Xboxlife forum

Halo 4

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Re: Halo 4

Indlægaf Maroti DK » 10. jun 2011 11:47

CrazyMonkey-dk skrev:Jeg tror desværre linket mellem de to historier bliver et eller andet latterligt, og vi har jo set det så mange gange før. Forsøg på at starte en afslutte historier op ender galt, må jeg må indrømme at jeg heller så nogle nye projekter. Jeg tror den nye triologi ender i et karakter mord på hele historien, og hvor god den har været.


Jep, har også mine bange anelser... Men håber selvfølgelig på det bedste...
Muligvis med et eller andet forrunner historie kunne det blive ret interessant..
Det kunne ihvertfald godt ligne noget forrunner halløj som resterne af "Forward unto Dawn" svæver hen imod i Halo 4 traileren...

Men syntes stadig serien skulle have et nye navn/undertitel :P Halo 4 lyder dumt... :P
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Re: Halo 4

Indlægaf Mike.B » 10. jun 2011 13:15

selve titlen kan nu ikke genere da Halo er og bliver navnet på franchisen, dog kommer der nok en undertitel af en slags. Bare se Halo3: ODST som jo heller ikke havde en %#=#) at gøre med en Halo ej foregik ODST på en Halo. Navnet Halo er bare blevet synonymt med Masterchief, Spartans, Convenant og resten af det univers deri. Jeg kan ikke ligefrem forstille mig en hovedtitel der lød, The Great Adventures of MasterChief eller Masterchief & Cortana: The Aftermath of Halo 3..

Så kan jeg godt leve med Halo 4
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Halo 4

Indlægaf Maroti DK » 10. jun 2011 13:44

Mike.B skrev:selve titlen kan nu ikke genere da Halo er og bliver navnet på franchisen, dog kommer der nok en undertitel af en slags. Bare se Halo3: ODST som jo heller ikke havde en %#=#) at gøre med en Halo ej foregik ODST på en Halo. Navnet Halo er bare blevet synonymt med Masterchief, Spartans, Convenant og resten af det univers deri. Jeg kan ikke ligefrem forstille mig en hovedtitel der lød, The Great Adventures of MasterChief eller Masterchief & Cortana: The Aftermath of Halo 3..

Så kan jeg godt leve med Halo 4


The Great Adventures of MasterChief!! HAHA!!! God humor!
Nej, det var skam heller ikke det jeg mente..
Tænkte mere Halo: "Undertitel". istedet for at have serien fortsætte....
Giver det mening? :)
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Re: Halo 4

Indlægaf Mike.B » 10. jun 2011 15:00

Maroti DK skrev:
Mike.B skrev:selve titlen kan nu ikke genere da Halo er og bliver navnet på franchisen, dog kommer der nok en undertitel af en slags. Bare se Halo3: ODST som jo heller ikke havde en %#=#) at gøre med en Halo ej foregik ODST på en Halo. Navnet Halo er bare blevet synonymt med Masterchief, Spartans, Convenant og resten af det univers deri. Jeg kan ikke ligefrem forstille mig en hovedtitel der lød, The Great Adventures of MasterChief eller Masterchief & Cortana: The Aftermath of Halo 3..

Så kan jeg godt leve med Halo 4


The Great Adventures of MasterChief!! HAHA!!! God humor!
Nej, det var skam heller ikke det jeg mente..
Tænkte mere Halo: "Undertitel". istedet for at have serien fortsætte....
Giver det mening? :)


Absolut hehe..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Halo 4

Indlægaf rillG » 12. jun 2011 12:20

Jeg tror det er er noget forerunner som 4'eren kommer til at bygge på. Det "skib" eller hvad man nu skal kalde det, ligner ikke ligefrem noget The covenant bygger. Det ligner noget i stil med the ark og de forskellige halo ringe :)
Jeg bliver nød til at få læst bøgerne, kan man få dem andre steder end på amazon?
rillG
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Re: Halo 4

Indlægaf fessor.p » 12. jun 2011 12:32

Den lokale boghandel burde kunne bestille dem hjem :)
Billede
fessor.p
Niveau 5
 
Indlæg: 1254


Re: Halo 4

Indlægaf Halorocks » 12. jun 2011 13:20

Hvad end Halo 4 bliver så SKAL man købe det (: Folk der siger det er malkning, burde kigge på Call Of Duty serien ;) Folk der siger historien ødelægges, kan måske godt have ret, men 343 vil aldrig lave noget som vil ødelægge Halo.

Noget andet jeg tænkte på var at siden det sikkert er noget med Forerunner at gøre, så ser vi måske ikke menneske våben, udover dem der er i "Forward unto Dawn". Jeg håber dog at vi får menneskerne at se, og måske nogle forerunners der på en eller anden måde overlevede (:
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Re: Halo 4

Indlægaf Prozel » 12. jun 2011 13:37

Halorocks skrev:Hvad end Halo 4 bliver så SKAL man købe det (: Folk der siger det er malkning, burde kigge på Call Of Duty serien ;) Folk der siger historien ødelægges, kan måske godt have ret, men 343 vil aldrig lave noget som vil ødelægge Halo.


Hvad med os som siger Halo 4 OG CoD begge er malkning, fanboy?
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Halo 4

Indlægaf Halorocks » 12. jun 2011 16:39

Prozel skrev:
Halorocks skrev:Hvad end Halo 4 bliver så SKAL man købe det (: Folk der siger det er malkning, burde kigge på Call Of Duty serien ;) Folk der siger historien ødelægges, kan måske godt have ret, men 343 vil aldrig lave noget som vil ødelægge Halo.


Hvad med os som siger Halo 4 OG CoD begge er malkning, fanboy?



Rolig nu ;) De er begge mere eller mindre malkning, men os fanboys ka' godt lide det :mrgreen:
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Re: Halo 4

Indlægaf Prozel » 12. jun 2011 17:04

Halorocks skrev:
Prozel skrev:
Halorocks skrev:Hvad end Halo 4 bliver så SKAL man købe det (: Folk der siger det er malkning, burde kigge på Call Of Duty serien ;) Folk der siger historien ødelægges, kan måske godt have ret, men 343 vil aldrig lave noget som vil ødelægge Halo.


Hvad med os som siger Halo 4 OG CoD begge er malkning, fanboy?



Rolig nu ;) De er begge mere eller mindre malkning, men os fanboys ka' godt lide det :mrgreen:


Selvfølgelig. Jeg synes også Halo 3 havde en super fed singleplayer, så jeg holder naturligvis også øje med Halo 4 ;)
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Halo 4

Indlægaf Playkid » 12. jun 2011 21:30

Halorocks skrev:
Prozel skrev:
Halorocks skrev:Hvad end Halo 4 bliver så SKAL man købe det (: Folk der siger det er malkning, burde kigge på Call Of Duty serien ;) Folk der siger historien ødelægges, kan måske godt have ret, men 343 vil aldrig lave noget som vil ødelægge Halo.


Hvad med os som siger Halo 4 OG CoD begge er malkning, fanboy?



Rolig nu ;) De er begge mere eller mindre malkning, men os fanboys ka' godt lide det :mrgreen:

Så længe de leverer gode spil er det såmænd også fint med mig. Men man kunne godt mærke det begyndte at gå ned af bakke for Bungie i deres sidste par Halo spil.
Det bliver spændende at se hvilket niveau 343 studios lægger ud med.
Playkid
 


Re: Halo 4

Indlægaf Competa » 23. jul 2011 12:23

Så er der gameplay fra Halo: Anniversary ;)
http://www.gametrailers.com/video/sdcc- ... ary/717889
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Halo 4

Indlægaf Noga » 23. jul 2011 13:26

Competa skrev:Så er der gameplay fra Halo: Anniversary ;)
http://www.gametrailers.com/video/sdcc- ... ary/717889


Det ser sku godt ud! Glæder mig!
Og hold da kæft 2011 bliver et dyrt "spil-år" :D
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Halo 4

Indlægaf Elgaard » 23. jul 2011 18:47

Competa skrev:Så er der gameplay fra Halo: Anniversary ;)
http://www.gametrailers.com/video/sdcc- ... ary/717889


Perfekt. Det er præcis som det skal være. Lækkert at se de bruger så meget energi på at få det til at føles 100% som orginalen.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Halo 4

Indlægaf DK Anders » 8. aug 2011 09:44

Noga skrev:
Competa skrev:Så er der gameplay fra Halo: Anniversary ;)
http://www.gametrailers.com/video/sdcc- ... ary/717889


Det ser sku godt ud! Glæder mig!
Og hold da kæft 2011 bliver et dyrt "spil-år" :D

Haha, du er fattig!!! :D
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron