Xboxlife forum

NBA app på xbox one

Har du brug for hjælp, så spørg her.

NBA app på xbox one

Indlægaf Jake242 » 26. nov 2019 14:30

Hej Alle,

Jeg har lige investeret i en Xbox one S all digital til soveværelset. Står med et håbløst problem, når jeg skal taste min email adresse ind i NBA app'en(for at kunne logge ind) så vil den ikke registrerer tryk på @. Dvs. det er ikke muligt at taste en email adresse ind overhovedet.

Jeg har mulighed for at vælge engelsk eller dansk tastatur plus jeg også har en chat-pad, ingen af løsningerne lader mig skrive @.... trykker og trykker som på de andre knapper, men @ kommer bare ikke frem.

Er der nogen der har oplevet lignende? og evt. har en løsning?

På forhånd tak

Jake~
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: NBA app på xbox one

Indlægaf Mysticurse » 26. nov 2019 16:44

Skal gerne indrømme, at jeg aldrig har været ude for det eller hørt om det. Så derfor siger jeg ikke dette er en løsning. Men du siger du har prøvet med din chat pad, og går ud fra det første du prøvede var via skærmtastaturet og controller??
Prøv evt at forbinde din mobil via xbox app'en, og så ser om du der kan skrive "@"...??
Som sagt, ved ikke om det løser noget, men tænker det er et forsøg værd??
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: NBA app på xbox one

Indlægaf Jake242 » 26. nov 2019 18:39

Ja skærmtastaturet reagerer ikke på tryk på @. Tak jeg vil prøve at se om det virker med mobil appen
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: NBA app på xbox one

Indlægaf Jake242 » 9. dec 2019 09:37

Nå fandt ud af det... NBA har åbenbart 2 apps på Xbox one. Den ene hedder NBA og den anden hedder NBA App - det er den sidste jeg allerede havde på mine X One og da jeg fik installeret den på S´eren, virkede det hele som det skulle:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron