Xboxlife forum

Dead Island Riptide

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Re: Dead Island Riptide

Indlægaf zarGoth » 16. jan 2013 20:50

Slet ikke sikkert at den bliver mulig at købe efter al den kritik der var været omkrig den...
zarGoth - founder of SoA, HTTP://www.facebook.com/SpiritOfAmiga
zarGoth
Niveau 3
 
Indlæg: 266
By: Malmø


Re: Dead Island Riptide

Indlægaf Slimjay DK » 24. jan 2013 14:22

PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Dead Island Riptide

Indlægaf ALIE » 24. jan 2013 14:25

Ligner det første på en prik.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Dead Island Riptide

Indlægaf spif2001 » 24. jan 2013 14:38

ALIE skrev:Ligner det første på en prik.

Det er heller ikke en 2'er, men et nyt spil på samme formel. Ligesom Brotherhood og Revelations er det til AC2.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dead Island Riptide

Indlægaf jakobharentis » 24. jan 2013 17:01

Dead Island var et fantastisk spil og jeg er sikker på at det her vil blive lige så godt.
Gamer for life
jakobharentis
Niveau 0
 
Indlæg: 18


Re: Dead Island Riptide

Indlægaf CvKM » 27. apr 2013 01:52

Jeg aner overhovedet ikke om det er en tråd der er lidt for gammel til at skrive i, men skidt pyt... Har folk fået spillet dette spil? Jeg købte mit i torsdags og har kun spillet cirka en time, men er allerede vild med det! Det bedste jeg kan huske fra nr. 1 var da jeg fik brænde øksen og opgraderade den... Nøj hvor var det humor, da jeg kom ind i et kontor område med zombier. Alt var sådan set urørt og pæne hvide gulve og vægge, men når jeg havde været igang med min økse inde i et konference lokale var der mere eller mindre jordbærgrød over det hele og lemmer i store og små stykker spredt udover gulvet. Håber fandme jeg kommer til at opleve noget lignede i dette her! De spil er fandme episke. :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Dead Island Riptide

Indlægaf spif2001 » 27. apr 2013 07:12

Mit er undervejs fra amazon uk, så der går lige et par dage endnu. Sådan er det jo, når man vil have det lidt billigere. 25£ og så får jeg det i en steelcase.
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dead Island Riptide

Indlægaf Psymatiq » 27. apr 2013 13:42

100% det samme som det forrige, ikke noget dårligt ved det dog. Har gennemført det i forgårs, okay spil men ikke den vilde oplevelse.
Psymatiq
Niveau 7
 
Indlæg: 5290
By: Charlottenlund


Re: Dead Island Riptide

Indlægaf spif2001 » 30. apr 2013 08:08

Nu har jeg spillet et par timer, og jeg synes det er fedt - meget lig det første, men bedre GUI og flere våbentyper og den slags, der lige sætter prikken over i'et. Eksempelvis en sømpistol, hvor man kan samle sømmene op / trække dem ud igen bagefter, og derved har 'evig' ammo. Jeg har valgt den nye mand, og han er alt for sjov, med hans venstre uppercut, og hans løbende spark. Jeg har flere gange lavet et uppercut, så kroppen fløj ad h til, mens fødder og underben lå tilbage foran mig - ren tegneserie stil. :D

Desværre har jeg også oplevet trælse fejl. Jeg oplevede alvorlige framedrops i intro-missionen, når jeg nakkede zombier inde i skibet, de steder hvor der var vand. Og mit pre-order våben satte sig fast i en bombe-zombie, og selvom jeg sparkede på den i 5 minutter, kunne jeg ikke få lov til at tage det. Smed molotovcocktails efter en Thug, som ikke nassede ham det mindste.

...men det er ting man kan ignorere, for stemningen er intakt, og gameplayet lige så fedt som i 1'eren. 8)
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dead Island Riptide

Indlægaf CvKM » 11. maj 2013 19:39

Jeg elsker det her spil og er rigtig godt igang med historien! Men jeg er løbet ind i et ret irriterende problem. Jeg sidder fast i en mission, og det er ikke fordi den er svær. Det er den mission hvor man skal tage nogle HMG'er fra helikopteren der er styrtet ned. Det er sket 5 gange eller sådan noget, hvor den går i stå! Jeg ved ikke hvad der er galt. Jeg prøvede at afinstallere det og så spille det direkte fra disken, men det hjalp ikke. På et eller andet tidspunkt går den i stå. Jeg har ikke nogen idé om det er serveren som Dead Island kører på? Den er jo "online" hele tiden hvor folk kan komme og gå. Nogle der har en ide til hvad det kan være?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Dead Island Riptide

Indlægaf spif2001 » 11. maj 2013 19:43

Er ikke kommet dertil endnu, men har du prøvet at starte spillet som ren singleplayer uden mulighed for joins? Evt. tage netstikket ud, hvis du mener det er online, der laver ged i det.

Nogen her oplever noget lignende, og fixer det ved at lave et nyt save:

http://forum.deepsilver.com/forum/showt ... e-freezing
spif2001
Niveau 9
 
Indlæg: 12954
By: Horsens


Re: Dead Island Riptide

Indlægaf CvKM » 11. maj 2013 21:18

Det hjælper hverken at tage stikket ud eller at lave et nyt savegame. Jeg forstår det ikke. For jeg lavede et nyt savegame og skulle godt nok igennem nogle missioner først (to styks) og så var jeg det samme sted igen, men det er HVER gang jeg skal op og hente de to HMG'er så går den i stå. Det er ikke generalt i Chapter 5 men kun den ene quest.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Foregående

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster

cron