Xboxlife forum

Halo 4

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Re: Halo 4

Indlægaf I Jub Jub I » 6. jun 2011 22:37

CrazyMonkey-dk skrev:
I Jub Jub I skrev:Jeg kan sagtens se det også er latterligt at man starter med master chief igen malkning osv. Men fuck nu det, master chief grundlagde Xbox'en og han skal lige ha uddelt lidt ekstra tæsk inden han skal sove for good.



Og så ? Det er da ikke noget grundlag for at forsætte med at malke en serie, og ende op med et lorte produkt af en histore, som vi jo ser hver gang i et elendig forsøg på at koge det sidste ud af en historie ;)

Hvis de ender nu, så har historien fået i en afslutning som er serien værdig :)


Det er ikke sådan vi kender nutidens spil industri, der er ikke noget der hedder værdighed, det er et ord som er kendt som penge.

Grunden til de annoncere en ny triologi, er måske også pga. en ny Xbox kunne være rimelig vildt at have Master Chief med i release.
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Re: Halo 4

Indlægaf GermanFreak » 9. jun 2011 00:01

Jeg ser frem til flere fede halo spil, og hva så hvis de malker serien lidt.?! Selvom de laver 3 spil mere i rækken, når de da aldrig at slå call of duty serien som kaster spil om sig ..
GermanFreak
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: Halo 4

Indlægaf NimaAKaJoJo » 9. jun 2011 00:16

Kan det ikke være lige meget? Spillet bliver lavet og thats it. Hvis man er uenig om der skulle laves en ny trilogi, så tillykke! - du har muligheden for at lade vær med at købe spillene...
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Re: Halo 4

Indlægaf UnrealPirate » 9. jun 2011 07:05

Kan godt forstå på andre at de syntes at 3'eren sluttede på en god måde og at det så var "slut". Jeg har dog altid været glad for Halo spillene og har altid set meget frem til hver enkelt udgave... bortset fra lige ODST...

Jeg synes at de helt klart skulle lave en trilogi mere og bygge videre på historien. Jeg forventer dog at Halo 4 nok er det sidste Halo på 360eren og at vi så kan forvente at Halo 5 måske vil være en launch titel til den nye Xbox ;-)

Men Halo er i mine øjne bare det bedste FPS spil der er, så jeg ser nu frem til de næste i rækken ;-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Halo 4

Indlægaf LPCRONALDO » 9. jun 2011 07:34

Jeg har spillet alle Halo spillene selv ODST (så slemt er det heller ikke), og enormt spændt hvad de laver næste gang.. Nu er bungie dog ikke med længere hvilket er lidt sørgeligt :( , men Halo består stadig :)
LPCRONALDO
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: Halo 4

Indlægaf Maroti DK » 9. jun 2011 08:20

NimaAKaJoJo skrev:Kan det ikke være lige meget? Spillet bliver lavet og thats it. Hvis man er uenig om der skulle laves en ny trilogi, så tillykke! - du har muligheden for at lade vær med at købe spillene...


Altså det kan vel aldrig skade at sige sin mening.?
Men jeg skal sku da helt sikkert have Halo 4, det jeg mente var bare at jeg syntes måske serien skulle have fortsat et andet sted, end med MC igen.
Men det betyder sku da ikke at jeg ikke vil spille 4'eren.. Skal som Halo fan helt sikkert have det, og håber helt sikkert på et godt spil!

Er mest spændt på hvem den nye fjende er, nu når the covenant er total opløst.
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Re: Halo 4

Indlægaf Mike.B » 9. jun 2011 08:43

Det kunne være fedt hvis MC f.eks. fandt frem til Kelly der jo bekendt er meldt savnet/fanget på den der Shield world eller hva det nu var de kaldte den.

Bliver sq spændende at se hva retning historien tager..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Halo 4

Indlægaf Maroti DK » 9. jun 2011 09:17

Mike.B skrev:Det kunne være fedt hvis MC f.eks. fandt frem til Kelly der jo bekendt er meldt savnet/fanget på den der Shield world eller hva det nu var de kaldte den.


Havde jeg sku helt glemt! Er det ikke også der at Dr. Halsey er strandet? Eller husker jeg forkert?
Ja, bliver da helt sikkert spænderne at se hvad de gør med historien.
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Re: Halo 4

Indlægaf Madskimo » 9. jun 2011 09:36

Man måtte efter min mening godt være lidt mere kreative hvad navnet angår... Halo 4, det er som et suppeben der er kogt for meget suppe på
Madskimo
Niveau 4
 
Indlæg: 680
By: Aalborg


Re: Halo 4

Indlægaf Mike.B » 9. jun 2011 09:39

Maroti DK skrev:
Mike.B skrev:Det kunne være fedt hvis MC f.eks. fandt frem til Kelly der jo bekendt er meldt savnet/fanget på den der Shield world eller hva det nu var de kaldte den.


Havde jeg sku helt glemt! Er det ikke også der at Dr. Halsey er strandet? Eller husker jeg forkert?
Ja, bliver da helt sikkert spænderne at se hvad de gør med historien.


Jo Halsey "kidnappede" Kelly og endte på den der shield world sammen med et par andre Spartans, hvis jeg ik husker helt forkert..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Halo 4

Indlægaf Maroti DK » 9. jun 2011 10:01

Madskimo skrev:Man måtte efter min mening godt være lidt mere kreative hvad navnet angår... Halo 4, det er som et suppeben der er kogt for meget suppe på

Helt enig.. Syntes godt at serien kunne have fået en ny titel, eller blot en undertitel..
Går ikke udfra at det kommer til at forgå på en Halo ring mere?

Mike.B skrev:Halsey "kidnappede" Kelly og endte på den der shield world sammen med et par andre Spartans, hvis jeg ik husker helt forkert..

Godt nok, skulle blot lige være sikker. Så husker vi ihvertfald ens :D
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Re: Halo 4

Indlægaf Mike.B » 9. jun 2011 10:34

er sjovt nok gået igang med at læse Fall of Reach igen, som er klart min favorit bog..

Men hva angår Halo4 ville det da være blæret hvis 343 førte John-117 og Kelly-087 sammen igen og Halsey self..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Halo 4

Indlægaf Elgaard » 9. jun 2011 10:36

Maroti DK skrev:
Madskimo skrev:Man måtte efter min mening godt være lidt mere kreative hvad navnet angår... Halo 4, det er som et suppeben der er kogt for meget suppe på

Helt enig.. Syntes godt at serien kunne have fået en ny titel, eller blot en undertitel..
Går ikke udfra at det kommer til at forgå på en Halo ring mere?


Halo 4 forsætter historien fra hvor 3eren sluttede, det er ikke et spin-off, prequel eller lign., så er det helt naturligt at det vil hedde Halo 4.
Billede
Elgaard
Niveau 7
 
Indlæg: 2000
By: Randers


Re: Halo 4

Indlægaf Maroti DK » 9. jun 2011 11:05

Mike.B skrev:er sjovt nok gået igang med at læse Fall of Reach igen, som er klart min favorit bog..

Men hva angår Halo4 ville det da være blæret hvis 343 førte John-117 og Kelly-087 sammen igen og Halsey self..


Fall of Reach er også min helt klart favorit, den kan genlæses rigtig mange gange, har allerede læst den et par gange :)

Og ja, kunne helt sikkert være cool at se et spil med Kelly som en "companion". Kunne godt tænke mig at se hende i et spil. (Fremfor blot at se hende i Halo: Legends)

Elgaard skrev:
Maroti DK skrev:
Madskimo skrev:Man måtte efter min mening godt være lidt mere kreative hvad navnet angår... Halo 4, det er som et suppeben der er kogt for meget suppe på

Helt enig.. Syntes godt at serien kunne have fået en ny titel, eller blot en undertitel..
Går ikke udfra at det kommer til at forgå på en Halo ring mere?


Halo 4 forsætter historien fra hvor 3eren sluttede, det er ikke et spin-off, prequel eller lign., så er det helt naturligt at det vil hedde Halo 4.


Derfor kunne historien jo godt fortsætte i en ny spilserie.. Det orginale Halo hed vel "Halo" fordi at det forgik på en Halo, ik? 2'eren og 3'eren forgik i samme miljø, på disse ringe(blandet med installation 00 og jorden og sådan.)

Nu ved jeg jo ikke om 4'eren vil vende tilbage til disse ringe, eller fortsætte et nyt sted..
Men så intet problem i at spillet fik en ny titel nu hvor den orginale trilogi er slut og de prøver at lave en ny trilogi..(Selvom der ville være et link imellem dem)

Men hey, mon ikke Halo navnet sælger? :)
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Re: Halo 4

Indlægaf C.C » 10. jun 2011 10:10

Maroti DK skrev:
Derfor kunne historien jo godt fortsætte i en ny spilserie.. Det orginale Halo hed vel "Halo" fordi at det forgik på en Halo, ik? 2'eren og 3'eren forgik i samme miljø, på disse ringe(blandet med installation 00 og jorden og sådan.)

Nu ved jeg jo ikke om 4'eren vil vende tilbage til disse ringe, eller fortsætte et nyt sted..
Men så intet problem i at spillet fik en ny titel nu hvor den orginale trilogi er slut og de prøver at lave en ny trilogi..(Selvom der ville være et link imellem dem)

Men hey, mon ikke Halo navnet sælger? :)


Jeg kan kun give dig ret :)

Jeg tror desværre linket mellem de to historier bliver et eller andet latterligt, og vi har jo set det så mange gange før. Forsøg på at starte en afslutte historier op ender galt, må jeg må indrømme at jeg heller så nogle nye projekter. Jeg tror den nye triologi ender i et karakter mord på hele historien, og hvor god den har været. Majoriten af nye spiller, bliver garanteret det publikun som lige er blevet for gammel til Hannah Montana, og bevæger sig videre til et nyt stadie i livet..
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron