Xboxlife forum

Halo Reach tråden

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Re: Halo Reach tråden

Indlægaf ELScrappy » 3. dec 2010 21:50

Rolig nu drenge, vi skal ikke starte en religionskrig her :)

dog skal jeg da lige sige at jeg havde selv håbet på et lidt mere uddybende svar end det alexander 1991 har skrevet :)
så hvis en eller anden eller måske flere kunne komme med deres besyv ville det da være rart.
Setup:
xbox Elite Controller, Samsung LC27HG70QQUXEN (med HDR), XBOX ONE X, TB Elite Pro, AKRacing stol.
ELScrappy
Niveau 4
 
Indlæg: 538
By: 6200 Aabenraa


Re: Halo Reach tråden

Indlægaf MetalGuyDK » 3. dec 2010 22:00

Marnches skrev:Ahva'?!

Bad Company 2 når ikke Reach til sokkeholderne.


Kan jeg så ikke forstå:)
MetalGuyDK
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: Halo Reach tråden

Indlægaf nithel » 3. dec 2010 23:06

ELScrappy skrev:Rolig nu drenge, vi skal ikke starte en religionskrig her :)

dog skal jeg da lige sige at jeg havde selv håbet på et lidt mere uddybende svar end det alexander 1991 har skrevet :)
så hvis en eller anden eller måske flere kunne komme med deres besyv ville det da være rart.


Det er grundlæggende ligesom de forrige, bare med forbedringer overalt. Hvis du ikke er specielt meget til de forrige Halo spil vil du nok heller ikke være specielt begejstret for Reach, men hvis du synes de var gode er der helt klart noget at hente i Reach. Single-player delen er ikke meget anderledes i opbygning og stil, og er midst lige så underholdende som de forrige... Som sædvandlig er især lyden og musikken i verdensklasse. Multiplayerdelen har tilgengæld et lidt andet feel. De nye gamemodes er også rigtig gode, især Invasion. Alt i alt har jeg dog nok brugt mere tid i forge end i multiplayer og campaign sammenlagt.. Den er bare genial! Man kan bruge timer på bare at svæve rundt og lege .-).
Det kan måske også nævnes at campaign virkelig belønner fans der har sat sig godt ind i universet, eller i hvert fald har spillet alle spillene. Jeg er dog lidt ærgelig over at jeg først fik læst bøgerne bagefter, så jeg ikke forstod så meget i første omgang.
Alt i alt mindst lige så underholdende som nogen af de forrige spil, med en mærkbar bonus til fans.
Én gang til!
nithel
Niveau 0
 
Indlæg: 7


Re: Halo Reach tråden

Indlægaf MetalGuyDK » 3. dec 2010 23:47

nithel skrev:
ELScrappy skrev:Rolig nu drenge, vi skal ikke starte en religionskrig her :)

dog skal jeg da lige sige at jeg havde selv håbet på et lidt mere uddybende svar end det alexander 1991 har skrevet :)
så hvis en eller anden eller måske flere kunne komme med deres besyv ville det da være rart.


Det er grundlæggende ligesom de forrige, bare med forbedringer overalt. Hvis du ikke er specielt meget til de forrige Halo spil vil du nok heller ikke være specielt begejstret for Reach, men hvis du synes de var gode er der helt klart noget at hente i Reach. Single-player delen er ikke meget anderledes i opbygning og stil, og er midst lige så underholdende som de forrige... Som sædvandlig er især lyden og musikken i verdensklasse. Multiplayerdelen har tilgengæld et lidt andet feel. De nye gamemodes er også rigtig gode, især Invasion. Alt i alt har jeg dog nok brugt mere tid i forge end i multiplayer og campaign sammenlagt.. Den er bare genial! Man kan bruge timer på bare at svæve rundt og lege .-).
Det kan måske også nævnes at campaign virkelig belønner fans der har sat sig godt ind i universet, eller i hvert fald har spillet alle spillene. Jeg er dog lidt ærgelig over at jeg først fik læst bøgerne bagefter, så jeg ikke forstod så meget i første omgang.
Alt i alt mindst lige så underholdende som nogen af de forrige spil, med en mærkbar bonus til fans.



Skrev du lige at lyden er i verdensklasse? Så har du sgu vist ikke spillet Bad Company 2 - se det er lyd i verdensklasse
MetalGuyDK
Niveau 2
 
Indlæg: 155


Re: Halo Reach tråden

Indlægaf Halorocks » 4. dec 2010 14:52

Det kan være at lyden er god eller forrygende i Bad Company, men lyden og musikken passer langt bedre sammen i Halo: Reach hvilket gør den til noget, som er en klasse for sig selv ;)
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Re: Halo Reach tråden

Indlægaf SvAmP » 7. dec 2010 18:23

når man spiller online skal man så stadig stemme om hvad gamemode man vil spille ?
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Halo Reach tråden

Indlægaf Marnches » 7. dec 2010 18:25

SvAmP skrev:når man spiller online skal man så stadig stemme om hvad gamemode man vil spille ?


Ja, det skal man.
Marnches
Niveau 1
 
Indlæg: 83


Re: Halo Reach tråden

Indlægaf alexander 1991 » 7. dec 2010 18:29

SvAmP skrev:når man spiller online skal man så stadig stemme om hvad gamemode man vil spille ?

men nu stemmer du ikke bare om "veto", men i stedet om 3-4 forskellige muligheder
Maxede spil : 13
Halo Reach: Commander gr. 2
Halo 3: Brigadier gr. 3
Youtube-profil: http://www.youtube.com/user/alexanderlund91?feature=mhum
alexander 1991
Niveau 4
 
Indlæg: 331


Re: Halo Reach tråden

Indlægaf SvAmP » 7. dec 2010 19:06

alexander 1991 skrev:
SvAmP skrev:når man spiller online skal man så stadig stemme om hvad gamemode man vil spille ?

men nu stemmer du ikke bare om "veto", men i stedet om 3-4 forskellige muligheder



synes stadig det er mega dårligt lavet :) at man skal det
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Halo Reach tråden

Indlægaf Halorocks » 11. dec 2010 17:37

SvAmP skrev:
alexander 1991 skrev:
SvAmP skrev:når man spiller online skal man så stadig stemme om hvad gamemode man vil spille ?

men nu stemmer du ikke bare om "veto", men i stedet om 3-4 forskellige muligheder



synes stadig det er mega dårligt lavet :) at man skal det


Dårligt?? Har du drukket?? xD Jeg tror at 99.9999999999999999% af alle gamer fortrækker at man selv kan vælge en map og en gametype som man gerne vil spille.
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Re: Halo Reach tråden

Indlægaf SvAmP » 11. dec 2010 17:40

det har du da vist ? siger det er dårligt at man skal stemme istedet for selv at vælge hvad gamemode man vil spille..
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Halo Reach tråden

Indlægaf Halorocks » 12. dec 2010 11:36

Når du spiller online er det ikke kun dig der spiller så I stemmer om hvilken gametype og map I vil spille. Men er kun når man har valgt et specifikt playlist, og der er mange forskellige playlists. Kan du forstå hvordan det fungere nu???
Billede
Halorocks
Niveau 6
 
Indlæg: 1358


Re: Halo Reach tråden

Indlægaf maagaard90 » 7. jan 2011 11:16

I dag kan man købe en t-shirt fra teefury.com med en reference til Halo. Den er ret gennemført:
http://www.teefury.com/

MEN DET ER KUN I DAG!!!
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


Re: Halo Reach tråden

Indlægaf Playkid » 8. jan 2011 10:28

Hvor er referencen henne?
Playkid
 


Re: Halo Reach tråden

Indlægaf maagaard90 » 8. jan 2011 11:12

Chief - Master Chief - er hovedpersonen i Halo 1, 2 og 3.
100% Xbox 360: Battlefield 1943, Brothers, Chime, Dead Space, Dead Space Ignition, Dead Space 2, Deadlight, Fez, Minecraft, Plants vs. Zombies, The Walking Dead Season 1 & 2, WinterBottom.
Fotoblog: Billedstrøm
maagaard90
Niveau 7
 
Indlæg: 2724
By: Aalborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster

cron