Xboxlife forum

Halo 4

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Re: Halo 4

Indlægaf Competa » 6. jun 2011 19:49

Det var da nok nok kort Master Chief sov... Han nåede jo kun at sætte sig ind i chamberen til Cortana startede med at skrige! :? Stakkels dude, håber han i det mindste fik sig et powernap.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Re: Halo 4

Indlægaf spif2001 » 6. jun 2011 19:57

Var der ikke for lidt Kinect i den trailer?
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Halo 4

Indlægaf Playkid » 6. jun 2011 20:14

Maroti DK skrev:Halo Anniversary er helt klart noget af det fedeste de annoncerede.. Glæder mig SYGT til at få fingerne i det!

Det er dog ikke så fedt at multiplayeren blot er mappack med Halo:CE maps til Reach.
Playkid
 


Re: Halo 4

Indlægaf Maroti DK » 6. jun 2011 20:17

Playkid skrev:
Maroti DK skrev:Halo Anniversary er helt klart noget af det fedeste de annoncerede.. Glæder mig SYGT til at få fingerne i det!

Det er dog ikke så fedt at multiplayeren blot er mappack med Halo:CE maps til Reach.


Hmmm, ja ok, det lyder da lidt øv.. Fik jeg ikke lige fat i..

Jeg forstod det som at Halo CE Anniversary ville være et retail spil der havde både campaign og multiplayer i?
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Re: Halo 4

Indlægaf Playkid » 6. jun 2011 20:25

Det er den original campaign, remastered med coop over live. Du skulle også kunne vælge at skifte mellem den gamle og ny grafik, ingame, med et klik.

Multiplayeren er bare en Halo:CE map pack til Reach, det har for så vidt intet med Halo:CE at gøre :(
Playkid
 


Re: Halo 4

Indlægaf C.C » 6. jun 2011 21:01

Hold da kæft som Microsoft kan blive ved med at koge vand på den serie, nu håber jeg dog kun at det bliver et REMAKE af 1'ern og ikke mer. Hvis de bygger videre på historien fra 3'ern så mister jeg alt respekt for spillet. Historien sluttede fint, og jeg synes absolut der ingen grund til at forsætte den. Det der satans princip amerikaner med at alle historier skal ende lykkeligt, og alle "tråde" skal lukkes er fandme så satans **********

Men jeg kunne dog godt finde på at købe 4'ern, men det bliver nok når den står som et "classic" spil til en 100,- ;)
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: Halo 4

Indlægaf I Jub Jub I » 6. jun 2011 21:07

TerrificFalcon skrev:
I Jub Jub I skrev:
ALIE skrev:så 3 nye.


3+1 = 4, den fjerde tråd til det fjerde spil. :mrgreen:


Han henviste med al sandsynlighed til det faktum at Halo 5 og 6 faktisk også blev annonceret, i og med at de sagde "en ny trilogi", :).

Men tja, jeg glæder mig da til at se mere, selv om at jeg ikke just er imponeret over en fortsættelse af samme gamle historie - havde håbet på et nyt udgangspunkt.


haha det fandt jeg også ud af, kunne jo godt være folk havde lavet nogen gamle rumor tråde... u never know.
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Re: Halo 4

Indlægaf I Jub Jub I » 6. jun 2011 21:13

CrazyMonkey-dk skrev:Hold da kæft som Microsoft kan blive ved med at koge vand på den serie, nu håber jeg dog kun at det bliver et REMAKE af 1'ern og ikke mer. Hvis de bygger videre på historien fra 3'ern så mister jeg alt respekt for spillet. Historien sluttede fint, og jeg synes absolut der ingen grund til at forsætte den. Det der satans princip amerikaner med at alle historier skal ende lykkeligt, og alle "tråde" skal lukkes er fandme så satans **********

Men jeg kunne dog godt finde på at købe 4'ern, men det bliver nok når den står som et "classic" spil til en 100,- ;)


Du skal tænke på at Halo er en lang række serier af bøger http://www.listal.com/list/halo-novels , og hvis de bygger videre er det jo kun for sygt. Eller måske starter de jo et helt nyt episk eventyr. Who the fuck knows?

Halo er det bedste spil efter min mening, det er altid kvalitet og hvis det er så fed en serie, lad den leve tusind spil frem i tiden.
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Re: Halo 4

Indlægaf C.C » 6. jun 2011 21:26

I Jub Jub I skrev:
CrazyMonkey-dk skrev:Hold da kæft som Microsoft kan blive ved med at koge vand på den serie, nu håber jeg dog kun at det bliver et REMAKE af 1'ern og ikke mer. Hvis de bygger videre på historien fra 3'ern så mister jeg alt respekt for spillet. Historien sluttede fint, og jeg synes absolut der ingen grund til at forsætte den. Det der satans princip amerikaner med at alle historier skal ende lykkeligt, og alle "tråde" skal lukkes er fandme så satans **********

Men jeg kunne dog godt finde på at købe 4'ern, men det bliver nok når den står som et "classic" spil til en 100,- ;)


Du skal tænke på at Halo er en lang række serier af bøger http://www.listal.com/list/halo-novels , og hvis de bygger videre er det jo kun for sygt. Eller måske starter de jo et helt nyt episk eventyr. Who the fuck knows?

Halo er det bedste spil efter min mening, det er altid kvalitet og hvis det er så fed en serie, lad den leve tusind spil frem i tiden.



Jeg er ikke så meget inde i bøgerne, så der skal jeg ikke lige gør mig klog, men synes bare historien er afsluttet på en god måde, og det ville være ærligt at ødelægge det. Men jeg synes det vil være overkill at koge mere vand på den spil serie, livet går jo videre ;)
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Re: Halo 4

Indlægaf Morten Skou » 6. jun 2011 21:30

Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Halo 4

Indlægaf Maroti DK » 6. jun 2011 21:31

CrazyMonkey-dk skrev:Jeg er ikke så meget inde i bøgerne, så der skal jeg ikke lige gør mig klog, men synes bare historien er afsluttet på en god måde, og det ville være ærligt at ødelægge det. Men jeg synes det vil være overkill at koge mere vand på den spil serie, livet går jo videre ;)


Jeg er faktisk enig her..
Halo 4 virker unødvendigt... Ligner malkning for mig..
Halo CE Remaket er til gengæld fedt! Selvom det sikkert også bare er malkning.. Så syntes jeg dog at det kunne være sjovt at genspille Halo CE med opdateret grafik...

Jeg syntes at istedet for en 4'er, så skulle de have lavet en ny serie i samme univers, og måske bygge yderlige historie på der, fremfor at vække MC af cryosleep.
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Re: Halo 4

Indlægaf I Jub Jub I » 6. jun 2011 21:37

Jeg kan sagtens se det også er latterligt at man starter med master chief igen malkning osv. Men fuck nu det, master chief grundlagde Xbox'en og han skal lige ha uddelt lidt ekstra tæsk inden han skal sove for good.
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Re: Halo 4

Indlægaf Maroti DK » 6. jun 2011 21:41

I Jub Jub I skrev:Jeg kan sagtens se det også er latterligt at man starter med master chief igen malkning osv. Men fuck nu det, master chief grundlagde Xbox'en og han skal lige ha uddelt lidt ekstra tæsk inden han skal sove for good.


Ja ja, helt sikkert.. Master Chief er jo for awsome! Men hvis han absolut skulle bruges. Kunne det så ikke være som prequel? Som f.eks. i Halo CE remaket... Eller evt. "spilmaticering"(hedder det, det? Lol) af bogen "Fall of Reach"?(Nu når Halo: Reach viste sig at være noget helt andet) Istedet for at vække ham igen, og digte videre på noget som ellers var afsluttet?
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Re: Halo 4

Indlægaf Mike.B » 6. jun 2011 22:11

efter at have studeret teaser traileren en smule ser det ud til at den velkendte Handgun har fået en slags grenade funktion plus MC´s hjelm har osse fået en overhaling i form af kraftigere belysning og muligvis noget Zero Gravity gameplay ala Dead Space..
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Halo 4

Indlægaf C.C » 6. jun 2011 22:16

I Jub Jub I skrev:Jeg kan sagtens se det også er latterligt at man starter med master chief igen malkning osv. Men fuck nu det, master chief grundlagde Xbox'en og han skal lige ha uddelt lidt ekstra tæsk inden han skal sove for good.



Og så ? Det er da ikke noget grundlag for at forsætte med at malke en serie, og ende op med et lorte produkt af en histore, som vi jo ser hver gang i et elendig forsøg på at koge det sidste ud af en historie ;)

Hvis de ender nu, så har historien fået i en afslutning som er serien værdig :)
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron