Xboxlife forum

Reparation af Xbox One X

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Reparation af Xbox One X

Indlægaf OldTymer72 » 2. jun 2020 10:29

Min Xbox er ødelagt. Black screen of death. Startup error E105. Supporten fortalte mig det er bundkort eller harddisk.
Min garanti er udløbet, så de kan/vil ikke hjælpe mig :(
Jeg har allerede bestilt en ny, men vil da gerne have fikset den gamle og her kommer mit spørgsmål: Kan det lade sig gøre nogen steder i Danmark? og kan det betale sig... eller skal den på losseren.
Tak
Olltymer
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Reparation af Xbox One X

Indlægaf A42Merlin » 2. jun 2020 10:36

har du snakket med Xbox support? Det lyder underligt hvis de ikke vil reparere den mod betaling?
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod


Re: Reparation af Xbox One X

Indlægaf OldTymer72 » 3. jun 2020 17:54

A42Merlin skrev:har du snakket med Xbox support? Det lyder underligt hvis de ikke vil reparere den mod betaling?


Det tilbud fik jeg slet ikke. De var tæt på at hjælpe mig selvom garantien er udløbet, men deres tekniske afd. afviste at hjælpe mig i en mail dagen efter og deres eneste råd var at købe en ny eller finde et værksted der kan lave den.
Billede
OldTymer72
Niveau 5
 
Indlæg: 1112


Re: Reparation af Xbox One X

Indlægaf Niki Lauda DK » 3. jun 2020 19:18

Jeg har haft et lignende problem og det nærmeste værksted jeg kunne finde var i England og med timeløn og fragtomkostninger er prisen alt for høj. Så der er reelt kun en mulighed, og det er at købe en ny, hvis garantien er udløbet.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Reparation af Xbox One X

Indlægaf Theis Jensen » 7. jun 2020 07:11

OldTymer72 skrev:Min Xbox er ødelagt. Black screen of death. Startup error E105. Supporten fortalte mig det er bundkort eller harddisk.
Min garanti er udløbet, så de kan/vil ikke hjælpe mig :(
Jeg har allerede bestilt en ny, men vil da gerne have fikset den gamle og her kommer mit spørgsmål: Kan det lade sig gøre nogen steder i Danmark? og kan det betale sig... eller skal den på losseren.
Tak
Olltymer


Har du prøvet at downloade den seneste update til xbox på xbox.com og lagt på en USB pen? Det kan du gøre for måske at få din xbox op og køre igen. Jeg har gjort det et par gange.
Skærm: LG OLED 55" B7
Lyd: Audio Pro T14 & Bower & Wilkins PX
Konsol: Xbox Series X, PS4 Pro, Switch
Theis Jensen
Niveau 4
 
Indlæg: 505
By: Roskilde



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron