Xboxlife forum

Halo: MCC gamertags

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Re: Halo: MCC gamertags

Indlægaf Reinhold » 20. nov 2014 21:36

Legendary - coop. Med start i aften? Hvem er frisk? Jeg har endnu ikke fået købt et fedt headset, så det kan ende uden kommunikation :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Halo: MCC gamertags

Indlægaf Niller Interson » 21. nov 2014 12:04

hey fellow xbox fans. jeg overvejer at købe det her spil men jeg kan ikk finde en andmeldelse her på siden. min ven købte næsten drive club til hans ps4 (jeg skal nok sørge for han skaffer sig af med det makværk af en maskine hehe) men heldigvis fik den andmeldelse på ps life ham talt ham fra det. jeg har læst at det her halo skulle ha problemer med online og derfor håber jeg ikk at det får en lige så dårlig score som drive club. venter xbox life lidt med at anmelde wådan at microsoft kan fixe online først???? for det ville jo nok egentlig være mest fair for os xbof fans at en xbox eksklusiv titles ikk bliber trukket i score bare på grund af lidt online problemer. xbox er jo generelt mere stabil end playstation som vi alle ved. bare et spørgsmål undskyld for off topic.
Niller Interson
Niveau 0
 
Indlæg: 46


Re: Halo: MCC gamertags

Indlægaf I1DI TreFull » 21. nov 2014 13:56

Jeg er altid frisk på noget custom game :D GT: TreFull
I1DI TreFull
Niveau 4
 
Indlæg: 746


Re: Halo: MCC gamertags

Indlægaf Oddhawk » 15. apr 2015 18:14

Hvis folk stadig er aktive, eller mangler til noget matchmaking. :) gamertag: mgalahub
Oddhawk
Niveau 2
 
Indlæg: 117
By: Nordsjælland


Foregående

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron