Xboxlife forum

Hvad er foskellen på Halo 3 og Halo 3: ODST?

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Hvad for et af følgende Halo spil synes du er bedst:

Halo 3
6
67%
Halo 3: ODST
3
33%
 
Afgivne stemmer : 9

Hvad er foskellen på Halo 3 og Halo 3: ODST?

Indlægaf makta » 9. jul 2010 20:49

Halo alle sammen :lol:
Jeg har aldrig før spillet et Halo spil, så jeg tænker på at købe et. Jeg havde tænkt mig at købe Halo 3, men så fandt jeg ud af, at et andet Halo spil også hedder Halo 3 men bare med ODST til sidst ...

Hvad er forskellen på de to spil?
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Indlægaf iDanish Soul » 9. jul 2010 20:58

"Halo 3 has Master Chief, and basically the same gameplay as Halo 1/2

Halo 3: ODST is objective-based... objectives sort of like Star Wars Battlefront 2, only much better than the ones in that game xD. You aren't a supersoldier spartan, just a shock trooper who has to do missions you'd find normal troops doing. Like setting detonators on a bridge to eliminate Covenant(almost said Combine, lol... been playing HL2 too much) soldiers. You won't be faced against huge over-powered mobs as much as Master Chief, and if you do, it'll probably be with a squadron."
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Indlægaf makta » 9. jul 2010 21:01

iDanish Soul ... jeg troede, du var dansker.
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Indlægaf iDanish Soul » 9. jul 2010 21:04

makta skrev:iDanish Soul ... jeg troede, du var dansker.

Hvis du kigger på min tekst vil du kunne se at jeg har sat to anførselstegn. Det er fordi jeg har fundet det på nettet og nu citere jeg det så..
Senest rettet af iDanish Soul 9. jul 2010 21:06, rettet i alt 1 gang.
iDanish Soul
Niveau 5
 
Indlæg: 1045


Indlægaf makta » 9. jul 2010 21:06

iDanish Soul skrev:
makta skrev:iDanish Soul ... jeg troede, du var dansker.

Hvis du kigger på min tekst vil du kunne se at jeg har sat to ". Det er fordi jeg har fundet det på nettet og bare kopieret det..

Nå, for søren :roll: dem lagde jeg ikke mærke til.
makta
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Indlægaf Rahbek » 9. jul 2010 21:10

makta skrev:iDanish Soul ... jeg troede, du var dansker.


Han satte det hele i citationstegn, fordi han har fundet svaret på nettet.

nærmere bestemt her:
http://www.halo-armor.com/What-Is-Halo- ... 738AARLGEe


Forskellen på de to spil er at de har hver sin singleplayer campaign. Multiplayeren er den samme, bortset far du får nogle ekstra map packs med ODST, som ellers skal købes via Xboxlive.

Desuden har ODST 'Firefight' som er lidt henad Horde i GeoW2. Google det hvis du vil se nærmere hvordan det funger.

Så den store forskel er altså campaignen. Den er rigtigt god i Halo 3 og noget længere end den i ODST har jeg ladet mig fortælle. (har aldrig spillet ODST campaign).

Nu da du ikke har spillet Halo serien før, vil det måske ikke være nogen dårlig idé at investere i de 2 'gamle' Halo spil, for så vil universet og historien nok virke knap så fragmenteret. De to kan spilles igennem co-op hvilket absolut er en fed oplevelse :)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905



Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 3 gæster

cron