Xboxlife forum

Halo 4

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Re: Halo 4

Indlægaf Mike.B » 6. nov 2012 19:56

Hvis nogle skulle være intresseret så har jeg et Halo 4 standard bundle copy til 200kr

Fik mig Halo 4 konsollen af en god ven

Spillets lyd er klart noget af det bedste jeg har hørt... indtil videre
Mike.B
Niveau 7
 
Indlæg: 2270


Re: Halo 4

Indlægaf CaptainKicker » 6. nov 2012 20:06

ENIG!

Lyden er fremragende. Noget af det bedste jeg nogensinde har hørt i et spil.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Halo 4

Indlægaf Michelve » 6. nov 2012 20:52

Mike.B skrev:Hvis nogle skulle være intresseret så har jeg et Halo 4 standard bundle copy til 200kr

Fik mig Halo 4 konsollen af en god ven

Spillets lyd er klart noget af det bedste jeg har hørt... indtil videre



Damn ku godt have ventet en par dagen og have sparet 199 kr.
ps vil din ven ikke også være min ven :-D :D :D :D :D [-o< , LOL
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Halo 4

Indlægaf Bonde2 » 6. nov 2012 21:01

Jeg må erkende at jeg er yderst skuffet over multiplayerdelen. Jeg synes det er deprimerende at samtlige online fps absolut skal efterabe CoD. Savner gode gamle Halo 3 med ranked matchmaking. Custom loadouts er ikke en positiv ting i mine øjne, da det fjerner konkurrencedelen, da man har en markant fordel ved at have spillet i lang tid.
Foruden det synes jeg at team slayer bare går ud på hvem der er bedst med en battle riffle, da der kun spawner våben ved kampens start eller hvert 5. kill. Håber virkelig de smider en update op der øger spawnraten på våbnene, for lige nu synes jeg bestemt ikke det er acceptabelt.
Billede
Bonde2
Niveau 5
 
Indlæg: 931


Re: Halo 4

Indlægaf Burnie.dk » 6. nov 2012 21:05

CaptainKicker skrev:Her er lidt fra min første time med spillet. Er ikke specielt god, men synes satme spillet er kanont.



Nej hvor lækkert at se engelsk tekst og ikke, "dobbelt drab" eller "blodrus". Skal da have ændret det sprog..
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Halo 4

Indlægaf Burnie.dk » 6. nov 2012 21:07

Bonde2 skrev:Jeg må erkende at jeg er yderst skuffet over multiplayerdelen. Jeg synes det er deprimerende at samtlige online fps absolut skal efterabe CoD. Savner gode gamle Halo 3 med ranked matchmaking. Custom loadouts er ikke en positiv ting i mine øjne, da det fjerner konkurrencedelen, da man har en markant fordel ved at have spillet i lang tid.
Foruden det synes jeg at team slayer bare går ud på hvem der er bedst med en battle riffle, da der kun spawner våben ved kampens start eller hvert 5. kill. Håber virkelig de smider en update op der øger spawnraten på våbnene, for lige nu synes jeg bestemt ikke det er acceptabelt.


Jeg oplever ikke det samme som dig i MP. Jeg synes, jeg vælter over forskellige våben, og har tit svært ved at bestemme, om jeg skal have sniperriflen + shotgun eller sværd.
Mht. ranked - det bliver implementeret efter nytår, hørte jeg i et 343 video på Gamespot.

Jeg er bare pisse glad for, at armor-lock er fjernet. Kors det var irriterende, når folk glitchede det lort.
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Halo 4

Indlægaf I Jub Jub I » 6. nov 2012 21:10

Bonde2 skrev:Jeg må erkende at jeg er yderst skuffet over multiplayerdelen. Jeg synes det er deprimerende at samtlige online fps absolut skal efterabe CoD. Savner gode gamle Halo 3 med ranked matchmaking. Custom loadouts er ikke en positiv ting i mine øjne, da det fjerner konkurrencedelen, da man har en markant fordel ved at have spillet i lang tid.
Foruden det synes jeg at team slayer bare går ud på hvem der er bedst med en battle riffle, da der kun spawner våben ved kampens start eller hvert 5. kill. Håber virkelig de smider en update op der øger spawnraten på våbnene, for lige nu synes jeg bestemt ikke det er acceptabelt.


okay alle de ting du blev skuffet over kan jeg ikke forstå. for det første er der intet der "efteraber" et spil da næsten alt kan forbindes til et tidligere spil, det også fuldstændigt ligegyldigt.
Men RANKED MATCHMAKING kommer i Januar, http://www.ign.com/articles/2012/11/02/ ... ank-system

LIGESOM Halo 3. Så der kan du vente dig.

Loadouts er fantastisk, da jeg hader DMR, Battlerifle er det bedste jeg ved.
og der er da ingen reele fordele ved at ha spillet længere jo hvis du vil ha plasma granader fra starten men de koster altså kun 2 spartan points. blablabla osv.. Alle kan få "Ordnance drop" Hvor du kan få et powervåben det virker mega godt, så folk ikke kan campe ved sniperen, for ligepludslig har du selv et powervåben eller powerup. Spawnraten på våbene? altså hurtigere spawn med sniper og rockets f.eks? Ved 5 kill du selv får kan du være heldig at ende op med en spartan laser eller whatever..

Jeg er uenig i alt du skriver, da jeg syntes det er klart det bedste Halo til dato.

er enig med Burnie, FUUUCK hvor er det godt det lort er væk. Reach må være deserted ligesom i virkeligheden lige nu haha
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Re: Halo 4

Indlægaf I Jub Jub I » 6. nov 2012 21:26

Burnie.dk skrev:
CaptainKicker skrev:Her er lidt fra min første time med spillet. Er ikke specielt god, men synes satme spillet er kanont.



Nej hvor lækkert at se engelsk tekst og ikke, "dobbelt drab" eller "blodrus". Skal da have ændret det sprog..


Dashboard, instillinger for land sæt den til USA eller england.
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Re: Halo 4

Indlægaf Bonde2 » 6. nov 2012 21:41

Jeg er da glad for at de implementerer ranking til januar (selvom det burde være der fra release, hvis jeg skal være ærlig).

Jeg foretrækker at battle rifle er noget man finder, da den er klart overlegen overfor assault rifle. Hvad angår weapon drops vil jeg erkende at "campe sniperen" synes jeg var et dejligt tiltag til at gøre games mere konkurrenceprægede, da meta games i bund og grund gik ud på at have de bedste weapons. Det kan gøre at "dårlige" spillere med den bedste taktik sagtens kan vinde.
Jeg skal nok vende mig til det over tid, men mit førstehåndsindtryk af det koncept er umiddelbart ikke yderligt fantastisk.

Men det skal siges at jeg glæder mig utrolig meget til januar nu da jeg ved ranking kommer som Reach VIRKELIG savnede!
Billede
Bonde2
Niveau 5
 
Indlæg: 931


Re: Halo 4

Indlægaf Them » 6. nov 2012 21:45

Er ranking ikke halo 4 nu?? Skal vi vente helt til januar
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Halo 4

Indlægaf I Jub Jub I » 6. nov 2012 23:09

Der er ranking, men der er ikke skill med i, du stiger i lvl og rank, men der bliver sat et system til hvor 50 er den højeste skill lvl, og hver gang du vinder stiger du én og hvergang du taber ryger du ned. Så serverne matcher dig sammen med folk på samme niveau som dig selv. Det ihvertfald sådan jeg husker det fra Halo 2.. I reach kunne du være inheritor eller mythic og være den vildeste noob.
I Jub Jub I
Niveau 6
 
Indlæg: 1312


Re: Halo 4

Indlægaf Burnie.dk » 6. nov 2012 23:19

Når man blev kastet ind i et nyt map i Reach eller H3, så gjaldt det om at finde power-weapons ASAP. Her synes jeg klart det er en fordel, at spillere, der ikke er bekendte med banen, stadig har en chance. Ellers ville de teenagerne, der spiller både nat og dag, kunne sidde tungt på banerne, da de kender til våbenens spawnsteder.
At det kan lade sig gøre, at spawne en sniper / raketstyre hvor som helst på banen, gør klart spillet mere fleksibelt.
Er man ikke til BR eller DMR, er der også nogle fine alternativer? Needleren er da åndssvagt grusom i H4.

Angående det nye rankingsystem, så kommenterer Kevin Franklin på det i dette interview med TSquared:
http://www.gamespot.com/halo-4/videos/t ... s-6399451/
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Halo 4

Indlægaf Spankey103 » 7. nov 2012 15:09

Så nåede jeg igennem Single-player. Er blæst væk af den historie. Damn
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Halo 4

Indlægaf Killerder » 7. nov 2012 15:12

Hvad synes folk her så om Halo 4 solo Legendary kampagne? ;)
Killerder
Niveau 4
 
Indlæg: 374


Re: Halo 4

Indlægaf Burnie.dk » 7. nov 2012 15:39

Wow filmen bliver sprød ;-)
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron