Xboxlife forum

Halo 3 ODST. Er det værd at købe?

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Halo 3 ODST. Er det værd at købe?

Indlægaf Pain-Killer » 5. aug 2010 20:06

Hej.

Jeg har absolut næsten ingen erfaring med Halo halløjet. Jeg spillede ganske lidt af campaign i Halo 3 ODST for lidt tid siden, men droppede det hurtigt da det virkede for "barnligt" med de små nisse uhyrer der var efter en i campaign :D Er hele spillet fyldt med det? Hvad med multiplayer delen? Kan den anbefales?
Pain-Killer
Niveau 4
 
Indlæg: 628


Indlægaf N00bdream » 5. aug 2010 20:18

Well, singleplayer delen er kort, men historien er ok imo og jeg syntes den er fair nok underholdning.

Firefight (multiplayerdelen) er dig og 3 venner der kæmper dig igennem kampe hvor fjenderne kommer i bølger (a la horde, hvis du kender det). Det er sjovt nok hvis det er et par gode venner så i kan joke lidt mens i spiller.

Men af et Halo spil syntes jeg klart, at det er det svageste. Den gennemførte historie fra den øvrige serie er ikke lige så stærk i ODST og du mangler det fede Halo multiplayer som har gjort serien så populær.

Så er det værd at købe. Som Halo fan, så klart ja. Har du et par venner du hygger online med og de gider spille firefight, så ja. Ellers nah.

Har du gennemført Halo 3, hvis ikke, så start evt. dér. Hører du lidt efter historien er det virkelig klasse og onlinedelen er vel noget af det bedste (hvis ikke det bedste) der findes.
X360: N00bdream
PSN: Zceam
Steam: n00bdream
N00bdream
Niveau 4
 
Indlæg: 371
By: Vordingborg


Indlægaf ELScrappy » 5. aug 2010 20:28

ODST sage mig heller ikke en s...
men halo 3 det er noget helt andet, du kan købe det i gamestop for 99,- brugt, så skulle det ikke være dig, ja så er det kun 99,-.
når det er sagt så tror jeg Halo Reach bliver så vildt!! det glæder jeg mig meget til må jeg nok sige. :D
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Indlægaf Blodbad » 6. aug 2010 07:20

N00bdream skrev:Well, singleplayer delen er kort, men historien er ok imo og jeg syntes den er fair nok underholdning.

Firefight (multiplayerdelen) er dig og 3 venner der kæmper dig igennem kampe hvor fjenderne kommer i bølger (a la horde, hvis du kender det). Det er sjovt nok hvis det er et par gode venner så i kan joke lidt mens i spiller.

Men af et Halo spil syntes jeg klart, at det er det svageste. Den gennemførte historie fra den øvrige serie er ikke lige så stærk i ODST og du mangler det fede Halo multiplayer som har gjort serien så populær.

Så er det værd at købe. Som Halo fan, så klart ja. Har du et par venner du hygger online med og de gider spille firefight, så ja. Ellers nah.

Har du gennemført Halo 3, hvis ikke, så start evt. dér. Hører du lidt efter historien er det virkelig klasse og onlinedelen er vel noget af det bedste (hvis ikke det bedste) der findes.

Jeg vil lige kommentere det markeret med rødt: Hele multiplayer delen og alle map packs fra Halo 3 følger med ODST så det mangler man ikke. Hvis man er til halo 3 multiplayer er det sgu en ganske god deal.
Blodbad
Niveau 5
 
Indlæg: 1053
By: Thorsager


Indlægaf TcRCtS2001 » 6. aug 2010 07:33

Blodbad --> Enig, og nu er det slet ikke for at "disse" dig N00bdream men det virker lidt som om du ikke har undersøgt hva ODST indeholder :P fordi man får en meget god single player camapign(min mening) og dertil kommer at man sparer 1360Ms Points på map packs da de er med på Halo 3 Multiplayer skiven :D
"Can you spawn kill irl ?" "Yeah, its called abortion"
TcRCtS2001
Niveau 4
 
Indlæg: 525


Indlægaf Blade Dk » 6. aug 2010 09:43

køb det i elgiganten de sælger det for en 100 kr
I´m not getting older, I´m levelig up!
Blade Dk
Niveau 7
 
Indlæg: 2472


Indlægaf Pain-Killer » 6. aug 2010 16:04

Har lejet Halo 3 i blockbuster. Så må jeg se om jeg kan lide det. :)
Pain-Killer
Niveau 4
 
Indlæg: 628



Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron