Xboxlife forum

HALO 5

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Re: HALO 5

Indlægaf hackNICE1112@ » 19. dec 2014 22:38

Så køre vi :-)
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: HALO 5

Indlægaf Slimjay DK » 19. dec 2014 23:00

ja, 10% done gaaaaaaaaaaaaaaaab
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: HALO 5

Indlægaf Morten Skou » 19. dec 2014 23:05

Slimjay DK skrev:ja, 10% done gaaaaaaaaaaaaaaaab


Jeg fik godt nok røvfuld, men det ser godt nok flot ud og kører rigtig flydende.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: HALO 5

Indlægaf Slimjay DK » 19. dec 2014 23:16

Hvis du får røvfuld, så har jeg ikke en chance og ender med at smadre min Xbox :twisted:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: HALO 5

Indlægaf Morten Skou » 19. dec 2014 23:26

Slimjay DK skrev:Hvis du får røvfuld, så har jeg ikke en chance og ender med at smadre min Xbox :twisted:


Tror bare lige at man skal lære styringen at kende, det gik OK for mig i London i november efter et stykke tid :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: HALO 5

Indlægaf Slimjay DK » 19. dec 2014 23:33

Jeg er bare svag til FPS så det hjælper nok ikke at lære styringen at kende.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: HALO 5

Indlægaf Spankey103 » 20. dec 2014 00:22

Daaaaamn det gameplay kører lækkert!
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: HALO 5

Indlægaf JohnH » 20. dec 2014 00:30

Det er da underholdende i 5-6 minutter ... og det var så det :-w
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: HALO 5

Indlægaf Slimjay DK » 20. dec 2014 10:59

JohnH skrev:Det er da underholdende i 5-6 minutter ... og det var så det :-w


Man fristes til at sige "Det er jo bare det samme, intet nyt" som visse andre personer gjorde ved Uncharted 4 traileren .. :D

Men det skulle det jo også helst være, man skal jo ikke lave for meget om :mrgreen:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: HALO 5

Indlægaf iPwnd94 » 20. dec 2014 12:27

Jeg har ikke fået nogen kode? Er den åben for HALO: MCC ejerne?
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

Re: HALO 5

Indlægaf Noga » 20. dec 2014 13:00

Er ikke imponeret. Synes den serie er død, hvis det er i den retning det skal gå. Sikke en skam.
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: HALO 5

Indlægaf Morten Skou » 20. dec 2014 14:33

Hvad er det du ikke er imponeret over? Jeg synes at det er vildt flot og det kører ganske fint?

Jeg synes at det er tro imod Halo, men samtidigt har det tilføjet nogle nye ting og ændringer - dog uden at det er havnet helt ovre i det ekstreme.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: HALO 5

Indlægaf Noga » 20. dec 2014 15:15

Morten Skou skrev:Hvad er det du ikke er imponeret over? Jeg synes at det er vildt flot og det kører ganske fint?

Jeg synes at det er tro imod Halo, men samtidigt har det tilføjet nogle nye ting og ændringer - dog uden at det er havnet helt ovre i det ekstreme.


Jeg er nok bare kedelig, men jeg synes det der gjorde Halo til hvad det var, var, at det ikke lignede de andre, det var sit eget. Og jeg synes der var en fin balance mellem action og lidt langsommere gameplay.
Synes personligt det er noget fis med uendeligt sprint, at kunne booste sig til højre og venstre og at alle våben har ADS. Det er bare ikke det halo jeg vil spille må jeg indrømme.
Kan godt forstå man ikke bare kan udgive det samme spil igen og igen uden at lave ændringer, men jeg synes personligt Bungie's filosofi var mere mig.
Hvis man var lidt fræk kunne man da godt kalde det COD:AW med Halo skin på?
Igen, jeg forstår godt hvor de vil hen med det, men jeg synes personligt ikke det er Halo. I hvert fald ikke det Halo jeg vil spille.
Jeg må nok bare holde mig til Halo MCC.
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: HALO 5

Indlægaf Reptyl » 20. dec 2014 15:49

Forstår ikke whine/hate over det i kalder ADS i Halo 5.. Det giver jo kun mening det kommer, da det er indbygget i hjælmen de har på? Det var jo egentlig retarderet at kun enkelte våben tidligere kunne det? XD
Reptyl
Niveau 0
 
Indlæg: 22


Re: HALO 5

Indlægaf cigi silk » 20. dec 2014 16:35

Noga skrev:
Morten Skou skrev:Hvad er det du ikke er imponeret over? Jeg synes at det er vildt flot og det kører ganske fint?

Jeg synes at det er tro imod Halo, men samtidigt har det tilføjet nogle nye ting og ændringer - dog uden at det er havnet helt ovre i det ekstreme.


Jeg er nok bare kedelig, men jeg synes det der gjorde Halo til hvad det var, var, at det ikke lignede de andre, det var sit eget. Og jeg synes der var en fin balance mellem action og lidt langsommere gameplay.
Synes personligt det er noget fis med uendeligt sprint, at kunne booste sig til højre og venstre og at alle våben har ADS. Det er bare ikke det halo jeg vil spille må jeg indrømme.
Kan godt forstå man ikke bare kan udgive det samme spil igen og igen uden at lave ændringer, men jeg synes personligt Bungie's filosofi var mere mig.
Hvis man var lidt fræk kunne man da godt kalde det COD:AW med Halo skin på?
Igen, jeg forstår godt hvor de vil hen med det, men jeg synes personligt ikke det er Halo. I hvert fald ikke det Halo jeg vil spille.
Jeg må nok bare holde mig til Halo MCC.


Du er klar over at ADS kun er visuelt - det har ikke nogen effekt ud over det, du kan stadig hipfire som normalt !

Personligt synes jeg at HALO altid har været super fedt - men når man går tilbage med MCC så gener de langsomme bevægelser mig - der er løbet meget vang gennem åen siden dengang - og jeg synes de har fundet en super balance hvor det stadig er HALO men der nu er flere taktiske muligheder....

Jeg er super hyped .... :-)
cigi silk
Niveau 5
 
Indlæg: 815
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster