Xboxlife forum

Halo 3: O.D.S.T. Firefight achievements! :-)

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Indlægaf Mike Jones » 25. maj 2010 21:45

Jeg vil gerne imorgen aften hvis det frister nogle? :)
Mike Jones
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf Deuone » 25. maj 2010 22:07

jeg er klar nok der :) hva tid skal vi sige?
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf fneribyen » 25. maj 2010 22:28

Jeg kan da helt sikkert også skubbe noget ODST ind i morgen. Men gider ikke starte der ved 9 tiden eller sådan noget.

Synes vi hellere skulle starte tidligt, så vi kan nå at komme i gang. Kl. 7 eller sårn' :)

Har i egentlig fået klaret Endure endnu?
Billede
fneribyen
Niveau 7
 
Indlæg: 3410

Brugeravatar

Indlægaf Mike Jones » 25. maj 2010 22:49

Jeg får først fri fra arbejde klokken 19:30 så kommer nok først på ca. klokken 20. Nej, jeg har i hvert fald ikke fået Endure endnu.
Mike Jones
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf Mike Jones » 30. maj 2010 09:50

bump
Mike Jones
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf Deuone » 10. jun 2010 09:33

nogen der stadig mangler Endure?
Billede
Deuone
Niveau 4
 
Indlæg: 305


Indlægaf Mike Jones » 10. jun 2010 09:37

Ja jeg gør :)
Mike Jones
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf DK Anders » 9. jul 2010 19:54

Nogle som er friske i aften? :)
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Indlægaf Maltéz » 9. jul 2010 20:09

Hej folk. Har googlet lidt rundt på nettet uden at kunne finde et entydigt svar:
Kan man spille 4-player Firefight over System Link, med to Xbox 360 maskiner, og to spillere på hver maskine - ligesom man kan i Gears of War 2s Horde mode? Det er fantastisk underholdning, så håber det kan lade sig gøre.

Nogen der ved det?
Så sandt, så sandt: http://justfuckinggoogleit.com/
Maltéz
Niveau 7
 
Indlæg: 2320


Indlægaf Spankey103 » 9. jul 2010 20:11

Maltéz skrev:Hej folk. Har googlet lidt rundt på nettet uden at kunne finde et entydigt svar:
Kan man spille 4-player Firefight over System Link, med to Xbox 360 maskiner, og to spillere på hver maskine - ligesom man kan i Gears of War 2s Horde mode? Det er fantastisk underholdning, så håber det kan lade sig gøre.

Nogen der ved det?


Det er jeg næsten 100% sikker på at man kan :)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf Mike Jones » 10. jul 2010 20:14

Maltéz skrev:Hej folk. Har googlet lidt rundt på nettet uden at kunne finde et entydigt svar:
Kan man spille 4-player Firefight over System Link, med to Xbox 360 maskiner, og to spillere på hver maskine - ligesom man kan i Gears of War 2s Horde mode? Det er fantastisk underholdning, så håber det kan lade sig gøre.

Nogen der ved det?



Yep, det kan man sagtens, det er awesome :D
Mike Jones
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf DK Anders » 10. jul 2010 21:15

i Hazz R3C0NZ! :P
Masta ch33f skrev: Hahahahah. It was my roflcopter. It goes SOI SOI SOI SOI SO
DK Anders
Niveau 5
 
Indlæg: 1247


Firefight

Indlægaf The Elmonator » 12. jul 2010 14:36

Har stadig ikke fået firefight achivements, så jeg er også på, er dog ikke interesseret i klaner og fastsatte spilletidspunkter osv, da jeg bruger det meste spilletid på at bygge baner i Trials HD. Send endelig en Friend Request hvis nogen mangler en okay Halo spiller.. Har selvfølgelig gennemført både halo 3 og halo odst på legendary..
The Elmonator
 


Re: Firefight

Indlægaf Mike Jones » 12. jul 2010 16:06

The Elmonator skrev:Har stadig ikke fået firefight achivements, så jeg er også på, er dog ikke interesseret i klaner og fastsatte spilletidspunkter osv, da jeg bruger det meste spilletid på at bygge baner i Trials HD. Send endelig en Friend Request hvis nogen mangler en okay Halo spiller.. Har selvfølgelig gennemført både halo 3 og halo odst på legendary..


Jeg har lige addet dig, Trials er også awesome :D
Mike Jones
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Indlægaf The Elmonator » 12. jul 2010 16:11

Cool, sender en game invite når jeg Halo'er næste gang!.. Og Yes sir, Trials HD er alt for vanedannende.. Har været fanget i lang tid nu :D
The Elmonator
 


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron