Xboxlife forum

Dishonored

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Re: Dishonored

Indlægaf Major Oblivious » 12. okt 2012 17:32

Jeg er stadig i den helt spæde start, men det er rigtig pænt spil, og meget stemningsfyldt - Man får hurtigt et indtryk af at befolkningen er godt presset pga. den nye situation, og her er tale om en politisk krudttønde.

Blink er super genialt - det er nemt at zappe rundt, og banedesignet giver nogle rigtige gode muligheder - selv ens HQ har 4-5 forskellige indgange man benytte sig af - så jeg er rigtig positiv indtil videre.
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Dishonored

Indlægaf Thorpedo29 » 12. okt 2012 18:45

Er vel en smule skuffet indtil videre men har også kun givet det 30 min. Syntes netop der mangler atmosfære/stemning indtil videre, så jeg er ikke fanget af det. Grafikken er dog flot og styringen er god, så må vi se om man bliver fanget af det efter mere tid.
Thorpedo29
Niveau 6
 
Indlæg: 1421


Re: Dishonored

Indlægaf Jokeri2000 » 13. okt 2012 00:10

Nå, det var nu ikke meningen men købt det sku alligevel (PS3).
grafikken er flot men river ikke mig ned af stolen.
Styringen som nævnt er lækker.
Jeg er nok ikke den perfekte assassin, da jeg ikke har kunne komme forbi uden og blive opdaget :D
Er kun nået ca. 1 time i spillet er ikke skuffet endnu. Der skal meget til hos mig. Ser frem en del timer i dette spil
Billede
Jokeri2000
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Re: Dishonored

Indlægaf Spankey103 » 13. okt 2012 17:07

Fuck jeg er så hooked på det her spil. Har kun spillet i nok 1½ time, men er blæst væk af alle de muligheder der er, for at komme igennem missionerne :-O ! Det vildt.
Spankey103
Niveau 7
 
Indlæg: 2915
By: Grenaa


Re: Dishonored

Indlægaf ALIE » 13. okt 2012 19:27

er også fanget af spillet. har kun fået spillet sammenlagt 4timer.
har kun spillet de første 2 missioner, kan ikke lade være med at prøve igen og gøre det anderledes :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Dishonored

Indlægaf Jokeri2000 » 13. okt 2012 22:05

Ja haft spillet siden i aftes og har først klaret først mission! ( har kun spillet om aften)
Jeg tror gerne spillet kan klares på få timer, hvis man går rundt og skyder alle folk og bare løber gennem spillet :D Men det er da lidt mere blærede og slå de enkelte på den sygeste måde :)
Billede
Jokeri2000
Niveau 2
 
Indlæg: 167


Re: Dishonored

Indlægaf Mogwai » 16. okt 2012 14:09

Så blev Dishonored sgu klaret. Elsker den måde at man kan lege rundt i områderne. Især sidste mission var ret mindeværdig.
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Foregående

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron