Xboxlife forum

Halo 4

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Re: Halo 4

Indlægaf MnGreen » 7. nov 2012 16:35

I Jub Jub I skrev:
Burnie.dk skrev:
CaptainKicker skrev:Her er lidt fra min første time med spillet. Er ikke specielt god, men synes satme spillet er kanont.



Nej hvor lækkert at se engelsk tekst og ikke, "dobbelt drab" eller "blodrus". Skal da have ændret det sprog..


Dashboard, instillinger for land sæt den til USA eller england.


Tak for det - de danske oversættelser er virkelig belastende.

Men der er på den anden ikke noget sjovere end at samle et raketstyr op :D
MnGreen
Niveau 0
 
Indlæg: 6


Re: Halo 4

Indlægaf Thorpedo29 » 7. nov 2012 16:37

Ja, Needleren er noget overpowered men ellers syntes jeg våben balancen er fin. Syntes der er nogle af banerne der bliver domineret af at have de bedste vehicles. Er tilgengæld vild med at de har fået våbenlyden tilbage på niveau med Halo:CE, den er suveræn.

Har ikke spillet mere end et par timer campaign men historien fanger, både med cut scenes og stemnings musikken.

Generelt syntes jeg det er klart det bedste siden det første. Det gamle francise lever endnu :)
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Halo 4

Indlægaf NorthernLiteDK » 7. nov 2012 21:46

Er der nogen der ligesom mig ikke kan få ""Hanging on the combat deck"" unlocked har 25 wins men den skulle ha unlocket ved 20



Og har fundet et andet minus ved spillet der er XP limit,rankede op til level 28 og pludselig efter en kamp kunne jeg ikke modtage flere XP seriøst latterligt
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Halo 4

Indlægaf Spankey103 » 7. nov 2012 23:11

NorthernLiteDK skrev:Er der nogen der ligesom mig ikke kan få ""Hanging on the combat deck"" unlocked har 25 wins men den skulle ha unlocket ved 20



Og har fundet et andet minus ved spillet der er XP limit,rankede op til level 28 og pludselig efter en kamp kunne jeg ikke modtage flere XP seriøst latterligt


Tror vidst bare det er noget daily limit der er, så du kan sikkert sagtens komme videre i morgen.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Halo 4

Indlægaf Madskimo » 8. nov 2012 10:21

Hold da helt op hvor er Halo 4 bare fedt online - De har virkelig fået lavet et fedt univers med class og pointstreak.
Det spiller bare
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Halo 4

Indlægaf Mike JezZ » 8. nov 2012 11:03

Madskimo skrev:Hold da helt op hvor er Halo 4 bare fedt online - De har virkelig fået lavet et fedt univers med class og pointstreak.
Det spiller bare


Helt enig. Det her er det første Halo spil der kan få mit helt op og ringe over det i MP.

Regnede med at skulle spille Gears of War 3 (købte min Xbox i fredags og havde kun prøvet de to tidligere...).

Damn I was wrong!
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Halo 4

Indlægaf NorthernLiteDK » 8. nov 2012 11:16

Mike JezZ skrev:
Madskimo skrev:Hold da helt op hvor er Halo 4 bare fedt online - De har virkelig fået lavet et fedt univers med class og pointstreak.
Det spiller bare


Helt enig. Det her er det første Halo spil der kan få mit helt op og ringe over det i MP.

Regnede med at skulle spille Gears of War 3 (købte min Xbox i fredags og havde kun prøvet de to tidligere...).

Damn I was wrong!


Flot gået med lidt over 7000 i achievments hvis du købte din xbox i fredags :lol:
NorthernLiteDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1223
By: Frederikshavn


Re: Halo 4

Indlægaf Mike JezZ » 8. nov 2012 11:54

@NorthernLiteDK

Kunne det tænkes jeg havde solgt min Xbox 360 for ca. 2-3 år siden og ville så tilbage igen ;)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Halo 4

Indlægaf munckster » 8. nov 2012 14:30

Jeg bestilte Halo 4 ved Elgiganten igår, de har desværre ikke afsendt det endnu, men har modtaget en kode til ekstramateriale med mail. Nogen der ved, hvad den udløser?:-)
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Halo 4

Indlægaf Mike JezZ » 8. nov 2012 16:01

Svært at vide når vi ikke har noget at gå efter :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Halo 4

Indlægaf munckster » 8. nov 2012 16:32

Mike JezZ skrev:Svært at vide når vi ikke har noget at gå efter :P


Det kunne jo godt være der var andre der også havde modtaget sådan en kode fra Elgiganten :?:
munckster
Niveau 7
 
Indlæg: 2071


Re: Halo 4

Indlægaf TerrificFalcon » 8. nov 2012 16:36

Hvis du vil tjekke det, så kan du indtaste det på din Xbox - så kan du trykke B, hvis du ikke vil have det, og så er koden ikke brugt.

Det er sandsynligvis til et ekstra skin til multiplayerdelen - altså kun noget kosmetisk.
TerrificFalcon
Niveau 7
 
Indlæg: 5741


Re: Halo 4

Indlægaf Garde92 » 8. nov 2012 16:53

Lidt træt af min box er så gammel at tager tager 5 - 7 min om at loade et map, så man ikke kommer med fra start af matchen -.-
Garde92
Niveau 4
 
Indlæg: 417
By: Haderslev


Re: Halo 4

Indlægaf Rechain » 8. nov 2012 17:05

Modtog selv 3 mails (3 koder) fra CoolShop igår angående Halo 4. Men har ikke indtastet dem endnu :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Halo 4

Indlægaf Spankey103 » 8. nov 2012 18:35

Garde92 skrev:Lidt træt af min box er så gammel at tager tager 5 - 7 min om at loade et map, så man ikke kommer med fra start af matchen -.-


Er du sikker på det er derfor ? Er det ikke bare fordi du bliver smidt ind i en kamp, der allerede er igang? Det lyder meget voldsomt at det tager 5-7 minutter om at loade.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron