Xboxlife forum

HALO 5

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Re: HALO 5

Indlægaf Mikael Nielsen » 5. sep 2015 08:34

prøvede lidt spil i betaen, controller layoutet og styringen minder meget om titanfall/cod, du kan gribe fast i en afsats og trække dig selv op. du har thruster boost på ryggen så du kan booste dine hop, accelere dine sprint og lave en hurtig undvigning til venstre eller højre. våbene kan man nem genkende fra de tidligere spil. den kommer med en stor map kaldet warzone lidt ala battlefield hvor alt er tilstede af fly og køretøj. og det er stadig tød mod blå. i singleplayer har jeg hørt man kan spille 4 mands coop. osg så kan man lave en slags super hop der kan nedlægge fjenden under dig, kaldes ground et eller andet.

men se lige videolinket nedenunder. ps skru godt op for lyden når du er færdig er du parat til at spille halo

Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469

+1

Re: HALO 5

Indlægaf Skillfulsheep » 5. sep 2015 11:16

IkkNico skrev:Jeg kan ikke li' Halo.
Det er simpelthen for pænt eller renskuret, fx. som Pegasus. Jeg kan lide mine spil "beskidte" ... alligevel overvejer jeg kraftigt, om jeg ikke skal have Halo 5.

Destiny skuffede, og Ghosts + Titanfall er efter hhv 2 år 1½ år ved at blive lidt kedelige.
Masser af maps og en hit detection, der sidder lige i skabet (har jeg hørt) samt en mere "afslappet" tilgang, lyder som det helt rigtige for sådan en som mig. Så må jeg jo se om, jeg kan undvære killstreaks.

Jeg har set flere Halo veteraner omtale det som COD-agtigt. det gameplay jeg har set viste dog ikke på hvilken måde. Nogen der kan kaste lidt lys over dette?


Jeg har før omtalt det som CoD-agtigt i de nyere Halo-titler og det jeg mener hermed er, at spillene har taget en drejning til at være langt mere fast-paced end det tidligere var tilfældet. I H2 og H3 kunne man ikke sprinte, alle startede med identiske setups og så var det ellers bare om at få fat i power-weapons på lige fod med alle andre. Nu kan du selv customize dine klasser, folk smarer rundt på banerne. Jeg har altid været stor fan af, at Halo fungerede på den ene måde og CoD fungerede på den anden.
Der var bare noget fedt over at slagte to 50'ere i double-team kun ved brug af BR og hvor fjenderne ikke kunne løbe væk så snart man begyndte at skyde på dem :)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: HALO 5

Indlægaf IkkNico » 5. sep 2015 12:33

Tak, det giver god mening. Troede at Halo altid havde været et hurtigt spil.

Jeg har selv gravet lidt, og fundet følgende nye tiltag og features i Halo 5 (ifht tidligere spil i serien)

Dedikerede servere

REQ system, hvor man kan købe REQ pack indeholdende kort (a la burn cards fra Titanfall). kortene er inddelt i kategorierne; cosmetic cards, persistent cards, and single-use cards.

Warzone, 12v12vAI

Spartan abilities:
Thruster Pack
Ground pound
Clamber
Slide
Charge
Sprint
Smart scope
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: HALO 5

Indlægaf Skillfulsheep » 5. sep 2015 14:07

IkkNico skrev:Tak, det giver god mening. Troede at Halo altid havde været et hurtigt spil.

Jeg har selv gravet lidt, og fundet følgende nye tiltag og features i Halo 5 (ifht tidligere spil i serien)

Dedikerede servere

REQ system, hvor man kan købe REQ pack indeholdende kort (a la burn cards fra Titanfall). kortene er inddelt i kategorierne; cosmetic cards, persistent cards, and single-use cards.

Warzone, 12v12vAI

Spartan abilities:
Thruster Pack
Ground pound
Clamber
Slide
Charge
Sprint
Smart scope


Ovenstående lyder som opskriften på en fast-paced spil - ikke at det er skidt (specielt ikke for dig, der altid har været til de mere fast-paced CoD, Quake etc.) :) Når jeg tænker tilbage, så virkede det ikke så slow-paced som jeg måske gør det til i ovenstående besked. En 2v2 (og 4v4) kunne dog sagtens udspille sig på den måde, at det ene team holdte den ene side af banen og det andet team campede i den anden side. Nogle gange kunne man bruge 2-3 minutter på at snige sig op bag fjenden imens ens holdkammerat(er) holdte deres opmærksomhed...og det må vist siges at være slow-paced :p Dette sneaky og denne langsomme spillestil passede dog godt ind og det føltes ekstremt fedt at snige sig op bag fjenden og afgøre en tæt kamp med et vellykket snigangreb på sine intetanenende modstandere ;)
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: HALO 5

Indlægaf hackNICE1112@ » 13. sep 2015 12:25

HALO 5: GUARDIANS' THRILLING OPENING CINEMATIC

Rigtig fed trailer :-)

http://m.ign.com/videos/2015/09/01/halo ... -cinematic
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: HALO 5

Indlægaf Mikael Nielsen » 13. sep 2015 17:38

hackNICE1112@ skrev:HALO 5: GUARDIANS' THRILLING OPENING CINEMATIC

Rigtig fed trailer :-)

http://m.ign.com/videos/2015/09/01/halo ... -cinematic



vi mangler at se noget video fra blue team, de må da snart komme med noget
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: HALO 5

Indlægaf Mikael Nielsen » 15. sep 2015 17:36

der kommet en ny videoklip op, med mere fra selve campaignen

Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469

+1

Re: HALO 5

Indlægaf hackNICE1112@ » 25. sep 2015 20:22

hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: HALO 5

Indlægaf Morten Skou » 25. sep 2015 20:37

hackNICE1112@ skrev:343 IS ALREADY WORKING ON HALO 6


http://m.ign.com/articles/2015/09/25/34 ... ont%20page)


Ja, det synes jeg ikke at der er den store overraskelse i :) Både Sony og Microsoft er sikkert også i gang med at kigge på de næste konsoller :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Re: HALO 5

Indlægaf hackNICE1112@ » 26. sep 2015 19:39

Morten Skou skrev:
hackNICE1112@ skrev:343 IS ALREADY WORKING ON HALO 6


http://m.ign.com/articles/2015/09/25/34 ... ont%20page)


Ja, det synes jeg ikke at der er den store overraskelse i :) Både Sony og Microsoft er sikkert også i gang med at kigge på de næste konsoller :D


Ja det er de helt sikkert :-) halo 5 kom til at fylde god på Xbox 46.19 GB :shock:

https://store.xbox.com/it-IT/Xbox-One/G ... 62269c15cc
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


Re: HALO 5

Indlægaf L1LL3MAND » 2. okt 2015 21:30

Halo 5 Guardians

HOOAH !!

Det bliver årets spil :)
...
L1LL3MAND
Niveau 0
 
Indlæg: 25
By: Taastrup


Re: HALO 5

Indlægaf JohnH » 3. okt 2015 12:37

Er ellers ikke så int. i Halo 5 , men det her ser da spændende ud, Det store opgør ! :wink:

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: HALO 5

Indlægaf IkkNico » 3. okt 2015 13:50

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: HALO 5

Indlægaf L1LL3MAND » 6. okt 2015 20:04

Så der ikke lang tid til årets spil udkommer :P Det bliver for vildt !!
...
L1LL3MAND
Niveau 0
 
Indlæg: 25
By: Taastrup

+1

Re: HALO 5

Indlægaf hackNICE1112@ » 7. okt 2015 15:46

HALO 5: GUARDIANS GOES GOLD AHEAD OF RELEASE

Kun 20 dag bliver spænden :-)

http://m.ign.com/articles/2015/10/07/ha ... ont%20page
hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster