Xboxlife forum

Gamerskærm...

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Gamerskærm...

Indlægaf Aaliyahchili » 16. nov 2020 18:49

Hej allesammen...

Min søn ønsker sig en MSI optix MAG241C 24 tommer gamingskærm....Mit spørgsmål er kan han overhovedet bruge sin Xbox one s til sådan en skærm.....?
Og evt til en fremtidig Xbox Series X eller Ps 5...
Tilsidst kan i anbefale et trådløst headset til hans Xbox one S til en rimelig penge....

God aften
Mvh Carsten

Glemte lige at spørge om man også kan bruge denne skærm til at se Netflix m.m på..
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Gamerskærm...

Indlægaf Niki Lauda DK » 17. nov 2020 09:49

https://www.elgiganten.dk/product/pc-ta ... ming-skarm

Den har en Max opløsning på 1080p, så den er perfekt til One S, men er ikke den rigtige skærm til Series S/X eller PS5. Der skal du vælge en med 1440p eller 4K, for at få det bedste ud af maskinerne (jeg ved faktisk ikke om PS5 overhovedet kan vise 1440p) . Du kan evt søge efter 'best monitors for Series X' og lignende. Så dukker der flere sider op med test og forklaringer på hvad der er godt og skidt ved de forskellige skærme og kan guide dig på vej til at finde den rigtige skærm i det prisleje du tænker.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Gamerskærm...

Indlægaf Aaliyahchili » 17. nov 2020 10:27

Smukt...Takker for svar ☺☺
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)

+1

Re: Gamerskærm...

Indlægaf Slimjay DK » 17. nov 2020 15:53

Niki Lauda DK skrev:https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/pc-skarme/MSIOMAG241C/msi-optix-mag241c-24-buet-gaming-skarm

Den har en Max opløsning på 1080p, så den er perfekt til One S, men er ikke den rigtige skærm til Series S/X eller PS5. Der skal du vælge en med 1440p eller 4K, for at få det bedste ud af maskinerne (jeg ved faktisk ikke om PS5 overhovedet kan vise 1440p) . Du kan evt søge efter 'best monitors for Series X' og lignende. Så dukker der flere sider op med test og forklaringer på hvad der er godt og skidt ved de forskellige skærme og kan guide dig på vej til at finde den rigtige skærm i det prisleje du tænker.



PS5 har ikke 1440P opløsningen,som en valgmulighed. Om den kommer i en senere update ved jeg ikke.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron