Xboxlife forum

HALO 5

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Re: HALO 5

Indlægaf dummiz » 30. okt 2015 00:22

Er der kun 3 baner i warzone? Spiller ikke rigtig andet end det og det bliver hurtig kedelig med de 3 baner :D

*EDIT* når jeg har spillet en runde færdig og den henter data så står den bare og loader og til sidst skriver den at de ikke kan hente mitcdata på nuværende tidspunkt. Så jeg ser aldrig hvor langt jeg er fra at lvl op osv. Rimelig irriterende. Andre der har dette problem.
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: HALO 5

Indlægaf PhantomRay » 30. okt 2015 17:22

Må indrømme at den negative kritik af SP har skræmt mig en del og i første omgang holdt mig fra at købe det (har altid elsket HALO universet), men omvendt må jeg erkende at alle roserne MP delen har modtaget alligevel har fået fik mig til at nappe et eksemplar fra Elgiganten.

Jeg add'er lige folk herinde og så håber jeg at møde jer online (;

hvis nogen mangler en buddy til Campaign co-op er jeg frisk i weekenden!

ADD RadeonXRay
Stay hungry, stay foolish.
PhantomRay
Niveau 4
 
Indlæg: 501
By: Roskilde


Re: HALO 5

Indlægaf Skillfulsheep » 30. okt 2015 18:53

dummiz skrev:Er der kun 3 baner i warzone? Spiller ikke rigtig andet end det og det bliver hurtig kedelig med de 3 baner :D

*EDIT* når jeg har spillet en runde færdig og den henter data så står den bare og loader og til sidst skriver den at de ikke kan hente mitcdata på nuværende tidspunkt. Så jeg ser aldrig hvor langt jeg er fra at lvl op osv. Rimelig irriterende. Andre der har dette problem.


Ja, der er vist kun de 3 baner pt. Og ja, jeg har også samme problem :(
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: HALO 5

Indlægaf Psymatiq » 31. okt 2015 10:53

warzone og breakout er ...awesome
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: HALO 5

Indlægaf IkkNico » 31. okt 2015 11:26

Jeg er stadig i tvivl om det spil, primært fordi Halo aldrig har sagt mig det store, men uanset hvor jeg kigger hen, ser jeg kun ros til multiplayer, hvor især Warzone fremhæves. En 2-3 timers online demo (fuld adgang) ville jeg ikke have noget imod.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: HALO 5

Indlægaf DK_TheGodFather_ » 1. nov 2015 10:10

Hej Jeg søger nogle til at spille co-op eller MP i Halo :) Så hvis du/i er frisk så add mig gerne på mit gamertag er

DKTheGodFather (28 år )
DK_TheGodFather_
Niveau 0
 
Indlæg: 26


Re: HALO 5

Indlægaf Mikael Nielsen » 1. nov 2015 17:13

jeg er lige blevet færdig med singleplayer delen og er begyndt på multiplayer. slayer kender jeg godt (udradering af det andet hold). stronghold fandt jeg også ud(holde så mange baser som muligt). men så er det i team arena jeg har nogle spørgsmål til i capture the flag hvad trykker jeg på for tage en falden flag. og hvordan arbejder man bedst sammen, skal man være 2 på hjemme basen og beskytte sit eget flag eller er 1 nok. warzone har jeg ikke prøvet endnu.

ps. hvis i har nogle fif og general opførelse i kampene til halo multi player vil det blive værdsat
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: HALO 5

Indlægaf k_kronborg » 2. nov 2015 13:25

Hej,

30 årig gut fra København, der har erhvervet sig en Xbox One, kun med henblik på at spille Halo 5. Jeg mangler nogle at spille både SP og MP med. Man må meget gerne tilføje mig, mit gamertag er: k kronborg

–– K
k_kronborg
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: HALO 5

Indlægaf ThisIsNotSeb » 2. nov 2015 13:27

Add gerne. Er frisk på Halo 5 Campaign Coop
ThisIsNotSeb
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: Lundby 4750


Re: HALO 5

Indlægaf Burnie.dk » 2. nov 2015 19:28

Mikael Nielsen skrev:jeg er lige blevet færdig med singleplayer delen og er begyndt på multiplayer. slayer kender jeg godt (udradering af det andet hold). stronghold fandt jeg også ud(holde så mange baser som muligt). men så er det i team arena jeg har nogle spørgsmål til i capture the flag hvad trykker jeg på for tage en falden flag. og hvordan arbejder man bedst sammen, skal man være 2 på hjemme basen og beskytte sit eget flag eller er 1 nok. warzone har jeg ikke prøvet endnu.

ps. hvis i har nogle fif og general opførelse i kampene til halo multi player vil det blive værdsat


Der er vist mange facetter til multiplayer, men jeg kan prøve at give mit besyv med:

Spiller du slayer, så bør du begynde at lære banerne og de forskellige steder hvor power weapons spawner. Power weapons og map control giver i sidste ende sejren. Det forudsætter dog lidt teamwork.

Løb ikke hovedløst ind i ildkampe - spil mere passivt/aggressivt fremfor at storme frem. Er jeg selv i en ildkamp, og bedømmer jeg fra starten af, at mit skjold er længere nede end modstanderens, eller at jeg er i kamp med to fjender, så trækker jeg mig med det samme og dækker mit retræte med velplacerede granater.
Jeg plejer også ofte at flanke mere end at rushe ind i flaskehalse, hvor folk gerne bliver kværnet af granater.

I forbindelse med dueller bør man lære at strafe og endelig at booste, når dit skjold er ved at være kørt helt ned.

Puha. Det blev vist mere en tankestrøm end noget struktureret brugbart. Mit bedste tip er dog - prøv at lade være med at rushe frem. Hold dig til dækning - hav en flugtrute klar, hvis du bliver nødt til at trække dig. Vælg dine kampe med omhu. Spiller man slayer, har du egentlig kun et mål: hold dig i live. Er du på skideren, og har du et powerweapon, så brænd alt det ammo af du kan - de samler dit våben op og skyder dig med det, når du respawner.

En sidste ting: Er dit skjold nede, så regenerer det ikke, før du stopper med at sprinte/booste.

En allersidste ting (jeg lover!): Får du mega smæk i multiplayer, så tjek evt. replay og se hvad fjenden gør, og undersøg hvilke fejl du selv laver :)
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C

+1

Re: HALO 5

Indlægaf Mikael Nielsen » 2. nov 2015 21:06

Burnie.dk skrev:
Mikael Nielsen skrev:jeg er lige blevet færdig med singleplayer delen og er begyndt på multiplayer. slayer kender jeg godt (udradering af det andet hold). stronghold fandt jeg også ud(holde så mange baser som muligt). men så er det i team arena jeg har nogle spørgsmål til i capture the flag hvad trykker jeg på for tage en falden flag. og hvordan arbejder man bedst sammen, skal man være 2 på hjemme basen og beskytte sit eget flag eller er 1 nok. warzone har jeg ikke prøvet endnu.

ps. hvis i har nogle fif og general opførelse i kampene til halo multi player vil det blive værdsat


Der er vist mange facetter til multiplayer, men jeg kan prøve at give mit besyv med:

Spiller du slayer, så bør du begynde at lære banerne og de forskellige steder hvor power weapons spawner. Power weapons og map control giver i sidste ende sejren. Det forudsætter dog lidt teamwork.

Løb ikke hovedløst ind i ildkampe - spil mere passivt/aggressivt fremfor at storme frem. Er jeg selv i en ildkamp, og bedømmer jeg fra starten af, at mit skjold er længere nede end modstanderens, eller at jeg er i kamp med to fjender, så trækker jeg mig med det samme og dækker mit retræte med velplacerede granater.
Jeg plejer også ofte at flanke mere end at rushe ind i flaskehalse, hvor folk gerne bliver kværnet af granater.

I forbindelse med dueller bør man lære at strafe og endelig at booste, når dit skjold er ved at være kørt helt ned.

Puha. Det blev vist mere en tankestrøm end noget struktureret brugbart. Mit bedste tip er dog - prøv at lade være med at rushe frem. Hold dig til dækning - hav en flugtrute klar, hvis du bliver nødt til at trække dig. Vælg dine kampe med omhu. Spiller man slayer, har du egentlig kun et mål: hold dig i live. Er du på skideren, og har du et powerweapon, så brænd alt det ammo af du kan - de samler dit våben op og skyder dig med det, når du respawner.

En sidste ting: Er dit skjold nede, så regenerer det ikke, før du stopper med at sprinte/booste.

En allersidste ting (jeg lover!): Får du mega smæk i multiplayer, så tjek evt. replay og se hvad fjenden gør, og undersøg hvilke fejl du selv laver :)


Takker Burnie :) nogle kampe var rigtige goe, jeg kan godt se hvorfor i gerne finde vil finde nogle her på sitet at spille med, der er lidt mere i den seriøse tilgang. Mon ikke vi mødes i slagmarken, du er jo meget aktiv i halo.
ps. jeg er godt imponeret over hvor godt spectator og replay mode kører, det ser ud til at microsoft ikke har sparet på serverne
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: HALO 5

Indlægaf Burnie.dk » 2. nov 2015 22:32

Mikael Nielsen skrev:Takker Burnie :) nogle kampe var rigtige goe, jeg kan godt se hvorfor i gerne finde vil finde nogle her på sitet at spille med, der er lidt mere i den seriøse tilgang. Mon ikke vi mødes i slagmarken, du er jo meget aktiv i halo.
ps. jeg er godt imponeret over hvor godt spectator og replay mode kører, det ser ud til at microsoft ikke har sparet på serverne


Ja replayfunktionen er ganske fint lavet. Men ja - ellers er jeg også frisk på noget casual warzone :) Jeg er vist ved at være for gammel til at tage computerspil alt for seriøst hehe.

Det kunne være mega hyl, hvis der kunne blive arrangeret en friendly 4 vs 4 eller sådan noget herinde :D Det kunne være hyggeligt :) Vi var en god slat, der spillede Titanfall herinde i hvert fald..
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: HALO 5

Indlægaf Anastacio » 5. nov 2015 10:17

Er der stadigvæk folk herinde fra, som spiller Halo 5?
Jeg søger nemlig nye venner til min nye Xbox Live profil og Halo 5 er pt det eneste spil jeg ejer. :)

Folk må meget gerne tilføje mig og så lige sende en besked om, hvem I er på Xboxlife.
Anastacio
Niveau 8
 
Indlæg: 6795


Re: HALO 5

Indlægaf dummiz » 5. nov 2015 18:35

Savner nogle der gider spille mp med mig. Jeg er ikke hardcore gamer (stinker faktisk til det) men jeg hygger mig når jeg gamer. Så er du frisk til at game noget halo så add mig gerne :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: HALO 5

Indlægaf DISABLELIVE » 31. dec 2015 13:55

Lige købt mig den helt nye Xbox One Elite konsol med elite kontroller og selvfølgelig så røg Halo 5 røg også lige med ned i posen :)

Slut med alt det PS4 Destiny gaming, nu det på tide at komme igang igen på Boxen :)

Mangler folk at spille Warzones med så er i friske så giv mig en Add ;)

Gamertag: D1SA3LE
Du har en dejlig søster, skulle hilse mange gange :P
DISABLELIVE
Niveau 0
 
Indlæg: 23
By: Taastrup

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron