Xboxlife forum

Halo: Reach Beta forslag til forbedringer/ændringer

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Indlægaf Nilsson. » 6. maj 2010 18:55

Emilius skrev:Jeg skriver også lige på engelsk, så du ikke behøver omskrive det. ^^ Mit "forslag" går desværre aldrig igennem, men..

Assasinations are a decent idea, but it doesn't work too well ingame. Having to just stand by and watch as your character hits the enemy from behind might be fun the first time, but in the long run, it gets old. Furthermore, having the camera switch to third person is a bad idea, I would like the camera to stay within your charecters head.


Hvis du holder beatdown knappe inde, assassinater du, hvis du blot trykker en enkelt gang slår du almindeligt som i halo 3, også selvom det er bagfra.
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf Nilsson. » 6. maj 2010 18:58

maagaard90 skrev:flere slags hjelme til ens figur, så forskellen bliver større blandt spillerne. (Lige nu er der kun 3 i forholde til de 8(vist nok) vidt forskellige i Halo 3).



Som SteFFFARN siger, så er det jo blot en beta, jeg tror det er temmeligt sikkert at de kun har ladet en lille portion af de endelige customization muligheder indgå i beta'en.

Ellers er det rimelig vagt at jeg efter at ha haft betaen i en lille uge har råd til samtlige dele, så det tror jeg ikke du skal være bange for ;)
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf Justin Anhtony » 6. maj 2010 19:08

Der er ALT for meget motion blur
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf tobias1690 » 6. maj 2010 19:09

Enig, prøv at flyv lidt rundt i Theater ;) Så går det op for jer.
Billede
tobias1690
Niveau 4
 
Indlæg: 377


Indlægaf maagaard90 » 7. maj 2010 09:54

Don Drift skrev:
maagaard90 skrev:flere slags hjelme til ens figur, så forskellen bliver større blandt spillerne. (Lige nu er der kun 3 i forholde til de 8(vist nok) vidt forskellige i Halo 3).


Bungie har bekræftet i en weekly update, at der kommer et KÆMPE customization arsenal. Det vi ser i betaen er kun et meget lille udsnit, og er kun for at give en idé om det. Desuden bliver alt resettet når betaen slutter, så bare brug dine credits osv.


Uh - nice at Bungie allerede har lyttet til mig :D
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf Emilius » 7. maj 2010 10:07

Nilsson. skrev:
Emilius skrev:Jeg skriver også lige på engelsk, så du ikke behøver omskrive det. ^^ Mit "forslag" går desværre aldrig igennem, men..

Assasinations are a decent idea, but it doesn't work too well ingame. Having to just stand by and watch as your character hits the enemy from behind might be fun the first time, but in the long run, it gets old. Furthermore, having the camera switch to third person is a bad idea, I would like the camera to stay within your charecters head.


Hvis du holder beatdown knappe inde, assassinater du, hvis du blot trykker en enkelt gang slår du almindeligt som i halo 3, også selvom det er bagfra.


Danke sehr. Nu ligner jeg nok lidt en klovn. :lol: Men det hjalp en del på mit i forvejen gode helhedsindtryk af spillet. 8)
Billede
Emilius
Niveau 4
 
Indlæg: 599


Indlægaf NimaAKaJoJo » 7. maj 2010 13:30

Nå nu kommer jeg med mit bud efter at have spillet betaen siden mandag..

Plasma pistol: Jeg synes det tager ALT for lang tid for at du få charget op, du holder knappen inde i 2 sekunder OG SÅ begynder den, fungere ikke i mit hoved. Den er også blevet markant kraftigere, altså man kan dræbe med den forholdsvis hurtigt. Det mindes jeg slet ikke om i Halo 3.

Focus Rifle: VÆK! Væk med den, i mit hoved har alle våben i Halo 3 fået en erstatning og FR skulle erstatte Covernant Sniper? arrgh, stop igen. Det jo ikke en Sniper! Fjern den latterlige laser og integrere nogle almindelig skud i den, så folk også har en chance over for den. Fed ide, knap så godt udført.

At skifte over til pistol: Jeg dør mange gange fordi det tager så laaaaang tid, at skifte over til min second hand der oftest er en pistol. (nu snakker jeg om spartans) Jeg tømmer et helt magasin med AS og vil skifte over til min trofaste Magnum Pistol, for at oneshot svinet, trykker på knappen og veeeeeeeeeeenter ... Der kom den og min skærm siger, vælg loadout!

Grenades: de er en anelse for kraftige, jeg er meget splittet om de skal reduceres eller om det fint, men vil gætte på at hvis de blev reduceret med en hvad 10-15%? - kunne det være perfekt!

Ingame:
- 1 Flag, ens score bliver ikke vist i højre hjørne. Den viser stadig 0, selvom der er scoret.
- Swat, jeg ved ikke om det er meningen, men 1 skud i hovedet kill. 3 skud i kroppen kill? Fix det eller offentliggøre det..
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Indlægaf Rahny » 7. maj 2010 14:44

NimaAKaJoJo skrev:- Swat, jeg ved ikke om det er meningen, men 1 skud i hovedet kill. 3 skud i kroppen kill? Fix det eller offentliggøre det..


Det er meningen med swat.
Rahny
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Indlægaf Justin Anhtony » 7. maj 2010 14:54

Don Drift skrev:Kunne forestille mig det er noget man kan slå fra i den endelige version.. Maybe


Tror ikke at det bliver noget man kan slå fra - desværre.
Justin Anhtony
Niveau 5
 
Indlæg: 1198


Indlægaf NimaAKaJoJo » 7. maj 2010 15:06

Rahny skrev:
NimaAKaJoJo skrev:- Swat, jeg ved ikke om det er meningen, men 1 skud i hovedet kill. 3 skud i kroppen kill? Fix det eller offentliggøre det..


Det er meningen med swat.


Super tak. :) Sådan var det bare ikke i Halo 3..
NimaAKaJoJo
Niveau 7
 
Indlæg: 2183


Indlægaf Halorocks » 7. maj 2010 17:12

maagaard90 skrev:
Don Drift skrev:
maagaard90 skrev:flere slags hjelme til ens figur, så forskellen bliver større blandt spillerne. (Lige nu er der kun 3 i forholde til de 8(vist nok) vidt forskellige i Halo 3).


Bungie har bekræftet i en weekly update, at der kommer et KÆMPE customization arsenal. Det vi ser i betaen er kun et meget lille udsnit, og er kun for at give en idé om det. Desuden bliver alt resettet når betaen slutter, så bare brug dine credits osv.


Uh - nice at Bungie allerede har lyttet til mig :D



Hvis du nu vælger en hjelm, kan du customize'e den yderligere ;)
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Indlægaf Halorocks » 8. maj 2010 21:14

Nogle ting som jeg indtil videre synes der skulle ændres.

Invasion: For "Phase One", 4 minutes is to short. The Spartans just have to use there DMR to snipe all of the Elites. I think a couple of extra minutes would help a lot. "Phase Two" is also quite short. I would like it to be 5-6 minutes instead of 4 minutes. "Phase Three" works great.

Invasion Slayer: The Elites start with all of the advantages. The first Territory is right beneath the Elite spawn. They are also faster and more powerful, and the Spartans have the worst starting Loadout plus there isn't any other weapons on the map. This means that the Spartans start with a very bad disadvantage. First when the last four Loadouts become available can the Spartans have a fair match, but then it's already too late to win.

Vehicles: The Banshee is terrible. The flipping doesn't work half the time. The Boost is very slow. The Scorpion is not as easy to drive. It feels clumsy. The Splash Damage is great though. All the Vehicles are a bit more difficult to drive. They feel kind of "clumsy".

EDIT: Alt er ikke rigtigt, så lad være med at skrive det ;)
Senest rettet af Halorocks 18. maj 2010 16:30, rettet i alt 1 gang.
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Indlægaf Clonix » 12. maj 2010 18:35

Hvad er motion blur :I? I forhold til Plasma Pistol, synes jeg at det er godt at den er blevet kraftigere. I Halo 1 var det et godt våben, synes den er blevet meget svagere i Halo 2 og specielt Halo 3.
Clonix
Niveau 4
 
Indlæg: 352


Indlægaf Halorocks » 18. maj 2010 16:37

Når man spiller 2 eller flere på en konsol, kan man kun vælge én slags map og gametype. Altså 2 vote's for det samme; man kan ikke vælge forskelligt. Dette ville jeg meget gerne have at Bungie skal gøre noget ved.

Generator Defence burde være med i det fulde spil.

Der burde også være Elites Stockpile, Elites CTF osv.

Grenade Launcher'en synes jeg burde få lidt mere splash damage. ;-D
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Indlægaf Spankey103 » 18. maj 2010 16:39

Det er for sent at sende feedback ind til bungie nu ;)

In last week's update we put out the call for a handful of rare bugs we wanted you to help us find. You answered that call. If you planned on participating, show's over. We have all the evidence we need and these bugs are so gettin' squashed.

If you were one of the five who submitted games and films for each bug we listed, you'll be hearing from me soon. Thanks for the assist!
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron