Xboxlife forum

Max Payne 3 før udgivelses dato..

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Max Payne 3 før udgivelses dato..

Indlægaf ALIE » 10. maj 2012 17:19

hej har mulighed for at få MAX med mig hjem imorgen.

skal man måske holde sig offline. og kan det alligevel ses jeg havde det før, når jeg igen logger på :?:
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Max Payne 3 før udgivelses dato..

Indlægaf First blood DK » 10. maj 2012 17:32

Gad det var mig :D
Billede
First blood DK
Niveau 4
 
Indlæg: 581
By: København, Vesterbro


Re: Max Payne 3 før udgivelses dato..

Indlægaf ALIE » 10. maj 2012 17:44

glæder mig også som et lille barn. det er muligt jeg kan få min ven i "#¤"#¤ til at tage det med i aften.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Max Payne 3 før udgivelses dato..

Indlægaf Major Oblivious » 10. maj 2012 18:11

Mener at det kan ses, men som med så mange andre pre-releases, så skal du intet frygte, da det er en ægte kopi af spillet. At du får fingerne i det før tid kan aldrig blive dit problem :D
Major Oblivious
Niveau 7
 
Indlæg: 5221


Re: Max Payne 3 før udgivelses dato..

Indlægaf Macheta » 10. maj 2012 18:30

Så må du lige huske at give et førstehåndsindtryk hvis du får det i maskinen her inden længe.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Max Payne 3 før udgivelses dato..

Indlægaf lassefar » 10. maj 2012 20:30

Macheta skrev:Så må du lige huske at give et førstehåndsindtryk hvis du får det i maskinen her inden længe.



+1

Gad dælme osse gidt lige hører om det er så fedt som det ser ud.
Billede
lassefar
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: 9400, Nørresundby :)


Re: Max Payne 3 før udgivelses dato..

Indlægaf ALIE » 10. maj 2012 20:51

skal jeg nok. tænker lidt når man er offline kommer der vel ikke dato på.
ellers bruger jeg bare en anden konto :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Max Payne 3 før udgivelses dato..

Indlægaf ALIE » 12. maj 2012 12:54

Så har jeg spillet de første 3 kapitler :D og det er FANTASTISK!!!.

Gameplay- mekanismer virker upåklageligt nok en den mest flydende 3d shooter jeg har spillet.

Grafik er en blandet pose, omgivelser er smukke at se på, mens mennesker ud over Max selv svinger meget.
men Animationerne er guddommelige, Max vender på femøre, og alt fra ben til arme og ryg nakke ser ud til at bevæge sig selvstændigt.

Stemme skuespil, er plet frit ikke nogen overraskelse. James McCaffrey som narrator er igen et højdepunkt.

Historie interessant men er ikke rigtig started er på kapitel 3.
håber den bliver mere personlig, men man følger med og forstå godt hans alcohol problem.
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Max Payne 3 før udgivelses dato..

Indlægaf Macheta » 12. maj 2012 13:11

Fedt!
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Max Payne 3 før udgivelses dato..

Indlægaf Elgar » 12. maj 2012 13:48

Jeg må se af få mig nogle venner der arbejder med spil..... Satans også, din heldige satan :D
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: Max Payne 3 før udgivelses dato..

Indlægaf expose » 12. maj 2012 14:18

Tak for dine tanker ALIE. Jeg skal personligt have det til PC, og glæder mig som et lille barn. Jeg prøver ikke at hype det for meget, men ELSKER euphorias fysik motor, så det her bliver helt i top. Jeg har fundet følgende personlige "review". Det ville være fedt hvis du ville kommentere på hans kritik punkter =) På forhånd tak!

"Well after just finishing the game's final 14th chapter in about 10 hours I've got to say I am pleased and disappointed at the same time.

Being die hard fan of both previous titles I am pleased to see 3rd game and also pleased that the gameplay is mostly unchanged. This is the good.
In some places however it felt as if developer were forcing me to use cover and with that Gears of War style of gameplay which in my opinion does not belong in this franchise at all. The prime example of that is the end boss fight. Also the little twirks like ability to accidentally bullet dodge off the rooftops and docks to death was really not something I enjoyed. I also was disappointed by the lack of tutorial as having not played Max Payne for years and playing it last with mouse a keyboard a tutorial would have been a welcome addition as it took me about an hour or more to understand the new mechanics and that shoot dodge was kind off worthless comparing run and gun bullet time in MP3. Also a big distraction for me was the revival chance that automatically activates upon player running out of hp while carrying painkillers. If this happens layer is given a chance to 1 bullet KO anything that got the kill shot while automatically activating bullet time. This this imo is a disaster as many times NPCs would be behind cover and unreachable or shooting Max in the back and not allowing him to shoot them while waisting 15-20 seconds hanging in the slow death ... also while this is happening restart checkpoint option is disabled ... It also feels very distracting even if I manage to kill my would be assassin as that same enemy may not have died from my previous 2-3 shots to the head but now is dead from a shot to a knee cap or arm.
All in all the gameplay is solid but from memory worse than comparing it with MP2 due to listed above changes as I was no longer able to do crazy shoot dodge/roll and all sort of crazy gunplay that I was looking forward to due imo the fact that executing bullet dodge leaves Max very vulnerable making me use mostly run and gun bullet time which is not as cool. Also I was upset by NPCs unnatural sniper like accuracy with all of the weapons including shotgun at long distances as well as by ninja reflexes that allowed them to fire the instant I may have turned corner without leaving any time for me to react.

Now I'd like to talk about story. Since I do not want to spoil anything I am going to just say the story itself is solid as is voice acting. I do however have a major problem with story presentation which is 100% done through ingame cutscenes. I am not epileptic but the path the artistic direction chose here made me feel like I was while viewing these. This is due to the following - the camera is always unsteady giving scene armature/mobilephone filming effect while this is going on the are happening unknown random color flashes/acid burns of most Maxes image in the scene and on top of that if there is any dialogue there ARE BOLD LETTERS COMING OUT OF SOME PLACE IN THE SCENE like from behind the desk reiterating the last phrase that was said. If that wasnt enough there are often picture in picture effects. And at least but not least ( I dont know if this is another special effect or not but ) during the cutscense the frame rate seems to be less than 10 fps making most of the cutscenes look absolutely horrible.

To summarize this is a solid game but being Max Payne fan I was left disappointed that this title did not leave me in awe as did both previous titles. I guess the best reflection would be that after I was done beating the game I do not have any desire to play the game some more once is enough. This is a solid one time title for me unlike MP1,and MP2 wich I've beaten at least 3-4 times each."
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Re: Max Payne 3 før udgivelses dato..

Indlægaf ALIE » 12. maj 2012 17:21

Jeg er på 5 kapitel..spiller på easy...

1#
med hensyn til tvunget cover, har jeg ikke følt at jeg har skulle blive i cover for længe,
men det er en taktisk nødvendighed når man skal forberede hvilken vej man løber eller springer ud. men syndes kun det er realistisk.

2#
accidentally bullet dodge off the rooftops,
kan det ske? sikkert "Cry Me A River"


3#
Also a big distraction for me was the revival chance that automatically activates upon player running out of hp while carrying painkillers. This this imo is a disaster as many times NPCs would be behind cover and unreachable or shooting Max in the back and not allowing him to shoot them while waisting 15-20 seconds hanging in the slow death.

Den er ikke gået galt for mig, men ja kan godt se det ske.


4#
Kamera stillen i cut-scener, minder lidt om Dog Days. syndes dog det er brugt pisse godt :wink:

5#
og så er der jo
BOLD LETTERS COMING OUT OF SOME PLACE IN THE SCENE.
elsker det personligt, syndes det bliver brugt humoristisk
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Max Payne 3 før udgivelses dato..

Indlægaf Macheta » 12. maj 2012 17:24

Hvordan er det på det sværeste niveau? Hvis du naturligvis har begivet dig ud i det endnu.
Macheta
Niveau 7
 
Indlæg: 3002


Re: Max Payne 3 før udgivelses dato..

Indlægaf expose » 12. maj 2012 18:20

Tak for dét ALIE. Jeg sætter pris på at du tog dig tid til at skrive et ordentlig svar =) Har fundet en side hvor man kan se optaget gameplay. Skal tvinge mig selv fra ikke at kigge på det :P Damn det er svært. Gunplay ser SÅ fedt ud!
*Transformator IpodBattle champ 2009*
expose
Niveau 7
 
Indlæg: 2755


Re: Max Payne 3 før udgivelses dato..

Indlægaf ALIE » 12. maj 2012 18:24

expose skrev:Tak for dét ALIE. Jeg sætter pris på at du tog dig tid til at skrive et ordentlig svar =) Har fundet en side hvor man kan se optaget gameplay. Skal tvinge mig selv fra ikke at kigge på det :P Damn det er svært. Gunplay ser SÅ fedt ud!


glad for at jeg kunne være behjælpelig,
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Næste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster