Xboxlife forum

Halo Anniversary lag?

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Halo Anniversary lag?

Indlægaf Noga » 20. dec 2011 15:05

Hey!

Er der andre, der har prøvet at spille Co-op i Anniversary?
Spiller 2, som ikke er hosten, har ufattelig meget lag, og det er næsten uspilleligt. Det er i hvert fald røv sygt..

Har søgt på Google, men det er ser ikke ud til, at der er nogen løsninger? Og der er mange andre spillere, der oplever det samme..
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Halo Anniversary lag?

Indlægaf Anders ML » 20. dec 2011 15:11

Jeg har prøvet præcis det samme! Spillede med sådan en idiot tidligere, og nummer 2 laggede sygt meget. Jeg har også fundet ud af, at 1'eren også lagger, ved at spille solo campaign. 343 Industries... Ikke ligefrem en god start..
Anders ML
Niveau 2
 
Indlæg: 137


Re: Halo Anniversary lag?

Indlægaf Anders ML » 30. dec 2011 20:31

Bump.
Anders ML
Niveau 2
 
Indlæg: 137


Re: Halo Anniversary lag?

Indlægaf Halorocks » 30. dec 2011 23:53

Ikke en gang din tråd og du bumper?? Wtfudge??? Ja, spillet lagger af og til. Det er et 10 år gammelt spil! Tænk en gang :b
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Re: Halo Anniversary lag?

Indlægaf Lowlandet » 31. dec 2011 00:52

Halorocks skrev:Ikke en gang din tråd og du bumper?? Wtfudge??? Ja, spillet lagger af og til. Det er et 10 år gammelt spil! Tænk en gang :b


Er det da forbudt at bumpe andres tråde? Han vil jo bare gerne have svar på sit spørgsmål, jeeze!

Sorry for Off-Topic!
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Halo Anniversary lag?

Indlægaf MrCarrazzia001 » 31. dec 2011 03:08

Jeg har ikke oplevet noget der ligner?
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo Anniversary lag?

Indlægaf Clonix » 31. dec 2011 03:34

Jeg har heller ikke oplevet noget lignende eller hørt fra venner, som har problemer med Co-op :)
Clonix
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Re: Halo Anniversary lag?

Indlægaf Playkid » 31. dec 2011 09:44

Det er endnu et sted hvor 343 har sjusket med konverteringen. Der er nok ikke noget at gøre ved det, andet end at håbe de patcher det engang.
Playkid
 


Re: Halo Anniversary lag?

Indlægaf Anders ML » 1. jan 2012 01:17

:( , men tak.
Anders ML
Niveau 2
 
Indlæg: 137


Re: Halo Anniversary lag?

Indlægaf Noga » 1. jan 2012 18:50

Hmm. Det lyder sku mærkeligt, at nogen oplever det, og andre gør ikke. Det er i hvert fald helt uspilleligt for mit vedkommende.
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Halo Anniversary lag?

Indlægaf Clonix » 21. jan 2012 16:59

Lagger det også i multiplayeren, eller er det kun Co-op :)?
Clonix
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Re: Halo Anniversary lag?

Indlægaf Noga » 21. jan 2012 17:02

Clonix skrev:Lagger det også i multiplayeren, eller er det kun Co-op :)?


Hvis du tænker på multiplayeren som i Reach, så nej, overhovedet ikke, men i Co-op er det uspilleligt. Burde virkelig smide det lort ud i skraldespanden :D
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Halo Anniversary lag?

Indlægaf Anders ML » 22. jan 2012 16:10

Og vi snakker Online CO-OP. Har søgt en del på nettet, og folk siger, at dette ikke kan patches. Har man nogen som helst mulig chance for at reklamere over spillet? Der står jo det indeholder online co-op, men det synes jeg knap nok, man kan kalde det..
Anders ML
Niveau 2
 
Indlæg: 137


Re: Halo Anniversary lag?

Indlægaf xsoenx » 22. jan 2012 16:11

Anders ML skrev:Og vi snakker Online CO-OP. Har søgt en del på nettet, og folk siger, at dette ikke kan patches. Har man nogen som helst mulig chance for at reklamere over spillet? Der står jo det indeholder online co-op, men det synes jeg knap nok, man kan kalde det..

kan det havde noget at gøre med at i har installeret der på hardisken??? Halo plejer at loade mere hvis du gør det.
Billede
xsoenx
Niveau 6
 
Indlæg: 1819
By: Slangerup


Re: Halo Anniversary lag?

Indlægaf Spankey103 » 22. jan 2012 16:34

Hvorfor skulle det dog ikke kunne patches? Det har jeg meget svært ved at tro på .. At 343 industries så ikke kan tage sig sammen til det, er en anden sag.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa



Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron