Xboxlife forum

Disney Infinity

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Disney Infinity

Indlægaf Fidoble » 26. feb 2015 10:09

Hej

Jeg står og skal købe fødselsdagsgave til knægten som bliver 7 år. Han har bl.a. Disney Infinity på ønskesedlen og i den forbindelse ville jeg lige høre om der er nogen af jer der har erfaringer med det spil til 360'eren?

Der er 2 versioner at vælge imellem og den nyeste 2.0 er selvfølgelig lidt dyre, men er den merprisen værd?

I begge tilfælde er der tale om Starter Pack versionerne.

På forhånd tak for hjælpen :)
Fidoble
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Gørløse


Re: Disney Infinity

Indlægaf Zt3pH » 26. feb 2015 10:35

Halløjsa og tillykke med knægten :)

Jeg har begge versioner, dog har jeg den nye version til One mens jeg har det første til 360.
Jeg synes begge versioner er rigtig gode og de minder utroligt meget om hinanden. 2.0 versionen er dog lidt mere "voksen" og missioner kræver også en del mere end de gør i det første. Jeg synes dog absolut ikke 2.0 versionen er flere penge værd end det første, da det egentligt bare er det samme om igen, bare i marvel universet hovedsageligt

Spørger du hvilken jeg er blevet mest imponeret af, må det være det første spil - Men det kan også hænge sammen med jeg ikke havde prøvet 2.0. Det skal dog også siges at det første spil har en fed intro og generelt er god til at guide dig igennem de forskellige features - 2.0 versionen er der ikke rigtig den samme hjælp at hente. Som om at spillet forudsætter du har spillet det første spil i serien. Man kan dog sagtens købe 2.0 da spillet har en enorm blød indlæringskurve.

Lige meget hvilken du vælger er jeg sikker på i får mange gode timer sammen omkring spillet - God fornøjelse :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Disney Infinity

Indlægaf Fidoble » 26. feb 2015 11:35

Tak for dit gode svar

Kan man bruge de forskellige figurer til begge spil. Hvis vi nu antager at jeg køber den 1. version til ham, kan vi så senere opgradere?
Fidoble
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Gørløse


Re: Disney Infinity

Indlægaf Zt3pH » 26. feb 2015 12:37

Der står godt nok at noget er kompatibelt med noget andet, hvis man kigger på de ting der følger med når man køber det. Men jeg har prøvet at smide playset og figurer fra den første over på den nye og vice versa, og jeg har ikke haft held med at få det til virke

Det er som om 2.0 ikke vil læse det fra det første spil og omvendt
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Disney Infinity

Indlægaf ara94 » 26. feb 2015 12:45

Jeg købte version 1 i toys r us i Aalborg i sidste uge for 100 kr. Ungerne har været glade for det so far....
ara94
Niveau 4
 
Indlæg: 509


Re: Disney Infinity

Indlægaf Phimosis » 4. maj 2015 10:45

ikke for at overtage tråden, men står lige i samme båd, har en søn der bliver 7 år her den 1/6 - og han har været helt syg med Skylanders, men den sidste slog ikke rigtig i gennem hos ham, da vi skulle vente meget længe på at spillet blev låst helt op.

Men nu ønsker han sig så det her, og tænker hvis man skulle Samligne de 2 spil, hvad er så sjovest??? hvis man kan spørge sådan
Kommer til at spille en del Battlefield 1.
Phimosis
Niveau 6
 
Indlæg: 1374
By: Sunred Beach


Re: Disney Infinity

Indlægaf tryllehans » 4. maj 2015 21:26

ver 1.0 kan du ikke køre ting fra 2.0 i. men du kan godt bruge ver 1.0 i ver 2.0 toybox.

Spillet er skruet sådanne sammen at hvis du køre et spil kan du bruge de figure der høre til den verden. og ikke andre. dvs spiller du monsters univercity kan du kun bruge figurene fra monsters. osv osv. I ver 2.0 syntes jeg at avengers og spiderman minder meget om hinaden. hvor guardians of the galaxy er noget "nyt"

I 2.0 er der også nogle "mini" spil som man kan spille med div figure .

Men der hvor det hele vinder er toyboxen. I 2.0 har du mange flere ting at arbejde med når du har fået dem åbnet. i toyboxen kan du bruge alle figurer dog er ver 1.0 ikke så udviklet som 2.0 de har special skills osv. hvor næsten alle 1.0 er ens i skills.

Min søn på 4½ spiller det meget. Jeg laver nogle rimelig nemme baner til ham som han så render rundt i. hvilket han syntes er sjovt/fedt. selve spillene er for svære for ham endnu. Han har dog rent rundt i de verdner men uden at følge historierne. Jeg vil tro at de er ok i 6-7 års alderen.

Jeg har ikke spillet skylanders så jeg kan ikke rigtig sammenligne dem :(
tryllehans
Niveau 6
 
Indlæg: 1315



Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron