DK Anders skrev:Hej.
Nu er det ikke, fordi jeg er en Halo-hater, - er mere en fanboy - eller en CoD-fanboy, men jeg synes altså, at Reach er et fail. Campaign er kedelig og har slet ikke den samme dynamik og "epicness", som Halo 3 havde. Firefight-banerne er dårlige. I Halo 3: ODST var det ligesom en slags Castle deffence, hvor man stod og forsvarede på en bakke el.lign. Nu er man bare random steder og det er ikke lige mig. Og hvad sker der for Custom Games? I Halo 3 kunne man sidde en hel dag og spille custom infection, men nu er det som om ingen gider spille customs. Hvorfor i alverden kan man også kun sidde 1 i Theater-mode? I Halo 3, hvis der skete noget awesome, så gik man lige ind og så det, med dem man spillede med. Men det må man åbenbart ikke nu. Multiplayer... Armor abilities. Det fungerer ikke. Man ser en på long range, tager hans skjold og så... ARMOR LOCK. Så kommer der en bagfra. Folk med stealth i hjørner og jeg kunne blive ved. Så er de lige kommet med en Grifball playlist = Hurra!!!!! Indtil de har inkluderet rullehalløj. Hvad sker der??? Det er slet ikke balanceret. I Halo 3 skulle man kæmpe for at få power-ups, camo, extra skjold, bubble shield osv. Det eneste jeg er 100% tilfreds med er Forge. Når man lærer de forskellige ting at kende, er det vildt fedt at lave sine egne baner.
Jeg er ikke ude på at svine nogen til, jeg kan bare ikke tro, jeg er den eneste, der har det sådan her. Jeg elskede Halo, men Reach er sku for dårligt. Ærgerligt hvis Bungie slutter Halo med det...
Playkid skrev:Er stort set enig med Zytrax, Crow og dk anders. Halo: Reach er godt, men det har den dårligste campaign i Halo serien IMO. Spillet er grafisk uappellerende, og der er kommet for meget call of duty scripting med. Sandbox elementet er er mere eller mindre væk, til fordel for en linær campaign med en kedeligt fortalt historie. De gode farve paletter er væk, og den pæneste bane i spillet er Forge world som af en eller anden grund ikke er med i spillet. Og hvorfor har man valgt ikke at inkludere så fede encounters som Scarab duellerne var i Halo 3?
Multiplayeren er ok, men som Zytrax nævnte er banerne blevet værre og værre siden Halo 2, pånær Heretic som var et rigtig godt remake. Jeg savnede dog platformen i midten som den var i Halo 2
Banerne i Reach er bare håbløse. Jeg tror Bungie har valgt at fokuserer på mainstream spillerne, og bygget kæmpe maps op omkring armor abbilities fordi de følte de var nødt til at lave noget nyt. De glemte desvære hardcore communitiet som jeg ellers er ret sikker på de havde lovet små maps.
At inkludere reticle bloom var også en meget U-Halo beslutning. I det hele taget er det som om Bungie har forsøgt at tilføje en masse komplexitet som egentlig ikke behøves.
Gennem spillet støder man generelt bare på en masse små tekniske fejl og fejlbeslutninger der giver en indtryk af Bungie har været trætte af at lave Halo. Eks. texture problemer, usynlige mure på steder hvor der ikke burde være nogen. Generelt set virker det bare ikke så poleret som de tidligere Halo spil.
Skal man følge Zytrax eksempel, så ville et perfekt Halo spil for mig inkludere Halo 2's maps, hit scan, Halo 2 matchmaking og rank, og ikoner over hovedet. Bare med mindre auto aim og hit boxes end Halo 2 havde.
Forge var nok Reach's største force, men den kan stadig forbedres.
Theater mode 1 player only er også en meget underlig beslutning.
Halo Reach's rank system var kedeligt. Det var bare ikke sjovt at spille for rang man alligevel ikke kan se, og så hellere at de havde lavet opfindsomme ikoner som i Halo 2 og ikke alt det der militær meh. Unlock systemet var dog en fin ide, det tager bare for lang tid, og burde ikke have noget med MM systemet at gøre (ved dog ikke om det rent faktisk har det).
Jeg glæder mig nok bare mest til 343 studios laver en genudgivelse af Halo 2, med online coop og multiplayer og forbedret textures, og de glitches der nu engang var.
Lyder nok mest af alt som et surt opstød men det på trods er Reach altså stadig i den gode ende, omkring 8/10. Det er kun fordi det ser set i forhold til tidligere Halo spil at jeg giver det så meget kritik.
Prozel skrev:DKhANSI: Det er ikke sjovt længere, du hader Blops og det er ok. Blops er dog marginalt bedre end Reach.
spif2001 skrev:Halo franchisen har aldrig formået at komme op på siden af Combat Evolved.
DKhANSI skrev:Det du skriver med Mainstream tankegangen er da logisk tankegang. Producenterne laver spillene til et bredere publikum ergo de tjener flere penge, som vel i bund og grund er deres formål, hvilket er foreståeligt.
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
I1DI TreFull skrev:syns helt klart halo 2 var det fedeste især online delen det blev aldrig kedeligt selv efter 2 års gameing
Halorocks skrev:Reach er den bedste Halo spil, lige så godt som alle de andre. Alle de andre Halo spil havde et eller andet glicth som gjorde at spillene blev domineret af nørder. I Reach er alle mere balancerede, men man kan ikke undgå at møde nogen som er langt bedre...
Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster