Xboxlife forum

Automatisk opdatering af spil?

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Automatisk opdatering af spil?

Indlægaf citysleeps » 21. aug 2018 17:29

Er det muligt at få Xboxen til at opdatere spil automatisk, når konsollen er slukket og er på Instant-on? Jeg synes ikke jeg ser funktionen nogen steder i indstillinger.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Automatisk opdatering af spil?

Indlægaf Mikael Nielsen » 21. aug 2018 17:57

gå ind i settings - system updates så får du muligheden til højre games and apps hvor du skal sætte en flueben.

min er på engelsk men indstillinger (tandhjulet) og system opdatering vil jeg gætte mig til
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Automatisk opdatering af spil?

Indlægaf citysleeps » 21. aug 2018 19:54

Tjah, det er slået til inde i Updates, så det gør jo kun situationen mere mystisk. Ingen af mine spil laver background updates, jeg skal altid manuelt opdatere efter jeg forsøger at tilgå de pågældende spil.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Automatisk opdatering af spil?

Indlægaf baunevej » 21. aug 2018 21:38

citysleeps skrev:Tjah, det er slået til inde i Updates, så det gør jo kun situationen mere mystisk. Ingen af mine spil laver background updates, jeg skal altid manuelt opdatere efter jeg forsøger at tilgå de pågældende spil.


Min X opdatere også sjældent i baggrunden selvom det er slået til, så tænder den gerne en halv time før jeg skal spille :mrgreen:
baunevej
Niveau 2
 
Indlæg: 100


Re: Automatisk opdatering af spil?

Indlægaf Rechain » 22. aug 2018 01:12

Det fungerer rimelig godt her, med min Xbox One X i instant on mode. Når jeg starter konsollen er alt klart, ingen opdateringer ligger og venter på mig. Har i hvert fald ikke oplevet nogle "endnu" :)

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12815
By: Kastrup


Re: Automatisk opdatering af spil?

Indlægaf torniel » 22. aug 2018 07:52

Jeg mindes ikke at have ændret på nogle indstillinger for at få baggrundsopdateringer. Til gengæld begynder konsollen at opføre sig mærkeligt efter nogle dage med instant on, så jeg bruger det ikke længere.
Hold til højre, tak.
torniel
Niveau 2
 
Indlæg: 175


Re: Automatisk opdatering af spil?

Indlægaf citysleeps » 22. aug 2018 11:23

baunevej skrev:
citysleeps skrev:Tjah, det er slået til inde i Updates, så det gør jo kun situationen mere mystisk. Ingen af mine spil laver background updates, jeg skal altid manuelt opdatere efter jeg forsøger at tilgå de pågældende spil.


Min X opdatere også sjældent i baggrunden selvom det er slået til, så tænder den gerne en halv time før jeg skal spille :mrgreen:


Min kan være tændt en halv dag, og stadig ikke opdatere noget.

Nå men, man må gå ud fra at det er et systembug fra MS. Det bliver sikkert ikke fixet foreløbigt, ligesom det sløve dashboard. Måske Instant-on er et no-go.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Automatisk opdatering af spil?

Indlægaf citysleeps » 27. nov 2018 17:23

Mon der snart kommer et fix på dette? Helt utroligt at vi stadig ikke kan få automatisk opdatering med instant-on slået til..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron