Xboxlife forum

Xbox One controller - venstre styrepind

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Xbox One controller - venstre styrepind

Indlægaf Marddos » 11. okt 2018 12:38

Hej!

Jeg opdagede forleden, at venstre styrepind på min controller levede lidt sit eget liv og kan ikke helt finde ud af, hvorfor problemet opstår.

Når jeg står stille i et spil eller menuen i et spil, så kan karakteren eller cursoren finde på at bevæge sig uden, at jeg rører ved noget. Det er et ret irriterende problem, når man har vidnet det længe nok.

Er der nogen, der har haft samme problem og som evt. har en løsning på det?
Marddos
Niveau 7
 
Indlæg: 3241
By: Slagelse


Re: Xbox One controller - venstre styrepind

Indlægaf Mysticurse » 11. okt 2018 14:29

Jeg ved man på engelsk kalder det "travel". Men har ikke lige en løsning på det desværre dog.

Min One S controller begyndte også i November sidste år, hvor jeg heldigvis fik den byttet under garanti. Nu er den så begyndt igen, så skal have den byttet igen nu desværre :-/
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Xbox One controller - venstre styrepind

Indlægaf Marddos » 11. okt 2018 14:37

Men garantien dækker vel ikke længere så? Min er også en One S controller. Skrev faktisk med Microsoft i går, men det eneste svar, jeg fik ud af dem, var, at garantien var udløbet.
Marddos
Niveau 7
 
Indlæg: 3241
By: Slagelse


Re: Xbox One controller - venstre styrepind

Indlægaf Mysticurse » 11. okt 2018 14:40

Min skulle gerne stadigvæk være under garanti. Men det mener jeg man kan se, når man opretter sådan en garanti sag på MS side..?
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1127
By: Sønderborg


Re: Xbox One controller - venstre styrepind

Indlægaf Niki Lauda DK » 11. okt 2018 17:56

Hvis garantien er udløbet, kan man åbne den og forsøge at affedte med sprit. Jeg har ikke prøvet med en xbox one controller, men er temmelig sikker på, at der sidder lidt støv/skidt og laver en konstant forbindelse.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1


Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron