Xboxlife forum

Komplet Halo timeline/historie

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Komplet Halo timeline/historie

Indlægaf Kyoobix » 9. mar 2011 13:33

Af frygt for at dette emne allerede findes, opretter jeg nu alligevel denne tråd. :)

Da jeg aldrig har spillet Halo før, håber jeg der er en venlig sjæl out there, der kan hjælpe mig med en komplet historie-rækkefølge af alle bøger, film, tegneserie etc., der er udgivet så jeg kan komme rigtig godt ind i universet.


//Kyoobix
Kyoobix
Niveau 0
 
Indlæg: 13
By: Qvistgaard@me.com

Qvistgaard@me.com -->

Re: Komplet Halo timeline/historie

Indlægaf Rahbek » 9. mar 2011 15:00

Det er en temmeligt stor opgave du stiller dér. Hvis du virkelig er seriøs om at få dette på plads mere seriøst, råder jeg dig til at købe: http://www.amazon.com/Halo-Encyclopedia ... 0756655498

Det er måske lidt overkill i forhold til dine behov, men med sikkerhed den mest fuldstændige løsning på dit problem. Desuden findes siden Halo Nation som nok også kan give et svar, men om der er en god timeline ved jeg ikke - modsat med bogen.

håber at jeg er til nogen hjælp ;-)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Re: Komplet Halo timeline/historie

Indlægaf Dirty Harry » 29. apr 2011 21:59

Rahbek skrev:Det er en temmeligt stor opgave du stiller dér. Hvis du virkelig er seriøs om at få dette på plads mere seriøst, råder jeg dig til at købe: http://www.amazon.com/Halo-Encyclopedia ... 0756655498

Det er måske lidt overkill i forhold til dine behov, men med sikkerhed den mest fuldstændige løsning på dit problem. Desuden findes siden Halo Nation som nok også kan give et svar, men om der er en god timeline ved jeg ikke - modsat med bogen.

håber at jeg er til nogen hjælp ;-)



Faktisk er Halo Encyclopedia'et allerede uddateret. Det leksikon udkom inden Halo: Reach blev udgivet og inden Halo: Legends. Der er dog en revideret udgave på vej i september i år.
Dirty Harry
Niveau 7
 
Indlæg: 2433



Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron