Xboxlife forum

Gamepass - PC spil

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Gamepass - PC spil

Indlægaf Cena » 6. jun 2019 19:25

Hej folkens.

Jeg har for nyligt købt en semi god bærbar gamer PC (Acer Nitro 5), hvilket betyder at jeg nu kan spille lidt mere krævende spil end FM, som det egentlig bare var planen at jeg skulle spille på PC. I forbindelse med PC købet valgte jeg at springe på gamepass tilbuddet med 10 kr. for første måned, så jeg kunne prøve Forza Horizon 3.

Til min store glæde kunne jeg faktisk spille det i 1600x900 i forholdsvis pæn grafik med 60fps. Jeg har derfor nu tjekket lidt op på hvor mange PC spil der er på gamepass - og det er ca. 10 på nuværende tidspunkt og jeg kan se der er annonceret at der flere på vej. Kan dog ikke finde noget officielt om flere titler eller om det er planen der kommer mange flere i fremtiden? Tror i der bliver annonceret noget mere omkring gamepass i forbindelse med E3?

Jeg tænker jeg også skal have prøvet Gears of Wars og Crackdown nu jeg har en gratis måned. Når den så er gået så må jeg gøre op med mig selv om jeg skal fortsætte med abonnementet :)


Har også lige et bonusspørgsmål som nogen måske kan svare på.
Jeg kan se at Forza er en del af Xbox anywhere, som efter hvad jeg kan læse betyder at hvis man ejer Xbox versionen kan det også spilles på PC. Hvordan foregår det?
Hvis jeg kan køber Xbox One versionen, kan jeg så installere den på PC - og i så fald, hvordan? Jeg har ikke noget drev i min bærbar nemlig :)
Jeg er for nærig til at købe det på MS store på PC'en til 399 kr.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Gamepass - PC spil

Indlægaf Mikael Nielsen » 6. jun 2019 20:13

Du er tvunget til at købe dem digitalt for at instalere dem på pc. hvis du kan finde en butik på nettet der sælger spil koder kan du bruge dem og det er lige meget om den er til pc eller xbox du kan altid aktivere din køb i en browser hos microsoft når det er play everywhere
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Gamepass - PC spil

Indlægaf Cena » 6. jun 2019 20:42

Mikael Nielsen skrev:Du er tvunget til at købe dem digitalt for at instalere dem på pc. hvis du kan finde en butik på nettet der sælger spil koder kan du bruge dem og det er lige meget om den er til pc eller xbox du kan altid aktivere din køb i en browser hos microsoft når det er play everywhere


Tak. Det giver god mening :)

Vidste bare ikke om der måske fulgte noget kode med spillet eller andet :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron