Xboxlife forum

Telescopic gamepad til One+ 7 Pro

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Telescopic gamepad til One+ 7 Pro

Indlægaf Mysticurse » 10. jan 2020 12:53

Hey Life'ere.

Håber i alle har haft en super god jul, og er kommet rigtig godt ind i det nye år..?

Jeg går sådan lidt og leger med tanken om at købe mig en gamepad til min mobil. Har besluttet mig for, at det skal være en telescopic controller. Jeg tror nemlig meget hurtigt at jeg vil blive irriteret over at den vil være meget ubalanceret, hvis jeg køber en med clip/ en clip til min One S controller.

Den skal kunne holde en One+ 7 Pro som er 162mm i længden, og skal selvfølgelig kunne bruges til Google Play store spil så som Minecraft (nok mest Minecraft :-P )

Har kigget på flere forskellige, men ved bare ikke hvad jeg skal tænke på og ikke tænke på..? Men det skal ikke være sådan en, der bare har de "arme" som går ind og trykker på skærmen.
Max pris tænker jeg omkring 600, men er ikke sikker. For det bliver ikke hver dag jeg kommer til at bruge den.

Men kom med jeres forslag og tanker ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Telescopic gamepad til One+ 7 Pro

Indlægaf A42Merlin » 14. jan 2020 09:59

Uhh, Jeg holder lige øje med denne tråd :) Jeg har nemlig en 1+ 7 pro :)
A42Merlin
Niveau 5
 
Indlæg: 1190
By: Ølgod

+1


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron