Xboxlife forum

Download xbox gamertag fra USB fejl??

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Download xbox gamertag fra USB fejl??

Indlægaf D@nm@rk » 12. nov 2019 23:02

Hej

Jeg skal købe en Xbox One X og i den forbindelse vil jeg flytte mit gamertag fra min gamle xbox 360. Jeg er ved at være temmelig frustreret, da jeg bliver ved med at få denne fejl "problem with the credentials that you are using to sign in on Xbox 360" Har læst mig frem til at det kan være dit password der er for langt, men det er mit ikke? Er der nogen der har fået løst dette problem og kan hjælpe?
D@nm@rk
Niveau 4
 
Indlæg: 533


Re: Download xbox gamertag fra USB fejl??

Indlægaf JohnH » 13. nov 2019 06:08

Hvorfor USB? Du kan da bare logge på din X med dit gamertag og password, det burde den hente fra skyen.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Download xbox gamertag fra USB fejl??

Indlægaf D@nm@rk » 13. nov 2019 07:17

Hej, jeg kunne ikke få det til at virke med min harddisk. Jeg fik det til at virke ved at overføre til USB ved at hente den fra skyen, som du skrev :D
D@nm@rk
Niveau 4
 
Indlæg: 533

+1

Re: Download xbox gamertag fra USB fejl??

Indlægaf Jake242 » 14. nov 2019 11:30

Du behøver ikke at overfører noget fra en gammel Xbox eller en anden Xbox, du logger bare ind med dit gamertag - alt ligger i skyen(såfremt du har haft dit gamertag online)

Du kan have dit gamertag på alle de Xbox'e du vil, nye som gamle - og alle har al info.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Download xbox gamertag fra USB fejl??

Indlægaf D@nm@rk » 14. nov 2019 18:36

Jake242 skrev:Du behøver ikke at overfører noget fra en gammel Xbox eller en anden Xbox, du logger bare ind med dit gamertag - alt ligger i skyen(såfremt du har haft dit gamertag online)

Du kan have dit gamertag på alle de Xbox'e du vil, nye som gamle - og alle har al info.


Ja det fandt jeg så ud af, men det er godt de har lavet det på den måde. Glæder mig til at komme i gang med den nye xbox :D
D@nm@rk
Niveau 4
 
Indlæg: 533

+2


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster