Xboxlife forum

Gamepass PC

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Gamepass PC

Indlægaf Ladypries » 9. okt 2020 20:32

Jeg har købt gamepass til pc for 10 kr, for lige at prøve det, den første måned. Men jeg har store problemer med det og har ikke haft held med at kontakte support.
Først, så installerede jeg Age of empires 2, og det virker upåklageligt! Men så kunne jeg ikke installere flere spil. Jeg af- og reinstallere appen, og så installerede jeg zoo tycoon og Alien isolation.
MEN, jeg kan ikke spille dem! Zoo tycoon: introen kommer frem og kører. Så kommer der en box frem der siger. "Vi kan ikke synkronisere dine data med skyen lige nu". Og trykker jeg så på spil offline, virker det ikke, fordi jeg jo ikke har prøvet at spille det online endnu.
Alien: Det starter op, med en masse underligere streger der kommer og går, henover skærmen. Nederst kommer der forskellig skrift frem omkring spillet. Og så sker der ikke mere. Jeg kan ikke gå ud af spillet. Jeg kan ikke komme ind på jobliste. jeg må tvangslukke min PC:
Nu prøvede jeg at installere et fjerde spil, resident evil. Så skriver den at der er begrænsninger på min konto, og at jeg skal bede en voksen om at logge på og downloade det! Jeg har købt det gennem microsoft med de oplysninger jeg har derinde. Jeg er voksen, og administrator, mine børn bruger ikke min pc. Så det forstår jeg ikke.

Ydermere, når jeg er logget ind i appen, er der en box der bliver ved med at blinke, det er vildt irriterende. Og under min profil er der en knap, der står "vis som online". Den trykker jeg på, der sker ikke noget.
Jeg har af- og reinstalleret 3 gange. Jeg er har helt ny gamer pc, der rigeligt lever op til systemkravene. Age of Empires 2 virker jo også uden problemer.
Jeg kan som skrevet ikke komme i kontakt med microsoft eller xbox support.
Først synes jeg denne app var en rigtig god ide. Men er det bare noget lort der ikke virker :?: :!: :x
Ladypries
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Gamepass PC

Indlægaf Rechain » 9. okt 2020 21:53

Hvad var alderen da du oprettede din bruger? For det lyder underligt, men kan se via google andre har haft de issues.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Gamepass PC

Indlægaf Ladypries » 9. okt 2020 22:09

37 år. Så tror ikke det er problemet 8)
Ladypries
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Gamepass PC

Indlægaf Jake242 » 9. okt 2020 23:20

Få dig en konsol istedet for at rode med PC hvis du vil undgå den slags... :D
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Gamepass PC

Indlægaf Rechain » 10. okt 2020 08:17

Bruger du en VPN forbindelse? En del melder problemer hvis man bruger dét. Så deaktiver den og prøv igen.

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Gamepass PC

Indlægaf Ladypries » 10. okt 2020 18:48

Jeg bruger ikke VPN
Ladypries
Niveau 0
 
Indlæg: 3


Re: Gamepass PC

Indlægaf tylle » 12. okt 2020 15:47

Har en kammerat som har haft lignende problemer og MS kunne ikke finde ud af hvad der var galt, så vi brugte lige nogle timer på at fejlfinde, og til sidst fandt vi ud af at Zonealarm (Antivirus/Firewall) var årsagen. Det var ikke nok at slå den fra, vi måtte afinstallere Zonealarm helt!

Det kan være noget lignende du oplever?
tylle
Niveau 0
 
Indlæg: 11
By: 2500



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster