Xboxlife forum

Tilføje søn som ven på xbox

Har du brug for hjælp, så spørg her.

Tilføje søn som ven på xbox

Indlægaf Aaliyahchili » 26. feb 2018 16:27

Hejsa

Jeg har prøvet at tilføje min søn som ven på xboxen, så mine sønner kan spille Plants vs zombies GW 2 sammen på hver sin Xbox ( min og hans) men det tillader den ikke...Jeg skal ændre noget på hans konto og når jeg prøver på det,så skal jeg ind på min konto ......Er blevet guidet af Xbox support med stadigvæk ingen held.....
Kan det overhovedet lade sig gøre......? Og såfremt hvad skal jeg ændre så det kan lade sig gøre....Håber i kan hjælpe :)

God aften til alle....
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Tilføje søn som ven på xbox

Indlægaf Chokofanten » 26. feb 2018 20:59

Hvis I skal spille mod hinanden på hver sin Xbox, i samme spil, skal i begge være gold medlemmer.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: Tilføje søn som ven på xbox

Indlægaf Aaliyahchili » 26. feb 2018 21:28

Ok takker for hjælpen.... :)
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)


Re: Tilføje søn som ven på xbox

Indlægaf Morten Skou » 26. feb 2018 21:58

... Jeg mener nu godt at man kan gøre det uden at begge profiler har guld:

Xbox 1 sættes til "Hjemme Xbox" for det gamertag som har guld (lad os kalde det for profil 1).
På Xbox 1 logger profil 2 nu ind og kan spille alle profil 1's spil og ligeledes anvende guld abonnement fra profil 1.

På Xbox 2 kan profil 1 nu logge ind, og spille sine spil så længe at profil 1 er logget ind. Her vil guld også virke.

Dermed burde guld virke på begge Xboxe.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Tilføje søn som ven på xbox

Indlægaf Stefan070483 » 27. feb 2018 07:59

Ja jeg deler da spil sammen med en kammerat, vi spiller både COD WW2 og PUBG sammen uden problemer... Det gør vi med en gang Guld.
Stefan070483
Niveau 5
 
Indlæg: 1034


Re: Tilføje søn som ven på xbox

Indlægaf Chokofanten » 27. feb 2018 10:08

Morten Skou skrev:... Jeg mener nu godt at man kan gøre det uden at begge profiler har guld:

Xbox 1 sættes til "Hjemme Xbox" for det gamertag som har guld (lad os kalde det for profil 1).
På Xbox 1 logger profil 2 nu ind og kan spille alle profil 1's spil og ligeledes anvende guld abonnement fra profil 1.

På Xbox 2 kan profil 1 nu logge ind, og spille sine spil så længe at profil 1 er logget ind. Her vil guld også virke.

Dermed burde guld virke på begge Xboxe.


Vi deler også spillene, men min søn og jeg kan ikke spille FIFA imod hinanden på hver sin Xbox.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: Tilføje søn som ven på xbox

Indlægaf JohnH » 27. feb 2018 10:23

Chokofanten skrev:
Morten Skou skrev:... Jeg mener nu godt at man kan gøre det uden at begge profiler har guld:

Xbox 1 sættes til "Hjemme Xbox" for det gamertag som har guld (lad os kalde det for profil 1).
På Xbox 1 logger profil 2 nu ind og kan spille alle profil 1's spil og ligeledes anvende guld abonnement fra profil 1.

På Xbox 2 kan profil 1 nu logge ind, og spille sine spil så længe at profil 1 er logget ind. Her vil guld også virke.

Dermed burde guld virke på begge Xboxe.


Vi deler også spillene, men min søn og jeg kan ikke spille FIFA imod hinanden på hver sin Xbox.


Som skrevet ovenover, din søn's Xbox skal sættes som din 'hjemme xbox' , så kan det lade sig gøre at han spiller dine spil og på dit guld, samtidig med dig.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Tilføje søn som ven på xbox

Indlægaf Aaliyahchili » 27. feb 2018 17:20

Han kan godt spille online og har også nogle af mine downloaded spil på mit guld....Men jeg kan ikke invitere eller tilføje ham på min venneliste.....
Har nogle af jer som deler guld, jeres søn/datter på jeres venneliste....?

Prøver lige senere at sætte hans Xbox som hjemme og se om jeg kan sende ham en invitation ..... Hvis jeg nu sætter hans Xbox som hjemme, har det nogen indflydelse på hvordan jeg styre min forældre kontrol....?
Ville ønske Last of us også udkom på Xbox.....

Sov sødt Aaliyah og Chili
Aaliyahchili
Niveau 5
 
Indlæg: 1080
By: Cleveland ;)



Tilbage til Hjælp

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster