Xboxlife forum

Halo: CEA reaktioner?:D

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Halo: CEA reaktioner?:D

Indlægaf MrCarrazzia001 » 15. nov 2011 23:13

Så hvad synes folk om spillet indtil videre?:) Jeg synes selv det er ret fedt;)
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo: CEA reaktioner?:D

Indlægaf Jibla » 15. nov 2011 23:13

Jeg tager lige min tidsmaskine.... 2sek

Brrrrrrassshhzzzzzz

Ja, det var ret fedt.
Billede
Jibla
Niveau 7
 
Indlæg: 4856


Re: Halo: CEA reaktioner?:D

Indlægaf MrCarrazzia001 » 15. nov 2011 23:15

Nu var det ikke gameplay relateret på den måde, men mere de nye features;)
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo: CEA reaktioner?:D

Indlægaf yasw » 16. nov 2011 08:59

Har aldrig spillet det før, så har ingen nostalgi overfor det, men det virker da ganske ok indtil videre. Det føles ikke så linært og fastlåst som mange moderne shooters efterhånden gør.
yasw
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Halo: CEA reaktioner?:D

Indlægaf MrCarrazzia001 » 16. nov 2011 09:08

yasw skrev:Har aldrig spillet det før, så har ingen nostalgi overfor det, men det virker da ganske ok indtil videre. Det føles ikke så linært og fastlåst som mange moderne shooters efterhånden gør.

Nu bygger det også på en engine fra 2001
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo: CEA reaktioner?:D

Indlægaf yasw » 16. nov 2011 09:11

MrCarrazzia001 skrev:
yasw skrev:Har aldrig spillet det før, så har ingen nostalgi overfor det, men det virker da ganske ok indtil videre. Det føles ikke så linært og fastlåst som mange moderne shooters efterhånden gør.

Nu bygger det også på en engine fra 2001


Det har jo ikke noget med en engine at gøre om et spils gameplay er designet linært eller ej.
yasw
Niveau 0
 
Indlæg: 35


Re: Halo: CEA reaktioner?:D

Indlægaf enfen » 16. nov 2011 09:14

Enig. Engine og gameplay har ikke noget med hinanden at gøre.

Jeg har ikke prøvet det endnu, og regner heller ikke med at komme til det, da jeg spillede det oprindelige i sin tid. Det skal da lige være, hvis jeg ser det til en flad 50,-
enfen
Niveau 7
 
Indlæg: 2154


Re: Halo: CEA reaktioner?:D

Indlægaf MrCarrazzia001 » 16. nov 2011 09:22

yasw skrev:
MrCarrazzia001 skrev:
yasw skrev:Har aldrig spillet det før, så har ingen nostalgi overfor det, men det virker da ganske ok indtil videre. Det føles ikke så linært og fastlåst som mange moderne shooters efterhånden gør.

Nu bygger det også på en engine fra 2001


Det har jo ikke noget med en engine at gøre om et spils gameplay er designet linært eller ej.

sry, jeg misforstod noget der...
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo: CEA reaktioner?:D

Indlægaf spif2001 » 16. nov 2011 09:32

Mit er stadig undervejs fra Amazon, men jeg glæder mig rigtig meget til at se forbedringerne til den bedste FPS i Xbox og Xbox 360 historie. :)

Så lidt om de små Kinect ting i går på joystiq:

http://www.joystiq.com/2011/11/15/joyst ... -features/

Ikke så meget at hente der, men meget hyggeligt at man kan råbe Grenade!
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Halo: CEA reaktioner?:D

Indlægaf Reinhold » 16. nov 2011 12:25

Overvejer også kraftigt dette nostalgiske fix. Men lidt svært ved at smide 250 danske beskattede mønter efter det. Venter ligeledes til det er på den flade 50-er, hvis det sker........ Får helt lyst til at tænde den gamle sorte Nilfisk, og smide den 10 år gamle skive i :)
Reinhold
Niveau 6
 
Indlæg: 1444
By: Hillerød


Re: Halo: CEA reaktioner?:D

Indlægaf omega2oo5 » 20. nov 2011 12:51

Jeg er positivt overrasket, vidste godt at spillet var blever revideret lidt ... men det grafiske løft er virkelig flot, det er efter min mening på højde med mange andre nyere spil. Det er selvfølgelig tydeligt at se og mærke at selve spillet er 10 år gammelt, men det er der nu ikke noget i vejen med og gameplayet er efter min mening stadig rigtig godt.

Terminals giver et lækkert indblik i Halo universet og skulls kan give et ekstra boost til sværhedsgraden i spillet, som iøvrigt i forvejen ikke er det nemmeste til tider.

Synes desuden at Halo serien altid har været kendt for god musik, og det remastered sountrack i Halo CE Anniversary skuffer ikke! Der er knald på hele orkestret endnu engang.

Synes absolut spillet er 249-299kr. værd, der er nogle gode timer i det og derefter kan man jo tage det hele igen med en kammerat over Live!
omega2oo5
Niveau 3
 
Indlæg: 226


Re: Halo: CEA reaktioner?:D

Indlægaf Playkid » 20. nov 2011 15:28

Det er et fedt remaster, og meget prisværdigt de har givet sig tid til at proppe skulls og terminals ind i campaignen. Det er som jeg kunne have ønsket det, pånær måske nogle enkelte grafiske ændreinger i det nye grafik lag.

Og stadig extremt skuffende at de ikke har multiplayeren med i spillet, det havde været rigtigt sjovt at kunne have spillet det online.
Playkid
 


Re: Halo: CEA reaktioner?:D

Indlægaf MrCarrazzia001 » 20. nov 2011 15:59

Noget jeg synes er ærgeligt er at man ikke kan spille co-op local... Kun online:/ (Kan også være jeg bare er total spasser til at finde ud af det)
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo: CEA reaktioner?:D

Indlægaf Rechain » 20. nov 2011 16:52

Helt klart pengene værd og føler jeg er røget tilbage i tiden :D kunne ikke være mere tilfreds. De har virkelig lavet et genialt remaster af det første Halo spil. Det er SÅDAN et remake skal laves :) og selvom der er lidt extra grafiske ting i det nye, gør det ikke så meget. Skifter frem og tilbage engang imellem, mens jeg spiller det. Og elsker musikken, virkelig godt soundtrack. Mange andre kunne lære af 343, angående at lave remakes af gamle spil og ikke bare give dem en højere opløsning ;) super godt arbejde med det første Halo spil! Kan man lide Halo, så køb det! Gameplay føles som det skal, og er glad for det er bevaret som det var!

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Halo: CEA reaktioner?:D

Indlægaf Clonix » 22. jan 2012 18:21

Jeg mener da man kan spille local co-op. Ellers det eneste der skuffer mig, er at "switche" fra old til new grafik, tager op til 5 sek. Det er ret irriterende. Havde været pisse fedt, om det tog 1 sek at skifte, men glemmer helt hvordan det ser ud, når man skal vente i så lang tid, men eller et fedt spil og pengene værd :)
Clonix
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Næste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster