Xboxlife forum

Halo: Reach dårligt?

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Re: Halo: Reach dårligt?

Indlægaf MoorWen » 31. jan 2011 02:05

Prozel skrev:Med grim grafik


Ej. Kan ikke forstå folk der synes der er grim grafik i halo. Måske er jeg bare fanboy, i dunno. Den er speciel, og men ikke grim
Billede

Billede
MoorWen
Niveau 5
 
Indlæg: 1252


Re: Halo: Reach dårligt?

Indlægaf Cerialbox » 31. jan 2011 02:16

MoorWen skrev:
Prozel skrev:Med grim grafik


Ej. Kan ikke forstå folk der synes der er grim grafik i halo. Måske er jeg bare fanboy, i dunno. Den er speciel, og men ikke grim


Hvis det kørte i 60 FPS ville jeg være fuldt tilfreds, men som det er nu ser det bare "okay" ud. Halo 3 var dog decideret grimt, ikke noget at komme efter der.
Jaed.
Cerialbox
Niveau 7
 
Indlæg: 2031


Re: Halo: Reach dårligt?

Indlægaf Halorocks » 31. jan 2011 16:23

Hvis I synes det er grimt så tag lig' et langt kig på spejlet! -Spøg til side.

Hvis I synes det er grimt, så vær sød at forklare hvorfor. Det er pænt, og flot. Det ser selvfølgelig ikke helt realistisk ud, men det er fordi den skal have et Halo-grafik-twist. Jeg synes heller ikke at Cod har særlig pænt grafik, og det er fordi det simpelthen går for hurtigt, og det er svært (for mig i hvert fald) at differencer mellem ting, hvis der er lidt af den samme farve rundt omkring.

Det sagt, vil jeg lige sige at Cod prøver på at vise så realistisk grafik som muligt, og det går lige en tand for stærkt til at man kan se alle detaljer. Halo har en twist af noget andet, fordi det er en sci-fi FPS ;)
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Re: Halo: Reach dårligt?

Indlægaf Prozel » 31. jan 2011 16:45

Det er gråt og kedeligt. Det var ikke et tidspunkt hvor jeg tænke "Det der er fandeme fint". Halo 3 var, til trods for at det heller ikke var det pæneste, markant bedre ift. hvornår det udkom.
Jeg har tænkt på at rykke over på andet mere "modent" sted:-D - Hyggen76
Prozel
Niveau 7
 
Indlæg: 3181
By: Havnen


Re: Halo: Reach dårligt?

Indlægaf Playkid » 31. jan 2011 16:47

Cerialbox skrev:
MoorWen skrev:
Prozel skrev:Med grim grafik


Ej. Kan ikke forstå folk der synes der er grim grafik i halo. Måske er jeg bare fanboy, i dunno. Den er speciel, og men ikke grim


Hvis det kørte i 60 FPS ville jeg være fuldt tilfreds, men som det er nu ser det bare "okay" ud. Halo 3 var dog decideret grimt, ikke noget at komme efter der.

Jeg kan ikke helt se hvordan 30 fps ekstra skulle gøre spillet pænere, tværtimod. Højre framerate er et tradeoff for teknisk bedre grafik. Halo 3 er et meget pænere spil end Reach, måske ikke teknisk set, men banerne, farverne og hele artworket gør bare spillet meget mere appelerende, og igen, virker mere poleret end Reach. Reach er mere dystert og realistisk i farverne og det ser ud til at have tiltrukket folk som ikke før var interesserede i Halo.

Jeg synes det var en forkert beslutning at gøre farverne så kedelige og afblegede, det passer bare ikke til Halo.
Playkid
 


Re: Halo: Reach dårligt?

Indlægaf Zytrax » 31. jan 2011 19:15

Halorocks skrev:Reach er den bedste Halo spil, lige så godt som alle de andre. Alle de andre Halo spil havde et eller andet glicth som gjorde at spillene blev domineret af nørder. I Reach er alle mere balancerede, men man kan ikke undgå at møde nogen som er langt bedre...


Billede
Billede
Zytrax
Niveau 6
 
Indlæg: 1380


Re: Halo: Reach dårligt?

Indlægaf Spawnster » 18. sep 2011 22:35

Nu er jeg selv lige kommet igennem halo reach, og jeg må da sige det er bedre end 3eren og odst, det hele køre ligesom lidt mere flydende, og nu kommer der jo et nyt halo snart så master chief vender stærkt tilbage til dem som kun syns det var fedt at spille som ham :D
Spawnster
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Halo: Reach dårligt?

Indlægaf MrCarrazzia001 » 19. sep 2011 11:33

Jeg synes folk flipper alt for meget ud over at BR'eren ikke er med. DMR'eren er jo før Halo 2 (i tilfælde af du ikke vidste det) og jeg synes den virker som en rigtig god "Forfader" til BR'eren.
The people who are crazy enough to think they can change the world, are the ones who do
MrCarrazzia001
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Halo: Reach dårligt?

Indlægaf Thomas.Madsen » 19. sep 2011 16:39

Jeg synes ikke at Halo-spillene er særlig spændende, jeg har spillet lidt Reach, men gav op efter en time, da jeg simpelthen synes det er for kedeligt. Både som singleplayer og multiplayer. Men generelt synes jeg, at Halo-serien er en kende overvurderet.
Thomas.Madsen
Niveau 7
 
Indlæg: 2242


Re: Halo: Reach dårligt?

Indlægaf sir.auron88 » 19. sep 2011 17:47

Jeg synes at Halo Reach var et glimrende spil. Jeg har aldrig rigtig spillet Halo online, jeg synes det er for tungt og langsomt, men campaign delen var da okay, især i selskab med et par venner.
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Re: Halo: Reach dårligt?

Indlægaf mozze89 » 20. sep 2011 00:57

Thomas.Madsen skrev:Jeg synes ikke at Halo-spillene er særlig spændende, jeg har spillet lidt Reach, men gav op efter en time, da jeg simpelthen synes det er for kedeligt. Både som singleplayer og multiplayer. Men generelt synes jeg, at Halo-serien er en kende overvurderet.


Heller ikke jeg.. Købte det fordi jeg havde hørt det var godt. Blev en kende skuffet! :)
mozze89
Niveau 0
 
Indlæg: 49


Re: Halo: Reach dårligt?

Indlægaf Zerofl » 20. sep 2011 06:06

mozze89 skrev:
Thomas.Madsen skrev:Jeg synes ikke at Halo-spillene er særlig spændende, jeg har spillet lidt Reach, men gav op efter en time, da jeg simpelthen synes det er for kedeligt. Både som singleplayer og multiplayer. Men generelt synes jeg, at Halo-serien er en kende overvurderet.


Heller ikke jeg.. Købte det fordi jeg havde hørt det var godt. Blev en kende skuffet! :)


Same story.
Zerofl
Niveau 5
 
Indlæg: 1110


Re: Halo: Reach dårligt?

Indlægaf nakka » 20. sep 2011 10:29

jojo, halo er ikke fantastisk. dog skal det siges, at det første halo:CE var, og er, det bedste fps til boxen. for satan det var godt!. også er det bare gået ned ad bakke siden
nakka
Niveau 5
 
Indlæg: 1135


Re: Halo: Reach dårligt?

Indlægaf Thorpedo29 » 20. sep 2011 11:40

Helt enig med nakka, Halo:CE var til dato den bedste oplevelse jeg har haft på begge bokse. Single og co-op var genialt og jeg kan stadigt finde på at spille det igennem med en kammerat.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Halo: Reach dårligt?

Indlægaf LPCRONALDO » 20. sep 2011 13:38

Jeg synes seriøst at halo-serien er den bedste serie der nogensinde er lavet til boxen, og kan ærlig talt ikke forstå hvorfor kritiserer det så meget.. #-o men okay jeg er måske også lidt af en fanboy :)

Halo CE: Det bedste spil i serien indtil videre ikke underligt når det er en etter, den der startede det hele. Det er altid svært at lave en efterfølger der er lige så god for nu kender folk historien og gameplayet, og det kræver en perfekt kombination af nyt og genbrug af ting man har lavet for at skabe den perfekte balance. #-o

Halo 2: Halo CE var fantastisk og utrolig var 2'eren gjorde kunsten efter. Endnu et fantastisk spil fra bungie. :D

Halo 3: Halo fortsætter og ender triologien på fornem vis med den episke historie om master chief :D

Halo ODST: Bungie skal prøve noget nyt og hylder dem for forsøget :D . Resultatet er udmærket, men der burde være taget flere forberinger. Det skulle nok hellere ha' været en DLC. #-o

Halo Reach: Et fantastisk spil bungie lykkes nu i et spil uden masterchief resultatet er godt, grafikken har fået den opdatering den har trængt til, og gameplayet er stabilt og historien fungerer. =D> Bungie træder lidt forkert på nogle områder hvilket gør tråds mange nye tiltag at spillet aldrig når den samme klasse som Combat Evolved havde. #-o Men jeg synes det er et hæderligt spil og jeg er glad for købet.

"Prozel: Er lidt træt at høre på at grafikken er så dårlig, for først fremmest så handler det altså ikke om grafik ellers vil gamle spilklassiker som eks. Halo CE aldrig holde, og at du så af alle spil sammenligne med CoD: BO har en langt være grafik i mine øjne. Ja CoD-serien er en fin serie fordig den er underholdene og episk men den er aldrig blevet valgt pga grafikken som undskyld mig sproget er noget være lort hverfald til boxen. Der har folk battlefield som et bedre alternativ. [-X "
LPCRONALDO
Niveau 2
 
Indlæg: 191


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron