man sikre sig, at man handler med nogle seriøse og reele personer!
Billede
hanZen
Niveau 7
 
Indlæg: 2889


Indlægaf Neonode » 5. dec 2006 19:43

Kustoden skrev:Du fik vel hans navn og adresse? Hvis du bliver snydt i sådanne sager og har betalt med kreditkort kan din bank hjælpe dig med at få pengene hjem igen. Find alle oplysninger du har om personen og kontakt din bank. Kontakt derefter politiet hvis ikke banken vil / kan gøre noget. Du kan eventuelt søge hjælp på www.forbrug.dk eller www.forbrugerraadet.dk

Det er en god idé altid at tjekke om navn og tlf stemmer på krak, og kontakte personen telefonisk inden du handler så store beløb!


Tvivler på der er betalt med kreditkort når det er en privat handle er på xboxlife..Så derfor kan forbrugerrådet heller ikke hjælpe, når det drejer sig om en privat handel!
Senest rettet af Neonode 5. dec 2006 19:46, rettet i alt 1 gang.
Neonode
Moderator
 
Indlæg: 2376
By: Rødovre


Indlægaf Spartan117 » 5. dec 2006 19:44

Hmm det lyder meget mystisk :?
Spartan117
Niveau 7
 
Indlæg: 2676


Indlægaf Neonode » 5. dec 2006 19:45

tesoo skrev:Har lige købt en 360 controller af ham :shock:


Har du fået den?
Neonode
Moderator
 
Indlæg: 2376
By: Rødovre


Indlægaf tesoo » 5. dec 2006 19:45

han sagde han ville sende den idag... jeg kan dog godt sende mails til ham :?
tesoo
Niveau 7
 
Indlæg: 2423


Næste

Tilbage til Shoperfaringer

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron