Xboxlife forum

Halo 2A: Cinematic Trailer

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Halo 2A: Cinematic Trailer

Indlægaf Competa » 29. okt 2014 16:29

Holy Balls

#WeBack

Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Halo 2A: Cinematic Trailer

Indlægaf Noga » 29. okt 2014 18:11

Det er fandme smukt :')
Kan slet ikke vente!
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Halo 2A: Cinematic Trailer

Indlægaf Mikael Nielsen » 29. okt 2014 20:01

Dette er grund nok til at eje en xbox one
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Halo 2A: Cinematic Trailer

Indlægaf MrCarrazzia001 » 29. okt 2014 20:18

De 4 ODST's man ser ved 1.23, er fra en cutscene som aldrig kom med i det originale spil. Kan det betyde at de eventuelt har udvidet spillet?
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo 2A: Cinematic Trailer

Indlægaf Ink129 » 30. okt 2014 15:15

Hm, jeg tror sgu heller ikke, at jeg kan holde fingrene fra Master Chief Edition, når det udgives - havde ellers aftalt med mig selv, at jeg godt kunne vente lidt med det, indtil det er faldet i pris. Det er godt nok lang tid siden, at jeg har spillet 2'eren, så det er jeg faktisk meget hooked på at få fingrene i igen, og med opdateret grafik er denne udgivelse jo meget lokkende. Derudover er det det eneste Halo-spil, hvor det ikke er lykkes mig at gennemføre campaign solo på legendary-sværhedsgrad - den kan jeg ikke klare at have siddende på mig meget længere! :wink:

Men bare det at køre hele Master Chief-sagaen igennem igen med forbedret grafik - det er ren guf! :D
Whenever you are feeling blue, jaded and down on your luck, just remember: even the Pope poops!
Ink129
Niveau 6
 
Indlæg: 1306


Re: Halo 2A: Cinematic Trailer

Indlægaf Competa » 30. okt 2014 18:58

MrCarrazzia001 skrev:De 4 ODST's man ser ved 1.23, er fra en cutscene som aldrig kom med i det originale spil. Kan det betyde at de eventuelt har udvidet spillet?

Det er ikke en cutscene som ikke kom med i spillet. Det var en bonus cutscene som kom med i Multiplayer map packen som en bonus.

Billede
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse



Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster