Xboxlife forum

Asssassins Creed 3

I dette forum diskuteres udgivelsesdatoer for forskellige spil.

Asssassins Creed 3

Indlægaf DJ_Bech » 3. mar 2010 06:21

Er jeg den eneste der har hørt, at Ubisoft allerede har besluttet at lave Assassins Creed 3.

Men må jo også sige, at 2'eren ligger rimelig meget op til det.

Jeg har også samtidig hørt nogle rygter om at selve næste spil kommer til at handle om en tid mellem 1'eren og 2'eren. Altså sådan rent tidsline-messigt.

Er der nogen der ved noget om dette :?:
DJ_Bech
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Giluc » 3. mar 2010 06:47

Well, jeg ved absolut intet... Men mener dog at have hørt, at det er sikkert at de laver en 3'er, ja :)

Jeg synes slutningen på 2'eren lægger vanvittigt meget op til, at 3'eren skal foregå i Ægypten. Så det håber jeg - kunne være fedt at rende rundt i pyramider og slagte folkd :D
Billede
Giluc
Niveau 5
 
Indlæg: 1065


Indlægaf thetof91 » 3. mar 2010 06:56

thetof91
Niveau 5
 
Indlæg: 1225
By: Kolding


Indlægaf Slimjay DK » 3. mar 2010 08:11

"Allerede" skriver du ....

Det tager flere år at lave et spil som Assassins, så ja selvfølgelig er de gået i gang, hvis de mener der skal laves en 3'er ;)
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Indlægaf DJ_Bech » 3. mar 2010 11:03

Ja det er selvfølgelig rigtig nok :) Det tager jo tid og penge det skidt :D..

Men jeg må sige at jeg ser frem til det. Jeg syntes 2'eren var væsentligt bedre en 1'eren selvom de selvfølgelig stadig er meget identiske.. Der er bare meget af det som manglede i det første og som de har fået rettet op på.. Så jeg er spændt på at se hvordan 3'eren bliver :)

Slimjay DK skrev:"Allerede" skriver du ....

Det tager flere år at lave et spil som Assassins, så ja selvfølgelig er de gået i gang, hvis de mener der skal laves en 3'er ;)
DJ_Bech
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf C.C » 4. mar 2010 08:46

DJ_Bech skrev:Ja det er selvfølgelig rigtig nok :) Det tager jo tid og penge det skidt :D..

Men jeg må sige at jeg ser frem til det. Jeg syntes 2'eren var væsentligt bedre en 1'eren selvom de selvfølgelig stadig er meget identiske.. Der er bare meget af det som manglede i det første og som de har fået rettet op på.. Så jeg er spændt på at se hvordan 3'eren bliver :)


Så er vi to der har samme mening om det, men frygter dog lidt af 3'ern kan komme til at virke dårlig fordi at 2'ern enlig var et meget fungere spil.

Men pt. er der ikke nogen udgivelses dato, hvilket må ses lidt positivt da Ubisoft ikke er under pres, hvilket gør vi kan undgå et spil lignede Mordern Warfare 2


Men nogle rygter siger det enten skal forgå i anden verdenskrig, eller spillets nutid (den tid hvor man er Desmond) eller den tid hvor objekt 16s video forgår
Billede
C.C
Niveau 7
 
Indlæg: 3404


Indlægaf DJ_Bech » 4. mar 2010 12:21

Hehe kan godt lige du siger det med et spil lignende Modern Warfare. Har lige en byttehandel igang hvor jeg har byttet mig til det.. Det er måske ikke så godt?

Jeg hørte lige, at alle udviklerne udviklerne bag Modern War er blevet fyret. De ville ikke være med til, at de nu skulle til, at udgive et nyt spil i serien hvert år, hvilket jo også efter min mening kun kan gå ud over kvaliteten af spillet. Så hvis du siger at Modern Warfare 2 ikke er blevet så heldigt kan det næsten kun blive værre frem over.. Men nu må vi se.. Jeg har generelt ikke spillet så meget i den serie så har ikke så meget at sige, men et år for at udvikle et stort spil lyder lidt snævert.

Mht til AC3 så er jeg bare spændt på at se hvornår det kommer til at foregå..


CrazyMonkey-dk skrev:
DJ_Bech skrev:Ja det er selvfølgelig rigtig nok :) Det tager jo tid og penge det skidt :D..

Men jeg må sige at jeg ser frem til det. Jeg syntes 2'eren var væsentligt bedre en 1'eren selvom de selvfølgelig stadig er meget identiske.. Der er bare meget af det som manglede i det første og som de har fået rettet op på.. Så jeg er spændt på at se hvordan 3'eren bliver :)


Så er vi to der har samme mening om det, men frygter dog lidt af 3'ern kan komme til at virke dårlig fordi at 2'ern enlig var et meget fungere spil.

Men pt. er der ikke nogen udgivelses dato, hvilket må ses lidt positivt da Ubisoft ikke er under pres, hvilket gør vi kan undgå et spil lignede Mordern Warfare 2


Men nogle rygter siger det enten skal forgå i anden verdenskrig, eller spillets nutid (den tid hvor man er Desmond) eller den tid hvor objekt 16s video forgår
DJ_Bech
Niveau 0
 
Indlæg: 23


Indlægaf Midget » 4. mar 2010 12:40

Nice :) glæder mig allerede!
Billede
Midget
Niveau 5
 
Indlæg: 808


Indlægaf Sevuz » 4. mar 2010 12:46

Ser frem til AC3 :)
Billede
Sevuz
Niveau 2
 
Indlæg: 109


Indlægaf Kyian » 21. apr 2010 07:40

Det kan jo ikke andet end blive godt, nu har jeg aldrig oprøvet AC kun 2'eren. Men det er uden sammenligning et af de fedeste spil i længere tid.
// Rasmus
Kyian
Niveau 4
 
Indlæg: 640


Indlægaf abothmann » 21. apr 2010 07:52

tror i der er nogen mulighed for at man kan få et lille kig på det til E3? eller er det for tidligt?
abothmann
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf Rahbek » 21. apr 2010 07:57

abothmann skrev:tror i der er nogen mulighed for at man kan få et lille kig på det til E3? eller er det for tidligt?


Hvis der er noget, er det vel bare noget concept art eller lignenden ;)
Billede
Rahbek
Niveau 6
 
Indlæg: 1905


Indlægaf abothmann » 21. apr 2010 09:24

ja du har nok ret, men man har vel lov til at håbe på noget mere ;)
abothmann
Niveau 1
 
Indlæg: 60


Indlægaf Mikkel K.L. » 7. jul 2010 08:34

Det blir helt klart et spil der skal ejes :)
Mikkel K.L.
Niveau 4
 
Indlæg: 340


Indlægaf Lord Khazmir » 7. jul 2010 10:31

Det lader til at spillet vi blive frigivet i 3 udgaver:

- AC: Brotherhood
- AC: Brotherhood Limited Auditore Edition
- AC: Brotherhood Limited Codex Edition

Den første er naturligvis bare spillet.

Den anden kan jeg ikke umiddelbart se hvad skulle indeholde ekstra(?).

Den tredje - Limited Codex Edition - indeholder:
- A copy of Assassin's Creed Brotherhood game
- The Original Codex written by the hand of Altaïr: a quality 60 pages book revealing all the history of the Assassins and presenting the artworks of Assassin's Creed Brotherhood.
- A detailed map of ROME
- Multiplayer Characters Collectible Cards: a set of trade cards presenting all the characters of Assassin's Creed Brotherhood Multiplayer, their kill moves and biography
- Assassin's Creed Lineage DVD: discover the story of Giovanni Auditore, Ezio's father, by watching this three episodes short movie.
- An exclusive Bonus DVD containing the Assassin's Creed Brotherhood original soundtrack, galleries.
- Exclusive unlockable content:
One Multiplayer Character: The Harlequin, a deadly assassin lying behind a gaudy costume and a twisted smiling mask
One Multiplayer Character: The Officer, a stealthy assassin who can assassinate his targets with a swift and powerful attack
One exclusive single player indoor map: The Trajan Market
One exclusive single player outdoor map: Aqua Gears map

Alle tre udgaver skulle blive udgivet d. 16. november 2010.
Billede
Lord Khazmir
Niveau 4
 
Indlæg: 483


Næste

Tilbage til Udgivelser

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron