Xboxlife forum

Halo3 noget ved...igen?

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Halo3 noget ved...igen?

Indlægaf dummiz » 25. jan 2011 02:02

Hejsa alle sammen :)

Da Halo 3 udkom i sin tid gennemførte jeg det på Normal og jeg kunne nærmest ikke få armene ned af ren og skær glæde/Sorg da jeg var gået igennem det. Nu har jeg så fået nallerne i halo 3 legendary edition og har påny generhvervet mig halo 3. Jeg tænker lidt på om jeg skal spille det igen bare på legendary denne gang. mit spørgsmål er så. er der nogle gaming scores at komme efter hvis man starter på legendary? da jeg gennemførte dengang på normal det tog jeg bare de point der kom ved at gennemføre banerne :) er der nogle der ved om der er scores at hente når man gennemføre banerne på legendary? jeg vil jo gerne have lidt credits for at tæske mig igennem det på den sværhedsgrad :) jeg ved jeg får point for at gennemføre spillet på legendary men får man ellers noget ved at spille det på det sværeste? :)

Og sidst men ikke mindst. er spillet værd at gennemføre på legendary :)
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: Halo3 noget ved...igen?

Indlægaf DK Anders » 28. jan 2011 21:51

Du kan altid se, hvad de forskellige achievements giver i Gamerscore. Det er sjovt at gennemføre det på legendary, eftersom man skal tænke sig lidt mere om, end på normal. Der er også en ekstra scene i slutningen af spillet, hvis du gennemfører det på legendary. Ps. Jeg vil gerne hjælpe dig, hvis det er ;)
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Re: Halo3 noget ved...igen?

Indlægaf DaneMac » 16. feb 2011 03:56

jeg er på til noget Co-op hvis det er :)
Billede

Billede
DaneMac
Niveau 4
 
Indlæg: 629


Re: Halo3 noget ved...igen?

Indlægaf KENNED360 » 27. feb 2011 21:18

Osse her..

Add mig eller oOhalolegendOo
KENNED360
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: Halo3 noget ved...igen?

Indlægaf Doc Miles » 26. mar 2011 09:58

Jeg er altid frisk på noget Halo 3 eller ODST, hvis det er. : D
Doc Miles
Niveau 0
 
Indlæg: 7



Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron