Xboxlife forum

Halo Reach tråden

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Indlægaf Juxer » 2. jun 2009 00:29

Blade Dk skrev:f*ck hvor er det dog tyndt , det er jo det sammen om igen , men istedet for master chief er man nu den der fesne soldat.
Det er squ da at malke lidt på den i forvejen udtømte ko.


Men det er helt i orden med PGR 4, Gran Turismo 7 og Need For Speed 15. Jeg ser din logik.
Billede
Juxer
Niveau 8
 
Indlæg: 8376


Indlægaf Buktu » 2. jun 2009 00:48

Og at sige den er udtømt er måske også lige i overkanten.. Taget i betragtning at Halo3 stadig er det mest spillede spil på Live.. :b
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you!" - Jeremy Clarkson
Buktu
Skribent
 
Indlæg: 5642


Indlægaf Competa » 2. jun 2009 00:52

Buktu skrev:Den må jeg vist tage i mig igen, åbenbart Teamxbox der havde fået fat i noget forkert.. Ser ud til det er Bungie der står for Reach alligevel.. :b

Damn, så blev vi løjet direkte, lige i fjæset af Bungie. Det er som om de ikke tør at give slip på Halo universet.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf Halorocks » 2. jun 2009 08:53

xXFaxeXx skrev:
Buktu skrev:Den må jeg vist tage i mig igen, åbenbart Teamxbox der havde fået fat i noget forkert.. Ser ud til det er Bungie der står for Reach alligevel.. :b

Damn, så blev vi løjet direkte, lige i fjæset af Bungie. Det er som om de ikke tør at give slip på Halo universet.



Det er kun godt! Bungie = Halo og ikke andet...


Blade Dk skrev:Det er squ da at malke lidt på den i forvejen udtømte ko.


Du er vidst ikke en der er glad for Halo... Den ko bliver aldrig udtømt...
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Indlægaf MopStyle » 2. jun 2009 08:55

Halorocks skrev:Du er vidst ikke en der er glad for Halo... Den ko bliver aldrig udtømt...

Hahahaha :lol:

Fik lige pludselig et meget underligt billede i hovedet ;)
MopStyle
Niveau 7
 
Indlæg: 2129


Indlægaf ting lol » 2. jun 2009 09:18

MR eg HALOman skrev:f*ck en nice trailer!!

så beholder jeg sku boxen..


Samme her :D
ting lol
Niveau 2
 
Indlæg: 136


Indlægaf SteffaRRRn » 2. jun 2009 09:29

fedt de de siger til sidst i Reach traileren: "we got spartans on the ground... we're not going anywhere" :D
SteffaRRRn
Niveau 6
 
Indlæg: 1576

Brugeravatar

Indlægaf killerashraf » 2. jun 2009 09:30

Jeg håber man kan bruge sine opnåede halo 3 experience (xp) til et eller andet i ODST
killerashraf
Niveau 4
 
Indlæg: 375


Indlægaf dbbuu » 2. jun 2009 10:36

xXFaxeXx skrev:
Buktu skrev:Den må jeg vist tage i mig igen, åbenbart Teamxbox der havde fået fat i noget forkert.. Ser ud til det er Bungie der står for Reach alligevel.. :b

Damn, så blev vi løjet direkte, lige i fjæset af Bungie. Det er som om de ikke tør at give slip på Halo universet.

De kan jo godt have gang i flere projekter på én gang.
[URL=https://www.playfire.com/dbbuu][IMG]http://gamercards.playfire.com/_/xbox/455056/0/default.png[/IMG][/URL][URL=https://www.playfire.com/]Xbox Gamercards[/URL]
If you have five dollars and Chuck Norris has five dollars, Chuck Norris has more money than you.
dbbuu
Niveau 7
 
Indlæg: 2043
By: Herning


Indlægaf Competa » 2. jun 2009 10:44

dbbuu skrev:
xXFaxeXx skrev:
Buktu skrev:Den må jeg vist tage i mig igen, åbenbart Teamxbox der havde fået fat i noget forkert.. Ser ud til det er Bungie der står for Reach alligevel.. :b

Damn, så blev vi løjet direkte, lige i fjæset af Bungie. Det er som om de ikke tør at give slip på Halo universet.

De kan jo godt have gang i flere projekter på én gang.


Dengang sagde de at de var igang med at lave 3 projekter.

Den ene var Mythic map pack
Den anden blev så vidst, at være Halo 3: ODST
Og nu her, blev der vist Halo: Reach.

Jeg er selv hyped over de spil der kommer, men da de selv sagde det forventer man jo noget. Det er som om de er bange for at gå videre, som om de bare mener at Halo var det rene skære held.

Det er ikke bare held da de lavede Halo. De har nogle genier inde i hos Bungie og to af dem er Josheph Staten og Marty O'donnell.

Musikken fra Halo er en af de bedste soundtrack jeg har hørt i et spil/film.
Historien er også således. Der har ikke været en film eller et andet spil som kommer så tæt på en historie som Halo's. Call of Duty 4 kom rimelig tæt på gameplay messigt, men jeg foretrækker stadig Halo 3 frem for alt.

Jeg er bare skuffed over dem.

EDIT: Jeg skal lige skrive noget mere.

Jeg ved, at med den potetiale de har indefor spil, så kan de nemt lave et nyt, men det TØR ikke at tag det næste skridt, det er derfor jeg re skuffed. selvføgelig, jo mere Halo = Awesome pack sausage. Det kunne være nice, med et Halo arcade game, vor man køre små karts, ja, ligesom Mario kart. Men stadig, de sagde at de ville komem videre, men det har de desvære ikke.

Jeg så rigtig meget frem til dette års E3 indefor Halo området. Men ikke engang Halo: Chronicles blev vist.
Senest rettet af Competa 2. jun 2009 10:52, rettet i alt 1 gang.
Billede
Competa
Niveau 7
 
Indlæg: 3560
By: Slagelse


Indlægaf Maroti DK » 2. jun 2009 10:51

nåå, istedet for at snakke om hvor nederen det er, så lad os snakke om hvad vi kan forvente af spillet :D
Jeg har en lille ide i hovedet om, at gruppen af spartans vil blive styret som sådan noget "group-halløj" altså hvor man sige hvad de skal gøre og sådan, fordi det er simpelthen for syge til at bare "slippe løs" :D
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Indlægaf Vix-blue » 2. jun 2009 11:00

Jeg så hellere at man i Reach kæmpede side om side med andre Spartans ligesom man i Call of Duty kæmper side om side med andre soldater uden at kunne styre dem.
Vix-blue
Niveau 4
 
Indlæg: 681


Indlægaf Maroti DK » 2. jun 2009 11:05

Vix-blue skrev:Jeg så hellere at man i Reach kæmpede side om side med andre Spartans ligesom man i Call of Duty kæmper side om side med andre soldater uden at kunne styre dem.


Ja! Kunne også være fedt! :D Glæder mig til at noget in-game!
Maroti DK
Niveau 5
 
Indlæg: 965
By: Aarhus C


Indlægaf MR eg HALOman » 2. jun 2009 11:20

ting lol skrev:
MR eg HALOman skrev:f*ck en nice trailer!!

så beholder jeg sku boxen..


Samme her :D



Så ved jeg da hvem det skal spilles med :wink:
MR eg HALOman
Niveau 5
 
Indlæg: 1131


Indlægaf kofoed » 2. jun 2009 11:28

Nu synes jeg Halo 3 ODST ser ret fedt ud, og kunne godt finde på at købe det, men Halo 3 sagde mig ikke en skid, og har kun spillet halo 1 af alle halo 1 og kan sgu ikke rigtig huske så meget fra det.

Vil det være en god ide og starte med ODST? eller tror i man skal spille de andre før?
kofoed
Niveau 7
 
Indlæg: 2445


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron