Xboxlife forum

Halo: the movie.

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Halo: the movie.

Indlægaf jonasgomez » 20. maj 2010 19:10

Jeg har hørt rygter om at der vil komme en halo film, i fremtiden. Det kunne da være så fedt, med en film OM HALO! :)
Jeg tror bestemt at bungie har evnerne til det, efter at have set kortfilmen "Birth of spartan"

Hvad tror i? :D
jonasgomez
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Indlægaf TcRCtS2001 » 20. maj 2010 19:19

det har der være rygter om RIGTIG længe :P hehe men jo glæder mig da hvis det bliver til noget, lig som gears of war filmen og warcraft filmen :P
"Can you spawn kill irl ?" "Yeah, its called abortion"
TcRCtS2001
Niveau 4
 
Indlæg: 525


Indlægaf TcRCtS2001 » 20. maj 2010 19:51

"Can you spawn kill irl ?" "Yeah, its called abortion"
TcRCtS2001
Niveau 4
 
Indlæg: 525


Indlægaf Competa » 20. maj 2010 19:57

Der er mange kortfilm fra Bungie og Microsoft, problemet var bare finansieringen af filmen. Filmen er så vidt jeg ved, sat på standby.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf Maroti DK » 23. maj 2010 09:27

Det var meningen at Universal og Fox skulle producere den sammen med Peter Jackson og at Neill Blomkamp(District 9) skulle være indstruktør.
Samtidig skulle Weta Studios(Ringenes Herre) på New Zealand stå for effekterne.

I oktober 2006 valgte Universal og Fox dog at forlade projektet, da den var blevet alt for dyr.

Skal satme love for at den må være dyr når 2 af de absolutte største filmselskaber i verden trækker sig ud af projektet på grund af penge :D

Håber dog at udgivelsen af HALO: Reach kan få filmselskaberne til at fatte hvor stort et marked der er for Halo franchiset.

Ville ikke have noget imod en Halo film baseret på bogen "The Fall of Reach" med Avatar effekter! :P
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C



Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster