Xboxlife forum

Halo2-En døgnflue?

Alt om Bungie's populære Halo univers.

Indlægaf Playkid » 6. dec 2004 14:27

Ja, det ville også være mit råd.
Start dig en klan med nogle seriøse spillere, så skal du nok hygge dig lidt bedre ;)
Playkid
 


Indlægaf bEnnOx » 6. dec 2004 15:38

Jeg tror også at det handler om at være med til at spille med nogle personer man "kender" .. det betyder meget for mig, så ikke det bare bliver "yet another slaughter".
---
HUEVOS GRANDES AMIGO!

/ bEnnOx
bEnnOx
Niveau 0
 
Indlæg: 4


Indlægaf L1 Solid » 6. dec 2004 16:07

Det er da bare at spille noget custom game?
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf DNS_DK » 7. dec 2004 21:17

Jeg synes Halo 2 er vildt fedt... Er mest til matchmaking men et custom game er også sjovt engang imellem...
Jeg synes også til tider at spillet kan blive lidt for ensformit men det kommer 100 % an på hvem man spiller med...
Jeg spiller kun LIVE når der er nogen online som jeg har lyst til at spille med på det tidspunkt, eller hvis jeg har lyst til lidt rumble pit...
Singleplayer delen er virkelig røv sys jeg... kan ikke få mig selv til at spille videre (medmindre det er CO:OP :P )
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf lala2 » 7. dec 2004 22:13

Hvis du høre efter hvad de siger i Singleplayer vil historien blive ok. det er ihvertfald min mening, hvad syntes i om historie
lala2
Niveau 3
 
Indlæg: 257

Brugeravatar

Indlægaf DNS_DK » 9. dec 2004 14:34

har hørt efter og set alle film men synes stadigvæk den er lidt for kedelig og desuden så synes jeg ikke der sker nok i singleplayer delen....
DNS_DK
Niveau 7
 
Indlæg: 3993


Indlægaf Stoffer » 9. dec 2004 17:28

Darksnake skrev:Hvis du høre efter hvad de siger i Singleplayer vil historien blive ok. det er ihvertfald min mening, hvad syntes i om historie


jeg hørte ENCORE mens jeg spillede det.... så hørte ikk så meget af historien hehe......
Billede
Stoffer
Niveau 6
 
Indlæg: 1357


Indlægaf _case_ » 26. dec 2004 03:56

Jeg fik det her i julegave, jeg har spillet det én gang, og kommer nok ikke til at spille det igen, det er det kedeligste spil jeg har prøvet til xbox længe :shock:
nu håber jeg bare jeg kan få det solgt til en ordentlig pris..
_case_
Niveau 0
 
Indlæg: 25


Indlægaf Mr Alean Smith » 26. dec 2004 06:25

_case_ har du Live? For jeg synes selv meget af spilglæden ligger i Live-delen.
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


Indlægaf DJan.dk » 26. dec 2004 10:49

Han er vel bare at han ikke er til FPS. :)
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Indlægaf Saxe » 26. dec 2004 14:20

Jeg har "glemt" at spille Halo 2 i mere end en måned!!!
Officiel Halo 2 Ambassadør.. :)
Jeg tager afstand fra alle indlæg skrevet af mig
Saxe
Skribent
 
Indlæg: 598


Indlægaf DJan.dk » 26. dec 2004 15:49

Det har jeg faktisk også... Der er jo også mange andre fede spil lige nu, sååå
DJan.dk
Niveau 6
 
Indlæg: 1632


Indlægaf L1 Solid » 26. dec 2004 19:35

Der er ikke gået én dag hvor jeg ikke har spillet Halo 2:)
Billede
Oly Oly Oxen Free
L1 Solid
Niveau 5
 
Indlæg: 1181


Indlægaf Belsebub » 5. mar 2005 20:08

Jeg har spillet Halo 2 uafbrudt siden det udkom og jeg er ikke træt af det. Jeg har lige fået live og spiller nu mere end nogensinde før. Hvis man bliver træt af at spille alene skal man da bare lave en system link aften, det gør jeg tit så kan man spille med vennerne hele natten og hvis man har internet til det kan man logge sig på live. Vi spillede 8 spillere hele fredag nat og hele lørdagen og ALLE syntes det var fedt. Selv dem der spillede spil som CS (lort) og World of Warcraft lagde controlleren og sukkede tilfredst mens de sagde "Fuck hvor er det fedt mand!"...
Belsebub
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Indlægaf Mr Alean Smith » 6. mar 2005 07:41

Jeg spiller det næsten ikke mere, fordi der mangler noget nyt man kan spille..
"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo Inc. 1989
Mr Alean Smith
Niveau 4
 
Indlæg: 643


ForegåendeNæste

Tilbage til Halo

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron