Xboxlife forum

Nye levelsystem Vs. gammelt levelsystem?

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Nye levelsystem Vs. gammelt levelsystem?

Indlægaf Cointreau » 28. maj 2005 22:29

Hvad svarer mit level i det nye system til i det gamle level system?
Var paa level 11-12 stykker foer og er paa 18-19 nu, men er jeg vitterligt avanceret, eller er det nogenlunde det samme?
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Playkid » 29. maj 2005 10:15

Det er svært at sige, men level 31 er bestemt ikke hvad de har været.
Jeg er selv steget 5 levels mere end jeg var før, men jeg tror ikke nødvendigvis det er der det stopper.

Du kan godt være blevet bedre, men det nye level system burde gerne få folk en del levels op.
Playkid
 


Indlægaf Cointreau » 30. maj 2005 14:51

Oki, jamen mener da selv jeg er blevet en smule bedre, saa 7 levels op burde ogsaa vaere mere end bare en overgang fra det ene system til det andet :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Stoffer » 30. maj 2005 15:40

OT:

Har du ikk æ,ø og å Cointreau? hehe
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf Cointreau » 30. maj 2005 22:09

StoffeR69 skrev:OT:

Har du ikk æ,ø og å Cointreau? hehe

Nope, det Linux pis her koerer desvaerre ikke saa godt paa en Xbox, hehe :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Playkid » 31. maj 2005 07:39

Måske Cointreau, det kommer lidt an på hvilken type spil du spiller.
Vi (klanen) har mødt spillere på level 25 som spillede som den førhenværende level 15, i slayer så at sige.

Niveauet ligger noget højre i team skirmish.

Game stats

Som du kan se, spillede vi mod noget man før betragtede som høj levels her.
h2o voodeezy er faktisk level 28 i double team. oO JacKal Oo nu level 29 i team slayer. VooDeeZy PMS er nu næsten level 32 og wHo Is PoPcOrN nu level 31 i team slayer.

Og de var stinkende elendige så at sige, så niveauet varierer altså meget. Team slayer er klart nemmest at stige levels i, så der kan man nok godt lægge 10+ levels til sit gamle niveau, men det er svært at sige præcist.
Playkid
 


Indlægaf Cointreau » 31. maj 2005 09:54

PS2 playkid skrev:Måske Cointreau, det kommer lidt an på hvilken type spil du spiller.
Vi (klanen) har mødt spillere på level 25 som spillede som den førhenværende level 15, i slayer så at sige.

Niveauet ligger noget højre i team skirmish.

Game stats

Som du kan se, spillede vi mod noget man før betragtede som høj levels her.
h2o voodeezy er faktisk level 28 i double team. oO JacKal Oo nu level 29 i team slayer. VooDeeZy PMS er nu næsten level 32 og wHo Is PoPcOrN nu level 31 i team slayer.

Og de var stinkende elendige så at sige, så niveauet varierer altså meget. Team slayer er klart nemmest at stige levels i, så der kan man nok godt lægge 10+ levels til sit gamle niveau, men det er svært at sige præcist.

Oki, jamen det lader til jeg ligger en smule bedre ifht. visse spillere paa min friendsliste fra foer, altsaa spillere der maaske laa lidt over er jeg nogenlunde paa niveau med, eller maaske et enkelt level over nu, ved selvfoelgelig ikke om dette er et udtryk for at jeg er blevet bedre, eller de bare ikke gider tage sig sammen til at stige i levels, hehe :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Cointreau » 31. maj 2005 09:55

Sagt paa en anden maade, jeg var level 11-12 foer mens en anden given spiller var level 13-14, nu er jeg level 19 og den givne spiller er level 17-18, haaber det goer det mere forstaaeligt :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf Playkid » 31. maj 2005 10:44

Jeg forstår det godt, men det er stadigt svært at sige.
Det nye level system har, som sagt, gjort det nemt at stige, så jeg tror ikke forskellen på 17 og 19 er så stor igen.
Playkid
 


Indlægaf L1 Solid » 31. maj 2005 13:41

Måske har dem der før lå over dig bare ikke haft tid til at spille??? Dette har i hvert fald været tilfældet for Level 1 den seneste tid...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf sorryass DK » 31. maj 2005 18:02

måske er det fordi at efter resettet har man vundet mere end man gjorde før.. nu har man jo ikke haft byrden af at være stinkene elendig til det i starten..

hmm, bare mit gæt :)
Billede
sorryass DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1670


Indlægaf L1 Solid » 1. jun 2005 13:40

Det ved jeg nu ikke... I starten vil du jo også møde eliten, mens de stadigt er på vej op...
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Cointreau » 3. jun 2005 18:10

Det har i hvert fald hjulpet at jeg naevnte det, dem paa min liste er sgu godt paa vej op nu :)
Er dog stadig skuffet over Surk Evil og Sombreodilleren som foer laa paa level 13-14 mens jeg laa paa 11-12, de ligger kun paa level 15 nu, haaber snart de tager sig sammen :)
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Indlægaf sorryass DK » 3. jun 2005 20:44

Cointreau skrev:Det har i hvert fald hjulpet at jeg naevnte det, dem paa min liste er sgu godt paa vej op nu :)
Er dog stadig skuffet over Surk Evil og Sombreodilleren som foer laa paa level 13-14 mens jeg laa paa 11-12, de ligger kun paa level 15 nu, haaber snart de tager sig sammen :)


hehe det er netop de 2 jeg spiller mest med... og jeg er rimlig sikker på at det er surks skyld :lol: . arj det gas, vi spiller nok bare lidt for meget klan og custom :)
Billede
sorryass DK
Niveau 6
 
Indlæg: 1670


Indlægaf Cointreau » 7. jun 2005 18:57

sorryass DK skrev:
Cointreau skrev:Det har i hvert fald hjulpet at jeg naevnte det, dem paa min liste er sgu godt paa vej op nu :)
Er dog stadig skuffet over Surk Evil og Sombreodilleren som foer laa paa level 13-14 mens jeg laa paa 11-12, de ligger kun paa level 15 nu, haaber snart de tager sig sammen :)


hehe det er netop de 2 jeg spiller mest med... og jeg er rimlig sikker på at det er surks skyld :lol: . arj det gas, vi spiller nok bare lidt for meget klan og custom :)

Hehe, oki, jeg havde da ellers ogsaa dig paa min liste paa et tidspunkt, du er nok kommet til at fjerne mig igen?!
Er ellers kommet op paa level 20 nu, det er deromkring de bedste paa min liste ligger, med undtagelse af Spy og TheDarkness, som ryger op paa henholdsvis level 22 og 25 :D
Cointreau
Niveau 4
 
Indlæg: 529


Næste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron