Xboxlife forum

UFC Undisputed 3

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

UFC Undisputed 3

Indlægaf Gai » 18. mar 2012 15:00

Hej forum :-)

Er her nogle som har personlig nogle erfaring med UFC Undisputed 3? Jeg overvejer at købe det, da det har fået ret gode anmeldelser af både ign og xboxlife. Men jeg er stadigvæk lidt skeptisk da jeg kun har hørt dårlige ting om 2'eren! Personligt har selv spillet Ea sports MMA. Hvordan er de to spil i forhold til hinanden?
Gai
Niveau 0
 
Indlæg: 16


Re: UFC Undisputed 3

Indlægaf Dirty South » 3. jun 2012 03:14

Go for it ! Jeg anbefaler det gerne !
Dirty South
 


Re: UFC Undisputed 3

Indlægaf Hasani94 » 3. jun 2012 10:45

selve spillet er ret godt. Gameplay er også godt, men ikke helt det samme som Ea Sports MMA.
Det eneste jeg kan komme i tanke om, som er dårligt ved spillet er helt klart Online. Det lagger helt vildt, ihvertfald de kampe jeg har haft...
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798


Re: UFC Undisputed 3

Indlægaf Dirty South » 3. jun 2012 11:03

Hasani94 skrev:selve spillet er ret godt. Gameplay er også godt, men ikke helt det samme som Ea Sports MMA.
Det eneste jeg kan komme i tanke om, som er dårligt ved spillet er helt klart Online. Det lagger helt vildt, ihvertfald de kampe jeg har haft...

Det klart det jo ikke samme spil, men jeg er vild med UFC 3, havde også nogle af de gamle spil.
Og ja, online delen kan være pænt nederen pga lag (ikke hvergang)
Dirty South
 


Re: UFC Undisputed 3

Indlægaf Hasani94 » 3. jun 2012 12:48

Nå, men hvis du bestemmer dig for at købe spillet, må du endeligt add mig så du lige kan få noget bank :D
Hasani94
Niveau 4
 
Indlæg: 798



Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron