Xboxlife forum

Halo: Reach Beta forslag til forbedringer/ændringer

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Halo: Reach Beta forslag til forbedringer/ændringer

Indlægaf Nilsson. » 1. maj 2010 23:12

Hello

Jeg tænkte, vi er allerede en del der har adgang til Halo: Reach Beta'en og mange flere får på mandag.

Meningen med en beta er jo at teste et spil, og få noget respons fra spillerne, denne tråd tænkte jeg så kunne være xboxlife's officielle Halo: Reach Beta respons tråd.

Ideen er at alle poster deres forbedrings-forslag i denne tråd.

Jeg vil så opdatere denne post løbende med alle forslagene og så vil jeg til sidst poste dem på Bungie.net forum i den tilhørende tråd.

Jeg vil gerne starte ud:


Grenaders splash radius og damage skal nedsættes, det samme gælder rocket launcher

Shotgunnens radius skal nedsættes, til samme niveau som i Halo 3.



Kom med jeres forslag!
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf Spankey103 » 2. maj 2010 09:12

Jeg har ikke beta'en endnu, men jeg synes stadig der mangler noget :) (Af hvad jeg kan se på video)

- Customization på ben og fødder. Så vidst jeg ved, kan man kun gøre det på shoulders, body og head (correct me if im wrong)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf sir.auron88 » 2. maj 2010 09:21

En slags bonus når man snigmyrder folk.

Og er det bare mig, eller minder Needler Rifle ikke forfærdelig meget om Carbine? Jeg er ikke halo expert, men synes de virker ret identiske.

Selv er jeg vild med Plasma Laucher :)
"...så hellere brække sig i en taxa"
sir.auron88
Niveau 6
 
Indlæg: 1991


Indlægaf Nilsson. » 2. maj 2010 09:34

Hvilken slags bonus? Mht. credits eller hvordan?

Ja needler rifle har jeg også lidt svært ved at finde ud af.. Man ska vist lig vænne sig til det:)
Nilsson.
Niveau 5
 
Indlæg: 1279


Indlægaf Noga » 2. maj 2010 10:08

Spawn system skal også gøres langt bedre! Har flere gange løbet nede i enemy spawn, hvor folk spawner lige foran mig, så de ikke har en chance?
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Indlægaf Halorocks » 2. maj 2010 12:54

Spankey103 skrev:Jeg har ikke beta'en endnu, men jeg synes stadig der mangler noget :) (Af hvad jeg kan se på video)

- Customization på ben og fødder. Så vidst jeg ved, kan man kun gøre det på shoulders, body og head (correct me if im wrong)


Der kommer langt mere customization i det fulde spil ;) Det har jeg læst i en weekly update for et stykke tid siden.
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Indlægaf Spankey103 » 2. maj 2010 13:07

Halorocks skrev:
Spankey103 skrev:Jeg har ikke beta'en endnu, men jeg synes stadig der mangler noget :) (Af hvad jeg kan se på video)

- Customization på ben og fødder. Så vidst jeg ved, kan man kun gøre det på shoulders, body og head (correct me if im wrong)


Der kommer langt mere customization i det fulde spil ;) Det har jeg læst i en weekly update for et stykke tid siden.


Ja, det kan jo sagtens menes at der er flere helmets og shoulders at købe :) Ikke nødvendigvis at man kan customize nye dele på kroppen.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf Halorocks » 2. maj 2010 16:43

Jo jo, begge dele vil være muligt.
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Indlægaf Spankey103 » 2. maj 2010 17:52

Only time will tell :)
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Indlægaf MathiasBS » 3. maj 2010 14:39

Frags er alt, alt for kraftfulde. Derudover bryder jeg mig virkelig ikke om healtpack systemet! Det er blevet nærmest umuligt at få en killstreak pga. det. Covenant sniper bør give mindre i skade så man en chance for at flygte, og ikke bare dør næsten med det samme, fordi den er alt for nem at ramme med i forhold til den normale sniper. Syntes når man spiller One Flag i de bane der minder om High Ground, er det træls flaget spawner inde i det der hus, når man bare ikke slippe væk derfra pga. granater
[b]Tjek mit band! [/b]Kabaret Sybarit! Er du til balkan præget/kabaret inspireret/30ér musik, så lyt!

http://www.facebook.com/KabaretSybarit eller http://www.myspace.com/kabaretsybarit
MathiasBS
Niveau 1
 
Indlæg: 88


Indlægaf IceKK » 5. maj 2010 23:19

- Motion blur skal endten væk eller forbedres rigtig meget. Det ligner noget der er løgn.
IceKK
 


Indlægaf maagaard90 » 6. maj 2010 17:08

flere slags hjelme til ens figur, så forskellen bliver større blandt spillerne. (Lige nu er der kun 3 i forholde til de 8(vist nok) vidt forskellige i Halo 3).
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Indlægaf SteffaRRRn » 6. maj 2010 17:09

maagaard90 skrev:flere slags hjelme til ens figur, så forskellen bliver større blandt spillerne. (Lige nu er der kun 3 i forholde til de 8(vist nok) vidt forskellige i Halo 3).


Uden at have spillet beta'en, kunne jeg godt forestille mig at de ville tilføje en del flere i det endelige spil.
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf Emilius » 6. maj 2010 17:14

Jeg skriver også lige på engelsk, så du ikke behøver omskrive det. ^^ Mit "forslag" går desværre aldrig igennem, men..

Assasinations are a decent idea, but it doesn't work too well ingame. Having to just stand by and watch as your character hits the enemy from behind might be fun the first time, but in the long run, it gets old. Furthermore, having the camera switch to third person is a bad idea, I would like the camera to stay within your charecters head.
Billede
Emilius
Niveau 4
 
Indlæg: 599


Indlægaf Rahny » 6. maj 2010 17:29

Emilius skrev:Jeg skriver også lige på engelsk, så du ikke behøver omskrive det. ^^ Mit "forslag" går desværre aldrig igennem, men..

Assasinations are a decent idea, but it doesn't work too well ingame. Having to just stand by and watch as your character hits the enemy from behind might be fun the first time, but in the long run, it gets old. Furthermore, having the camera switch to third person is a bad idea, I would like the camera to stay within your charecters head.


Du er jo ikke tvunget til at lave en assassination på den måde. Man kan stadig lave den normale.

Jeg synes, at det er fedt nok, fordi man stadig kan nå at redde en person fra det.
Rahny
Niveau 4
 
Indlæg: 443


Næste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster