Xboxlife forum

Halo 4

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Re: Halo 4

Indlægaf Dark x Crow » 5. nov 2012 20:18

Its finally here!!!
Billede
Billede
Dark x Crow
Niveau 6
 
Indlæg: 1321

Brugeravatar

Re: Halo 4

Indlægaf MrCarrazzia001 » 5. nov 2012 20:29

Til de af jer der er interesserede i Halo 4 Soundtracket Special Limited Edition ;)
Udpakning: http://www.youtube.com/watch?v=TXUJL_hjKuc
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo 4

Indlægaf rillG » 5. nov 2012 20:36

Vanvittigt multiplayer skal jeg lige hilse og sige. I kan godt glæde jer!
Fik min limited edition med posten idag
rillG
Niveau 2
 
Indlæg: 143


Re: Halo 4

Indlægaf Meistar » 5. nov 2012 20:59

MrCarrazzia001 skrev:Til de af jer der er interesserede i Halo 4 Soundtracket Special Limited Edition ;)
Udpakning: http://www.youtube.com/watch?v=TXUJL_hjKuc


"Åh min gud"
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Halo 4

Indlægaf Spankey103 » 6. nov 2012 08:54

Nu har jeg fået bestilt 2 eksemplarer af Limited edition, og så er mit spørgsmål; når nu den ene er bestilt på elgigantens hjemmeside, kan jeg så godt returnere den nede i en fysisk butik? :-)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Halo 4

Indlægaf Them » 6. nov 2012 09:12

Hej alle samme,

Bliver nødt til at høre jer, jeg overvejer meget at købe halo 4, men men jeg har aldrig spillet et halo spil før.

Vil købe det mest på grund af mulitiplayere, men hvordan fungere den, plejer at spille bf3 og cod, vil jeg ku li halo?.

På forhånd tak
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Halo 4

Indlægaf Mike JezZ » 6. nov 2012 09:17

Them skrev:Hej alle samme,

Bliver nødt til at høre jer, jeg overvejer meget at købe halo 4, men men jeg har aldrig spillet et halo spil før.

Vil købe det mest på grund af mulitiplayere, men hvordan fungere den, plejer at spille bf3 og cod, vil jeg ku li halo?.

På forhånd tak


Jeg køber det for at spille online, men indrømmer da at jeg får det da gennemført på et eller andet tidspunkt :D

Det er jo svært at sige... Halo er jo et spil i fremtiden, hvor BF3 og CoD levere en alternativ realistisk shooter.

Der er biler og unlocks med... I år 2227 eller sådan noget :P

Du kunne jo se lidt videoer på youtube.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Halo 4

Indlægaf Them » 6. nov 2012 09:26

Har set en del på youtube og må sige det ser rigtig godt ud, men ang mulitiplayere er der unlock ligesom cod, eller finder man bare våbenen på jorden??
Og er der en mode hvorman kan bruge biler/ fly osv
Them
Niveau 4
 
Indlæg: 736


Re: Halo 4

Indlægaf Mike JezZ » 6. nov 2012 09:31

Så vidt jeg har læst mig til, så skulle man unlocke udseende til udstyr, og også våben. Det er jeg næsten sikker på jeg læste herinde, eller fra det site, hvor man typisk kan finde et månedligt katalog i Blockbuster (ingen navne nævnt).

Der skulle gerne være en mode hvor man kan bruge køretøjer. Det kunne man i hvertfald i Halo 3. Jeg er dog svar skyldig, om hvor store banerne er. Men det skulle gerne være muligt at bruge køretøjer online.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Halo 4

Indlægaf MrCarrazzia001 » 6. nov 2012 10:35

Mike JezZ skrev:
Them skrev:Hej alle samme,

Bliver nødt til at høre jer, jeg overvejer meget at købe halo 4, men men jeg har aldrig spillet et halo spil før.

Vil købe det mest på grund af mulitiplayere, men hvordan fungere den, plejer at spille bf3 og cod, vil jeg ku li halo?.

På forhånd tak


Jeg køber det for at spille online, men indrømmer da at jeg får det da gennemført på et eller andet tidspunkt :D

Det er jo svært at sige... Halo er jo et spil i fremtiden, hvor BF3 og CoD levere en alternativ realistisk shooter.

Der er biler og unlocks med... I år 2227 eller sådan noget :P

Du kunne jo se lidt videoer på youtube.

Halo 4 foregår i år ca. 2557-58 :)
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo 4

Indlægaf Mike JezZ » 6. nov 2012 10:40

Tæt på, når det bare var et skud i tågen ;)
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Halo 4

Indlægaf MrCarrazzia001 » 6. nov 2012 10:43

Mike JezZ skrev:Tæt på, når det bare var et skud i tågen ;)

Kun et par hundrede år fra ;)
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo 4

Indlægaf Major Oblivious » 6. nov 2012 11:19

Spankey103 skrev:Nu har jeg fået bestilt 2 eksemplarer af Limited edition, og så er mit spørgsmål; når nu den ene er bestilt på elgigantens hjemmeside, kan jeg så godt returnere den nede i en fysisk butik? :-)


Den du har bestilt på Elgigantens hjemmeside, burde du gå ned med i en Elgigant, eller sende den tilbage til dem.
Tror ikke at du skal regne med at kunne aflevere den i Gamestop og få alle pengene tilbage.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Halo 4

Indlægaf Spankey103 » 6. nov 2012 11:21

Major Oblivious skrev:
Spankey103 skrev:Nu har jeg fået bestilt 2 eksemplarer af Limited edition, og så er mit spørgsmål; når nu den ene er bestilt på elgigantens hjemmeside, kan jeg så godt returnere den nede i en fysisk butik? :-)


Den du har bestilt på Elgigantens hjemmeside, burde du gå ned med i en Elgigant, eller sende den tilbage til dem.
Tror ikke at du skal regne med at kunne aflevere den i Gamestop og få alle pengene tilbage.


Nej nej, det var self også en fysisk elgigant butik jeg snakkede om. Men tak :-)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Halo 4

Indlægaf Mike JezZ » 6. nov 2012 11:22

Major Oblivious skrev:
Spankey103 skrev:Nu har jeg fået bestilt 2 eksemplarer af Limited edition, og så er mit spørgsmål; når nu den ene er bestilt på elgigantens hjemmeside, kan jeg så godt returnere den nede i en fysisk butik? :-)


Den du har bestilt på Elgigantens hjemmeside, burde du gå ned med i en Elgigant, eller sende den tilbage til dem.
Tror ikke at du skal regne med at kunne aflevere den i Gamestop og få alle pengene tilbage.


Så længe han har en kvitering burde han kunne returnere varen til fuldpris hos Elgiganten.

ville være dumt i gamestop. Du vil nok kun få 60-70% tilbage af beløbet.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron