Xboxlife forum

Cuphead

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Cuphead

Indlægaf Firephreakk » 30. sep 2017 16:03

Så er Cuphead ude!

Forum er helt dødt omkring det spil.

Er jeg virkelig den eneste, som blev blævrende nostalgisk ved at se trailers og gameplay og straks måtte købe det?

Er jeg den eneste, der så tegnefilm som barn?
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Cuphead

Indlægaf Morten Skou » 30. sep 2017 16:16

Jeg er forstår ikke den hype der har været mange steder omkring Cuphead... De fleste som spiller Xbox i dag, er vel ikke gamle nok til at have set de tegnefilm? (jeg har ikke selv set dem). Er heller ikke så vild med stilen på spillet umiddelbart, men det kan da godt være at det lige skal prøves på et tidspunkt.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Cuphead

Indlægaf Firephreakk » 30. sep 2017 16:20

Så må vi have set forskellige kanaler, selvom der kun var en eller to (inkl de svenske), da vi var små :-) Har du heller aldrig set Julemandens værksted til Disneys juleshow og småkigget lidt Disney Sjov i ny og næ?

Helt fair man ikke er til det grafiske, hvilket dog er den suveræne grund til jeg købte spillet. Jeg synes, det er spot on. Og meget imponerende.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Cuphead

Indlægaf Niki Lauda DK » 30. sep 2017 17:00

Jeg så nogle streams igår og kunne ikke helt beslutte om det skulle købes. Men det ender det nok med. Om ikke andet, så for at prøve noget anderledes.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Cuphead

Indlægaf Morten Skou » 30. sep 2017 17:19

Firephreakk skrev:Så må vi have set forskellige kanaler, selvom der kun var en eller to (inkl de svenske), da vi var små :-) Har du heller aldrig set Julemandens værksted til Disneys juleshow og småkigget lidt Disney Sjov i ny og næ?

Helt fair man ikke er til det grafiske, hvilket dog er den suveræne grund til jeg købte spillet. Jeg synes, det er spot on. Og meget imponerende.


Jeg kan i alle tilfælde ikke huske, at jeg skulle have set Cupheads, men har selvfølgelig set de andre ting du nævner :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Cuphead

Indlægaf IkkNico » 30. sep 2017 17:36

Jeg checkede ACGs anmeldelse i går, og jeg var solgt med det samme. Det ser superfedt ud.
Det er et af de spil jeg gerne så på PS4
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Cuphead

Indlægaf Firephreakk » 30. sep 2017 18:32

Det er dælme svært...
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Cuphead

Indlægaf Morten Skou » 30. sep 2017 18:55

Firephreakk skrev:Det er dælme svært...


Hvad er det som gør det svært? Dårligt spildesign eller at det kræver perfektion?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Cuphead

Indlægaf Firephreakk » 30. sep 2017 19:06

Det er fint spildesign, men der sker bare meget på skærmen. Boss fights følger et mønster også, men da man kun har 3 HP så går det hurtigt ned ad bakke for mig. Også de almindelige lige baner.

Det minder lidt om Trials i den henseende. Nådesløst men du kan restarte på 2 sek, så man forhåbentlig kan lære af sine fejl.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Cuphead

Indlægaf CaptainKicker » 30. sep 2017 19:25

Elsker det spil - har spillet det alene og så coop med min bror.

Det er et spil der ikke tilgiver en. Alle gange man er "Game Over" er ens egen fejl. Det handler om at udvikle sin taktik, og forbedre sine reaktionsevner, tålmodighed og generelle evner.

Min kandidat til et af årets bedste spil - det er et spil man ikke bør skippe. Fantastisk spil.. Dejlig udfordrende, fantastisk gameplay, vanvittig grafik og sjovt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: Cuphead

Indlægaf heinstach » 30. sep 2017 19:27

For mig er det helt klart årets spil. Totalt lækkert soundtrack, fed 1930'er artstyle, lækkert gameplay og svært nok til, at man ikke lige gennemfører det på en eftermiddag.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg

+1

Re: Cuphead

Indlægaf CaptainKicker » 30. sep 2017 19:32

Seriøst, da mig og min bror klarede to frøer var seriøst en af de bedste gaming-moments jeg har haft længe. Nøeej en forløsning. Lige nu sidder vi fast ved ham forlystelses-fjolset. Men damn, Cuphead er et must-play - det kan ikke siges nok gange - især hvis du har en coop-partner.

Men jeg råber i kor. Soundtracket er fantastisk. Musikken er såååååå godt.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: Cuphead

Indlægaf tue69 » 30. sep 2017 22:15

Det spil ser simpelthen så usandsynligt fedt ud! Jeg elsker artstyle, soundtrack og sværhedsgraden.

En skam at det ikke er multiplatform, men omvendt set et af de eksklusiver der virkeligt er fede!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: Cuphead

Indlægaf Morten Skou » 30. sep 2017 23:58

Jeg endte lige med at købe det, og det er usandsynligt svært, der er bare no mercy :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Cuphead

Indlægaf Firephreakk » 1. okt 2017 06:06

Morten Skou skrev:Jeg endte lige med at købe det, og det er usandsynligt svært, der er bare no mercy :D


Ja, jeg er endnu ikke kommet igennem en almindelig bane endnu, men har dog fået 3 bosser.

Jeg er vild med de boss-battles!
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Næste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster