Xboxlife forum

Xbox one S Gears of War 4 bundle

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Xbox one S Gears of War 4 bundle

Indlægaf Nqrlund » 13. dec 2016 20:38

Hej

Jeg har lige købt en xbox one s med Gears of War 4 inkluderet. Mit spørgsmål er så om de foregående Gears of War følger med som download?

Mvh Thomas
Nqrlund
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Xbox one S Gears of War 4 bundle

Indlægaf Nqrlund » 13. dec 2016 21:48

Nqrlund
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Xbox one S Gears of War 4 bundle

Indlægaf Mysticurse » 14. dec 2016 16:54

De andre følger desværre ikke med nej. Men dog kan de købes til næsten ingen ting og er alle backward compatible med Xbox one ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox one S Gears of War 4 bundle

Indlægaf Nqrlund » 14. dec 2016 19:41

Okay, så må jeg ud og finde dem til 360'eren. Tænkte bare at de måske gjorde, som til den her http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/cons ... -war-4-1tb

Men tak for svar ☺
Nqrlund
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Xbox one S Gears of War 4 bundle

Indlægaf Mysticurse » 15. dec 2016 09:34

Det er fordi den som er på xbox.com er en "Ultimate Edition" ;-)

Hvis du mangler en at spille Gears of War spillene med, så er jeg altid frisk, så du tilføjer mig bare som ven hvis det er: MrDe3is
Har dog ikke lige 4'eren endnu, men den regner jeg med at købe her efter nytår. Har til gengæld alle de andre ;-)

Og velkommen til forresten :-P
Er det din første Xbox, eller bare din første Xbox One? Selv har jeg næsten kun lige købt min første One, den modtog jeg den 25 November... har dog haft en 360'er stort set siden den udkom :-P

EDIT: Det skal dog lige siges, at jeg ikke spille mod andre. Så det bliver for mit vedkomende kun "Story mode" ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox one S Gears of War 4 bundle

Indlægaf Nqrlund » 21. dec 2016 18:12

Tak for svar... Jeg har lånt de gamle spil, jeg gennemførte 1'eren i weekenden og er halvvejs i 2'eren nu :) Jeg er klar på at spille noget online i 4'eren de andre vil jeg bare havet gennemført for at få hele historien med..

Jeg har også haft en Xbox 360, jeg har bare oprettet et nyt gamer tag da jeg hverken kan huske koden til min gamle Xbox account eller har adgang til min gamle email.. Jeg har dog haft en bruger herinde siden 2008 :)
Nqrlund
Niveau 0
 
Indlæg: 20


Re: Xbox one S Gears of War 4 bundle

Indlægaf Mysticurse » 21. dec 2016 18:25

Det var skam så lidt ;-)

Jamen så må vi jo lige se på det når det kommer til Januar MHT 4'eren ;-)

Ja okay, så er man lidt på den når man ikke kan huske noget af det :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Xbox one S Gears of War 4 bundle

Indlægaf Slimjay DK » 21. dec 2016 22:45

Jeg har en kode til Gears Of War Judgment du gerne må få, send mig en PB hvis du ikke har det i forvejen ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Xbox one S Gears of War 4 bundle

Indlægaf Nqrlund » 3. jan 2017 20:07

Tak for tilbuddet, men jeg fik koderne til de 4 foregående gears of war efter jeg registrerede 4'eren :)
Nqrlund
Niveau 0
 
Indlæg: 20



Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster